ŞANS YEMEĞİ - Gözlerin Bağlı Yemek Siparişi Ver

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

Yeni bir şans yemeği ile beraberiz. Her zaman olduğu gibi gözlerimiz bağlı yemek siparişi veriyoruz. Ama önemli bir değişiklik var. Bu kez başlangıçta mutfak seçimi yapıyoruz.

Mediakraft'ın diğer kanallarındaki eğlenceli videoları izlemek için tıklayın:
► Yapyap: https://www.youtube.com/yapyap
► Oyun Delisi: https://www.youtube.com/oyundelisi
► BonbonTV https://www.youtube.com/bonbontv

como instalar power net p99hd platinum passo a passo

como desbloquear bootloader moto e xt1025

como usar appvn

como formatar o nokia 501

iptv pro 2016

shiginima launcher skin

naruto vs orochimaru completo

bouboum pirata com avelas

universo 3gp the 100

Tags :

yemek sipariş sipariş vermek yemek siparişi yemek yemek şans yemek sepeti şans yemeği yemeksepeti öğle yemeği game show

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

50 Comments

    Popular Comments:

Levent Game House . 2018-10-15
Başgan Nereli
121 2 . Reply
Poncik Slime . 2018-10-12
-Ssssss kagit gizli ben yok ettim kagidi ne haykirdim beee #serdar baskan
121 2 . Reply
Turk Gamer . 2018-10-12
Abi bidaha çekin en sevdiğim seri bu +1 leyin de görsünler
121 2 . Reply
Devran Aksu . 2018-10-12
ALPER YERKEN SALYASI AKACAK SANANLAR +1
121 2 . Reply
ergün uyanık . 2018-10-12
En sevdiğim format daha çok gelsin
121 2 . Reply
TARİH VE BİLİM . 2018-10-12
Canım sushi çekti
121 2 . Reply
Mikail Uzun . 2018-10-11
Melih abi Fırat abiye yaptığını çekti
121 2 . Reply
Umut Hg . 2018-10-11
Yess
121 2 . Reply
yiğit Mutlu . 2018-10-11
Serdar Abi niye bir tane siz neden iki tane
121 2 . Reply
Dina Ahmet . 2018-10-11
Super icerik
121 2 . Reply
Burak Akkoçoğlu . 2018-10-11
Zarflı olmasın
121 2 . Reply
elif karaman . 2018-10-10
En sevdiğim format
121 2 . Reply
Merve Sarıyılmaz . 2018-10-10
En bi sevdiğim format
121 2 . Reply
Recep Tütüncü . 2018-10-10
En sevdiğim format ❤
121 2 . Reply
Canberk Saran . 2018-10-10
Sushi çekti canım
121 2 . Reply
Murat Öztuğ . 2018-10-10
Bu seri daha çok gelsin +1
121 2 . Reply
Tugba Sarsık . 2018-10-10
Bu içerik efsane ❤️
121 2 . Reply
Fatma Nur . 2018-10-10
Eşşek şakası yapın biribirinize
121 2 . Reply
şule D . 2018-10-10
En güzel konsep
121 2 . Reply
şule D . 2018-10-10
Açık arttırma gelsin
121 2 . Reply
Roblox Gamer . 2018-10-10
Troll Mutfak Gelsin Diyenler 1+ Prim Degil!
121 2 . Reply
Kerim Kicker . 2018-10-10
17:28 meliiiihhh
121 2 . Reply
Esra Y . 2018-10-10
Bu formatta konuk alın 😊😊
121 2 . Reply
sema a . 2018-10-10
Her hafta olmuyor mu ya
121 2 . Reply
Ayse S. . 2018-10-10
Zarfsiz daha iyidi ama 😕
121 2 . Reply
Semih - . 2018-10-10
Soya sosunu icseydin adam doldurdu soya cok tuzlu lan
121 2 . Reply
Burak Bayrakcı . 2018-10-10
6:10 😂😂😂😂
121 2 . Reply
*MUHAMMED* *EKŞİSU* . 2018-10-10
En güzel ve en çok beğenilen formatı
121 2 . Reply
Emirkan Sezgin . 2018-10-10
Daha fazla gelsın dıyener nolur 1+
121 2 . Reply
YUSUF AKSU . 2018-10-10
En sevdiğim format şans yemeği
121 2 . Reply
İclal Ezgi Akın . 2018-10-10
Bunu gece gece izlemeyin canınız acayip çekiyor😇
121 2 . Reply
aleyna yavuz . 2018-10-10
Kesinlikle en sevdiğim içerik
121 2 . Reply
Orkun Akşahin . 2018-10-10
efso video
121 2 . Reply
Yunus Aydemir . 2018-10-10
En Sevdiğim be
121 2 . Reply
emre ağa gaming . 2018-10-10
Bu içeriği sevenler +1
121 2 . Reply
Beyza Güneş . 2018-10-10
MELİH ABİ SEN BALIĞI ÇATALLA MI YİYİYOSUN YAAA
121 2 . Reply
Joseph Stalin . 2018-10-10
Mısto mısto mıstoo
121 2 . Reply
Hakan AKEL . 2018-10-10
Bu formata devam bence
121 2 . Reply
Twitch Players . 2018-10-10
devamı gelsin _ +1
121 2 . Reply
kadriye Muftuoglu . 2018-10-10
As bayraklari AB bas
121 2 . Reply
msp delisi . 2018-10-10
En sevdigim formatt
Yine guzel birgunnn
121 2 . Reply
Mert Kömürcü . 2018-10-10
Bu format eğlenceli oluyor ya:-)
121 2 . Reply
buro 08 . 2018-10-10
Açık arttırma gelsin
121 2 . Reply
TURKW0RM GT . 2018-10-10
En sevdiğim Format +1
121 2 . Reply
efe şimşek . 2018-10-10
en sevdiğim format sürekli gelse keşke
121 2 . Reply
Ayça Eren . 2018-10-10
Şans yemeği videolarınıza bayılıyorum abi :) Bir gün Alper’i yemek siparişi videosunda trolleyin 😃
121 2 . Reply
Ceren Yurdakul . 2018-10-10
En sevdiğim format 😍😍
121 2 . Reply
Fark Sosyal Medya . 2018-10-10
değişik şeyler :D
121 2 . Reply
eğlence vlogu . 2018-10-10
En sevdiğim video
121 2 . Reply
ZIX brothers . 2018-10-10
Panzehir😂😂😂👍👍
121 2 . Reply