İphone ile çakmağı takas etti!

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

Kısa videolarımı instagram hesabımdan paylaşıyorum “ https://www.instagram.com/ademondes06/ “

download firmware link one l1-rw332

sathdregional ativar a globo

loop infinito j5

licenca do malwarebytes premium

zenfone 5 travado

tentacruel pxg

como ganhar creditos no xpango gratis

stock rom j1 mini

zdl doom

como ativar key de minecraft

Tags :

Ademöndeş Adem öndeş vine Vine Vineler Komik Çok sikerler annem İphone İphone x Komedi

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

50 Comments

    Popular Comments:

Alper Palavar . 2018-05-09
abi birgünde dolandırılma yine günün efsane videosu part 5 bekliyoruz
121 2 . Reply
Ahmet Yildirim . 2018-11-15
Bu kanal 1mn abone hakediyo adem abi bence en iyi youtuber cunku cok iyi vidiyolari var insallah kalp atar
121 2 . Reply
Sahne Bizim . 2018-11-15
Adam da tam bi AT HIRSIZI gibi duruyor zaten tam uymuş oynadığı sahne
121 2 . Reply
Emrullah can sarıbıyık . 2018-11-14
Ali iPhone x kAC TL 350 sat abi
121 2 . Reply
Jale Alkan . 2018-11-14
Benim ismin de adem vala
121 2 . Reply
gezbakalım gezbakalım . 2018-11-14
Abi her şeyi anladım da o kılıf iPhone kılıfı deyil
121 2 . Reply
arda kugimen . 2018-11-13
beyler ben tek taşaklıyım
121 2 . Reply
Mert Saraç . 2018-11-12
Adam gösteriyor bu çakmağın tersine yapıyor
121 2 . Reply
Eren Gunes . 2018-11-12
Kabi da Samsung kabi
121 2 . Reply
Şengül Çolak . 2018-11-12
Telefon iphone ama klif Samsung klifi
121 2 . Reply
Hüseyin Aygün . 2018-11-12
Cakma
121 2 . Reply
EFKAN GÜNER . 2018-11-10
Ulan serefsiz
121 2 . Reply
Yigit Kaan . 2018-11-10
Adam mal
121 2 . Reply
美少女戦士セーラームーン . 2018-11-10
Kılıfı Türk bayrağı alsaydı
121 2 . Reply
Galip Yüksel . 2018-11-10
Seni siktiler her halde
121 2 . Reply
Futboll Yasamı . 2018-11-09
bokk cindir
121 2 . Reply
arda Özmarun . 2018-11-07
Abi iPhone 7 ile iPhone x videolarını çekmeye devam et
121 2 . Reply
Hamdiye Kalkan . 2018-11-07
abi iphone veriyon adama lg kılıfı veriyon bu ne yaaa
121 2 . Reply
Hamdiye Kalkan . 2018-11-07
abi iphone veriyon adama lg kılıfı veriyon bu ne yaaa
121 2 . Reply
Cemal Yavuz . 2018-11-06
Adamın elide maymuncuk anahtarı gibi he valla
121 2 . Reply
Pubg Mobile . 2018-11-06
Cakmagi ters tutuyor hey allahim hey
121 2 . Reply
Fqtmq AKGÜN . 2018-11-05
Ama çakmakçı adam çok tatlı değil miiii?
121 2 . Reply
kerim Calas . 2018-11-05
Bende sat ile nokia diplomatik telefonu kazandım
121 2 . Reply
Karışık Vine . 2018-11-05
severler annem
121 2 . Reply
Kürsat Biyik . 2018-11-03
kılıf iphone icin degil ki aq 😂😂
121 2 . Reply
iki kafalar ikikafalar . 2018-11-02
Çok sikrler annem çok
121 2 . Reply
Oyun GG . 2018-11-02
Çakmağı ters tarafından açmaya çalışıyo anlamadık mi yarram
121 2 . Reply
Toprak Tekgül . 2018-11-02
Mal !!!!!cakma salak!!!!!!!!!!!!
121 2 . Reply
Sait Turkmen . 2018-11-01
Cok sekeler abi
121 2 . Reply
Emre Yildiz . 2018-11-01
bide bu vidyo icin emekmi harcadiniz mq
121 2 . Reply
Sahap Celik . 2018-11-01
Bana bir iPhone 8plus hediye edermisin ben Marsilya da yağıyor
121 2 . Reply
miraç çiçek . 2018-10-30
Biraz saçma
121 2 . Reply
Yiğit Gürsoy . 2018-10-30
Bu video keain kurgu böyle aptallara pirim vermeyin
121 2 . Reply
Apo Kaya . 2018-10-29
Ulan 50 kere izledim hala hoşuma gidiyor 😁😁😁😁😁
121 2 . Reply
Mesut AVŞAR . 2018-10-29
Mal adamsın
121 2 . Reply
Ayse Cilhoruz . 2018-10-28
Bende ayfon sekizbuçuk var
121 2 . Reply
Kadir Tuncer . 2018-10-28
Telefon apple aldığı kılıf lg
121 2 . Reply
Samet Karaca . 2018-10-28
Sana 1 saat çakmak lazım zkjxfbkzxjbfkjzx
121 2 . Reply
qarisiq fikirler . 2018-10-28
Lan kilif samsungun
121 2 . Reply
MB plus TV . 2018-10-28
Kılıf telefonla aynı deil
121 2 . Reply
Bilal dalbas . 2018-10-27
Tam mal varja o kilif Samsung kilifi adam da iphone var bare inandiriçi yapaydiniz bi video yu
121 2 . Reply
MCPE HASTASI . 2018-10-27
Abi bu iPhone samsung degil A8 PLUS kabı verdin
121 2 . Reply
Efe Kayra Kandaz . 2018-10-27
İçim acıdı aq
121 2 . Reply
Osman Erdoğan . 2018-10-26
Napıyon
121 2 . Reply
Mert YILDIRIM . 2018-10-26
cakmagi bikere ters yaptigi icin tik tik diye ses gelmiyor duz yapsa hemen yapar
121 2 . Reply
Birkan Borazanci . 2018-10-26
Bu kadarda yalan olmaz💀😉
121 2 . Reply
Muhammed Emre Ulaş . 2018-10-26
Tersten açmaya çalışırsan tabi açılmaz xjjangkakfkdj dikkatli bakın
121 2 . Reply
emojinin defteri . 2018-10-25
Kılıfın iphone olmadığını fark edenler +1
121 2 . Reply
Colors Baris Emoş . 2018-10-25
O kılıf ona nasıl olacak çok merak ediyom
121 2 . Reply
Growtopia4fun GT . 2018-10-25
Tık tok dan daha kötü bu ne yaa cikdircam
121 2 . Reply