PARAŞÜTLE ÖLÜM KALIM MÜCADELESİ! (DAYAK YEDİK)

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

Sefa Kındır, Mami ve Emre Gül'ün komedi dünyasına HOŞGELDİNİZ!
Bu video oldukça komik, eğlenceli ve güldürücü oldu.İzlerken çok eğleneceksiniz! Facia Üçlü yü takipte kalın!

Bu yeni videomuzda yine yeni ve yeniden sizleri kahkahaya boğmak için çaba gösterdik. Zaman zaman paylaştığımız kamera arkası videolardan da bildiğiniz gibi zorlu bir çekim sürecimiz oluyor. Sizlerin beğenileri ve yorumları bizi motive eden en büyük unsur. Paylaşımlarımızın sizler tarafından beğenildiğini görmek yeni ve daha kaliteli videolar için bizi şevklendiriyor.

HER CUMA YENİ VİDEO!

Ayrıca ailemizin daha da büyümesi ve ►Yeni videoları kaçırmamak için 'ABONE OL' tuşuna basmayı ve ZİL'e tıklayarak bildirimleri açmayı unutmayın.

SEVİLİYÜRSÜNÜZ😉

Kanala Abone Olmak İçin Tıklayın - https://goo.gl/mjbyWd

İş ortaklıklarınız için: sefamamiyt@gmail.com

Bize Sosyal Medya Hesaplarımızdan da ulaşabilirsiniz;

Facebook - https://goo.gl/FZwdIU
Instagram - https://goo.gl/fxmjss
Twitter - https://goo.gl/NruQsM

no guard fissure machamp sun and moon

ativador hotspot shield

ftb crystal cluster blood magic

rpcs3 not working

7 days to die easy leveling

helvegen meaning

la rosa de guadalupe demasiado amor

fallout new vegas error code 53

winrar license key free

borderlands mods xbox 360

Tags :

sefa mami vine sefa & mami vine sefa kındır en komik vineler en komik vinelar vine sıfır bi adana adana sıfır bir mami emre gül sefa vine emre vine facia üçlü facia üçlü vine adana vine komik video komik çılgın video komedi gülmek bkm mutfak mahşeri cümbüş kemal sunal eğlence eylence güldür güldür tiyatro sinema komedi filmi komedi videosu

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

50 Comments

    Popular Comments:

