GÜLERSEN, KAYBEDERSİN! | Soğuk Savaş 7 (Yemek Edition) w/ Jahrein

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

Youtube'un en komik gülmeme challenge'ı olan Soğuk Savaş'ın yedinci bölümünde, taaa Polonya'lardan uçarak yanımıza gelen Twitch'in büyük isimlerinden Jahrein konuğumuz oldu.

Unutmadan, Yemeksepeti Youtube kanalına abone olmayı unutmayın https://www.youtube.com/user/yemeksepeti

Karnı acıkanları da şöyle alalım: http://ymk.st/soguksavas

Base 42'deki 42 ne diye sormayın, bu bambaşka bir soru. Bunun için başka bir Youtube kanalı açmamız gerekiyor.

BİZİ BURALARDAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ:
http://www.facebook.com/base42team
http://www.twitter.com/base42team
http://www.instagram.com/base42team
http://www.twitch.com/base42team
https://discord.gg/NTkm5Q4

--

Video özeti isteyenler için: Base 42 olarak Soğuk Savaş'ın yeni bölümünde "Gülersen Kaybedersin!" dediğimiz konuğumuz, Jahrein oldu. Bol bol şakalar yapıldı, kahkahalar atıldı. Afiyetler.

pro evolution soccer 2015 - patch brasileirao / bundesliga 2015 no psp

como mudar a senha do wifi da vivo fibra

oasgames ddtank

3gpturbo

euro truck simulator 2 v1.22

remover esta copia nao e original windows 7 compilacao 7601

darklbp original

office 32 bits torrent

como fazer maco

canon mg2410 luzes piscando

Tags :

educatedear zıbın base 42 gülersen kaybedersin base 42 gülersen kaybedersin base 42 soğuk savaş soğuk savaş base 42 oyun jahrein jahreindota twitch soğuk savaş base yemeksepeti yemek yemek edition soğuk savaş 7

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

50 Comments

    Popular Comments:

yemeksepeti . 2018-03-09
Daha yeterince acıkmadıysak biraz daha acıkalım mı? http://ymk.st/yemeklerinkisatarihi
121 2 . Reply
özgür deniz Gazanri . 2018-12-09
hayırlısıyla 2. boss fight
121 2 . Reply
Beyza Acar . 2018-11-30
kıvanç tatlı bu yapılmıştı yakaladım onu ehe
121 2 . Reply
GameChords . 2018-11-29
Şeyma Subaşı esprisi artık geçerliliğini yitirdi,dönemsel şakaymış :D
121 2 . Reply
THE MANNIS . 2018-11-29
3:11 aga be
121 2 . Reply
İsmail Cem Mercan . 2018-11-27
ESPRİLERE DEĞİL GÜLÜŞLERE GÜLÜYOM AQ
121 2 . Reply
BORA12LATİF . 2018-11-25
ruhi çenet gelsin +1leyin
121 2 . Reply
GO-HARUN . 2018-11-23
8:20 wwqwweweewwqw
121 2 . Reply
JauG Fan . 2018-11-22
121 2 . Reply
DenizGaming12 12 . 2018-11-20
05:45 ifşa
121 2 . Reply
Bilarian Whiteman . 2018-11-15
Espirileri anladığım halde komik olduğunu sanmıyorum
121 2 . Reply
Efe ARIKAN . 2018-11-13
Ben hala jahreinin görüp güldüğü soruyu merak ediyorummmm :(
121 2 . Reply
Arda K. Tv . 2018-11-04
Ne reklam yapmışınız hr
121 2 . Reply
Noyan Toksoy . 2018-10-24
Yok öyle zararlı şeyler skskakakks
121 2 . Reply
Kendine Jahlost . 2018-10-09
Cadıların yaptığı yemek: kazandibi
121 2 . Reply
By Koldeja . 2018-10-07
6:09 DOĞRU TAHMİN SKFLDKXMD
121 2 . Reply
Ibrahim Halil Erdas . 2018-10-07
Tolga cevik getirtin lutfen
121 2 . Reply
Zevemosya Cokoment . 2018-10-01
121 2 . Reply
GREES YT . 2018-09-29
Abone olun pls
121 2 . Reply
Metin Önder . 2018-09-28
Espiriler çok saçma amk ya
121 2 . Reply
Selen Eker . 2018-09-23
buğra tatlı olmak zorunda değilsin
121 2 . Reply
Aydin Huseyinli . 2018-09-20
yemeksepetinin en iyi reklami aq
121 2 . Reply
Bugra Öcal . 2018-09-10
batman den nefret etmek nedir hiaaaaa
121 2 . Reply
Efe Bulut . 2018-09-10
jahreinin söyliyeceği espiri neydi
121 2 . Reply
METE HAN . 2018-09-09
Draco milföy çok iyiydi
121 2 . Reply
Sevket Neseli . 2018-09-08
Hugola
121 2 . Reply
Oyun Saati . 2018-09-07
JAHREİNİN ESPİRİSİ NEYDİ YA ŞİMDİ HER GECE YATARKEN AKLIMA GELİCEK
121 2 . Reply
Sadullah Yıldırım . 2018-09-06
güzel viral
121 2 . Reply
Murat can . 2018-09-05
🖕
121 2 . Reply
Baran yekta Oluk . 2018-09-05
Abi Buğra kadar tatlı ve sempatik aynı zamanda suratına bakınca güzelsin gelen insan yok AMK adamın karsına çökünce gülersin AMK zaten de abi adam hep patlayacak gibi duruyor
121 2 . Reply
Cem Dinç . 2018-09-04
Komik olan yeri neresi ?
121 2 . Reply
Adsız Soyadsız . 2018-09-04
Sa son
121 2 . Reply
Lghite Reborn . 2018-09-03
Meme seven bir adamın en sevdiği yemek nedir ?