Mehmet Taşdelen . 2019-01-18
Yüksekten atlasanız ya
121 2 . Reply
Serhat Avcı . 2019-01-18
Abi helal olsun be size harbiden yokluk nedir biliyorsunuz herşeyden keyif almayı da biliyorsunuz vallahi helal olsun ❤❤
121 2 . Reply
Emin Dinc . 2019-01-17
Kardesim hersey cok guzel ama tek sorun su aralara koydugubuz muzik ler bide ayriyeten vidiyoda 3nuz hep gozukun genede super
121 2 . Reply
Hatun Selcuk . 2019-01-17
Ulan o paraşüt yan koşup zıplayarak olur.
121 2 . Reply
Emre Küçük . 2019-01-17
Yüksek biyerden atlayin
121 2 . Reply
meral meral . 2019-01-17
kolay değil mami
121 2 . Reply
Osman Nedzhib . 2019-01-16
5:40 detayı fark edenler
121 2 . Reply
Cengiz Ünal . 2019-01-16
Kasmalı ucurtma gibi :)
121 2 . Reply
GAMEROOM MOBİLE . 2019-01-16
2 metrelik yada 3 metrelik yerden atlasan uçarsınız
121 2 . Reply
Ufuk Akaydin . 2019-01-15
Bayıldım gülmekten
121 2 . Reply
Ferhat Zengin . 2019-01-15
Kardeş gerçekten çok başarılısınız bütün videolarınızı izliyorum her seferinde gülmekten karnıma ağrı giriyor allahınıza kurban takibe devam...
121 2 . Reply
İbrahim Kapar . 2019-01-13
Abi yüksekten atlayarak uçun
121 2 . Reply
Deniz Çelik . 2019-01-13
Lanet
121 2 . Reply
kanalın sonu . 2019-01-10
Abi kalp at ve bu seri gelsin +1
121 2 . Reply
aras sara . 2019-01-09
Abi. Ben. Gülmekten. Öldüm emrede çok komikti ya 😂😂😂😂😂❤️
121 2 . Reply
Pərvanə Quliyeva . 2019-01-05
Paraşütü havada uçuyo kıuıfa fiyil
121 2 . Reply
Burcu Kıratlı . 2019-01-04
Sefa cok Iyi uctu shshhznjjnz
121 2 . Reply
İngilizce taktik . 2019-01-04
guzel
121 2 . Reply
Erhan Uzun . 2019-01-03
Lan safa nereye gitti lan
121 2 . Reply
Erhan Uzun . 2019-01-03
Mami uçtu lan
121 2 . Reply
Erhan Uzun . 2019-01-03
Abi sen uçan
121 2 . Reply
Murat Icyer . 2019-01-02
ABİ PARAŞÜT UÇURTMAMI HEM BİDE
BÜYÜK KAYALIKTAN
ATLAYIN
121 2 . Reply
baba pro 1907 . 2019-01-01
Abi havadan
121 2 . Reply
zehra toprak . 2018-12-31
hahahahha hic gülecegim yoktu allah sizi kahretmiye :)
121 2 . Reply
Osman Temiz . 2018-12-31
Amk su emre varya deney
121 2 . Reply
aga ailesi . 2018-12-29
Emre uçmasın
121 2 . Reply
Serhat Kum . 2018-12-27
8:15 lan yarildim hahasbsjssj ahahahahaha dajsnnssndjd lan shshsshs
121 2 . Reply
Reis KN . 2018-12-27
YAKINDA TÜRKİŞ jackall SİZ OLACAKSINIZ
121 2 . Reply
Selami Avcı . 2018-12-26
Uçurtma mı bu aq :D
121 2 . Reply
Ali Ozturk . 2018-12-25
daha çok vidyo
121 2 . Reply
mustty biçci . 2018-12-23
dörtyoldan slm lar bi sonrakinde çayada bekleriz
121 2 . Reply
osman 1586 . 2018-12-23
Uçaktan atlasaydınız☺☺
121 2 . Reply
mumunehalime Bulut . 2018-12-22
08:54 te sefa iyi uçtu
121 2 . Reply
Berat Orhan . 2018-12-20
abi bende sizle gelmek istiyom bendende bir video çekin nolur bu video ya bakin😢😢😢😢😢😢
121 2 . Reply
Şehmus Altunç . 2018-12-20
Abi uçaktan apla
121 2 . Reply
Şehmus Altunç . 2018-12-20
Emre akıllı
121 2 . Reply
KAYRA BERK KARACA . 2018-12-20
Çok güzel bok
121 2 . Reply
Ramazan Alkan . 2018-12-15
Arabanın tepesinde çıkıp uçuracaktınız koşmayla falan olcek şey degil
^^
121 2 . Reply
Mevlide Emek . 2018-12-14
Kıvırcık saçlı adam her işte usta herhalde. Ok atıyor, paraşüt uçuruyor, at biniyor, daha hangi işi anlıyormuş gibi yapıp boş yapıyor bilmiyorum asjajjshajjjajjahajqkkqjaj
121 2 . Reply
Ulvi Özdemir . 2018-12-13
KANALIMA ABONE OLUN LÜTFEN
121 2 . Reply
21 vitesli manyank . 2018-12-11
Abi bisiklete paraşüt bala pedal çevirerek yapın
121 2 . Reply
İslam Biter . 2018-12-11
Abi rüzgara ters ucuyonuz o yuzden olmuyo
121 2 . Reply
cdckkckd dkdkdkckjdkd . 2018-12-10
Gariban emre götü kurtar
121 2 . Reply
Hazar Bay . 2018-12-10
7:46 ajshdjaksdhaksd
121 2 . Reply
kediler kedi . 2018-12-10
O ip bi kopsa varsa tahtali köyde olursunuz neyse kazasız belasız atlatmıssınız çok ğüldüm hepinize
121 2 . Reply
Hasan Bastug . 2018-12-09
Abi hatay dörtyol mu
121 2 . Reply
hayelet casper . 2018-12-09
Gotunuz yıyorsa gökdelenden atlayın 😀😀😀cılgınlarmış
121 2 . Reply
Metin Okuş . 2018-12-08
Harbiden paraşüt dayagi fantazisi yapmisiniz😎😎
121 2 . Reply
Hilal Yildız . 2018-12-07
Bu videonun devami olmali bnce gece gece cok guldum saolun 😀
121 2 . Reply
turco estilo . 2018-12-07
Allah razı olsun iyi güldüm 🇲🇽♥️🇹🇷
121 2 . Reply