Cevap: Mememen
121 2 . Reply
Emirhan Tokel . 2018-09-02
Harry potter ve jason çok iyiydi
121 2 . Reply
Serhan Özmen . 2018-08-30
2:44 sadece gülmeyen benmiyim?
121 2 . Reply
Doruk Yağcı . 2018-08-23
Daha masum zamanlardan
121 2 . Reply
Hasan Kaan Tıran . 2018-08-19
121 2 . Reply
Real Crush . 2018-08-14
Komik değil yalandan gülmek için kıçını yırtıyo hepsi
121 2 . Reply
Özgür Ertem . 2018-08-13
REKLAM PARALARI YATMIS XD
121 2 . Reply
Game Brothers . 2018-08-05
3:43 çıldırdım amq
121 2 . Reply
yavuz selim yaramış . 2018-08-04
şu jahreinin sorusunu merak ettim aq ya
121 2 . Reply
Ahmed Arif - La Mayor . 2018-08-01
Ne kadar aptal ve salak video, komik mi yani? Ne tarafa gülüyoruz? Arkadaşlar güleceğimiz zaman haber verin ben de güleyim 3 diyince gülüyoruz hadi 1 2 4
121 2 . Reply
ilkay Yilmaz . 2018-07-27
AQ JAHREİN SONDAKİ SORUYU Bİ SÖYLEMEDİN AKLIMDA TAKILI KALDI ŞİMDİ DE
121 2 . Reply
murat aydın . 2018-07-23
Niye yemek edition jahrein e gonderme mi var
121 2 . Reply
Emir Halit Akay . 2018-07-22
Jahonun gülmekten söyleyemedigi soru neydi ???
121 2 . Reply
Didem Demirci . 2018-07-22
Jahrein💚💙💛❤️💜
121 2 . Reply
yagız öksüm . 2018-07-22
Bir Karadenizlinin birini öldürmeden önceki uyarisi nedir :skyrim
121 2 . Reply
Hazreti Burf . 2018-07-20
yıl 2020 hala izleyen
121 2 . Reply
Jim Carry . 2018-07-16
JAHOOOOOOO
121 2 . Reply
LLorisse . 2018-07-14
rUHİ çENET İ GETİRİN
121 2 . Reply