TÜRKSEN GÜLERSİN CHALLENGE!

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

Ben Orkun Işıtmak , bugün sadece Türklerin anlayabileceği komik eğlenceli videolar izliyor ve gülmemeye çalışıyorum. Türksen Gülersin Challenge 'in ilk bölümü!
Tişörtlerim : http://www.orkdes.com
Video hoşunuza gittiyse "beğenmeyi" unutmayın!
Yeni videoları kaçırmamak için https://www.youtube.com/subscription_center?add_user=thepersica tıklayarak abone olabilirsiniz!

3.5TL Dürüm Döner vs. 55TL Döner : https://youtu.be/ynR-hWBxkbg
Manken Kız İstemek! (#OrkunaMeydanOkuyorum): https://youtu.be/FIYzkOFJAr0
Sidik Yarışı ft. Berkcan Güven : https://youtu.be/5dSR_h9hUUM
İrem Sak ile Gülmeme Challenge : https://youtu.be/3pxxvRTeQbQ
Yemekte Miyiz? 1. Sezon 1. Bölüm : https://youtu.be/wiNi_DywuZM
Reynmen ile Kızların Numarasını Almak: https://youtu.be/iuybCUPTqaE
Tehlikeli Takla Parkour Challenge : https://youtu.be/gvNOPyk4eak
5TL Masaj vs. 595TL Masaj : https://www.youtube.com/watch?v=GiVDhwM6-a4&t=25s

İkinci Kanalım! : https://goo.gl/I88ilb
Web : http://orkunisitmak.com
Twitter : http://twitter.com/orkunisitmak
Facebook : http://facebook.com/orkunisitmak
Instagram : http://instagram.com/orkunisitmak
Snapchat : orkunisitmak

Müzik Epidemic Sound: http://bit.ly/2b3Hv9A

Merhaba Ben Orkun Işıtmak! Youtube kanalımda birbirinden komik şarkı ,parodi , şaka, sosyal deney,eğlence, ve hayatımı paylaştığım vloglar/videolar üretiyorum. Genellikle haftada 2 video yüklediğim eğlence dolu kanalımdaki videolarımı kaçırmamak için abone olmayı unutmayın!

İzlediğiniz için teşekkürler!
Buraya kadar okuduysanız adamsınız ,siyular babacımlar

como instalar drivers sem internet

assistir supernatural 1 temporada online

deck basico hearthstone

como quebrar senha de arquivo winrar

atualizar freesky freeduo +

vitrolar box

xperia z3 nao carrega

diario de um vampiro 7 torrent

como entrar em servers originais com minecraft pirata

como baixar halo 2 para pc

Tags :

gülmeme challenge türksen gülersin challenge gülmeme iddia challenge türk komik komedi eğlenceli en komik çok komik vine komik videolar

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

50 Comments

    Popular Comments:

Hasım Askeri . 2019-01-18
Lannn o mu bjk taraftarı
121 2 . Reply
Hasım Askeri . 2019-01-18
Ben çocuğum ama etkilenmesin mukıslu golgiden
121 2 . Reply
Hasım Askeri . 2019-01-18
Türksen gülersin yaziyo ben niye gülüyor ozaman
121 2 . Reply
Zehra güll . 2019-01-18
zehra dedikçe bir tuhaf oldum kgbbhjnoşnhkjbhgfg
121 2 . Reply
Su Ada Karasoy . 2019-01-18
Benim de annem babam ayrı
121 2 . Reply
2 parkour deliler . 2019-01-17
senın soyadın Isıtmak deıl Tırnaklı
121 2 . Reply
Erol başardı . 2019-01-17
Benim annem ve babam ben 3 yaşımdayken ayrıldı
121 2 . Reply
ÖZENTİ HAYAT . 2019-01-17
Ne güzel yalıyor be ORKUN abi
121 2 . Reply
Sarp Kale . 2019-01-17
4:20 deki gibi video çekin şu youtuberlarla:Orkun Işıtmak,Enes Batur,Reynmen,Burak Güngör,Ruhi Çenet,Deli mi ne
121 2 . Reply
Ahmet Ozbek . 2019-01-17
Adisalak
121 2 . Reply
harun bozan . 2019-01-17
HA HA
121 2 . Reply
Oyunlar Macerası . 2019-01-17
ilk inde güldüğü şey ne
121 2 . Reply
hikmet ay . 2019-01-17
patatesikaburunukafanakoyvebenpatatessimde
121 2 . Reply
poyrazın oyun serüvenleri slime . 2019-01-17
Orkunla aynıyız lan annem babam ayrı ve benim annemde inanıyor öyle şeylere 🤣🤣🤣🤣
121 2 . Reply
oyun gücü . 2019-01-17
Orkun abi aynı durumdayız benimde anlemle babam ayrıldı ben de de yedi yaşındaydım şuan on yasindayim
121 2 . Reply
NASIL ÇİZİLİR . 2019-01-17
abi çok iyisin inşallah enes batur u geçersin
121 2 . Reply
Merve Aslan . 2019-01-16
Arada elektirikli de gelsin diyenler +1
121 2 . Reply
Muhammet Yüce . 2019-01-16
Bacağı kızaran kişi benim hocam abi
121 2 . Reply
EGE Kayacioglu . 2019-01-16
Orkunun anlattığı hikayeye gülmeyenler +1
121 2 . Reply
Zeynep Çalap . 2019-01-16
Beşiktaş'tan soğdum
121 2 . Reply
Gözde Çetin . 2019-01-16
Videolara değil de orkun abinin sözlerine gülüyorum bide onun gülüşüne sldlwmdlwnf😂😂😂
121 2 . Reply
ELİFİN ŞEKER DÜNYASI . 2019-01-16
Ben ikinci sınıfa gidiyorum
121 2 . Reply
Yezen Parlak . 2019-01-16
O
Or
Ork
Orkun
Orkun
Işıtmak
Işıtma
Işıt
Işı

I
121 2 . Reply
Yezen Parlak . 2019-01-16
O
Or
Ork
Orku
Orkun
121 2 . Reply
Türk Mr.Hacker . 2019-01-15
Ane hayatın hoş senin bende 1k den 1 m aboneyemi çıksam*
121 2 . Reply
suleyman mamedov . 2019-01-15
Haytim izlediyim en iykenc vidyo
121 2 . Reply
Aysegul Sengul . 2019-01-15
Mıh mıh mıh
121 2 . Reply
hayriye seven . 2019-01-15
beyin ölümüm gerçekleşti
121 2 . Reply
Nida Ozmen . 2019-01-14
0:44de sol köşede benim ismim yazıyo
121 2 . Reply
selin betül tozlu . 2019-01-14
My name is golgi
121 2 . Reply
EMRE AİLESİ . 2019-01-14
Beynim yandı sanarım bildiklerimide unuttum
121 2 . Reply
Nur metin . 2019-01-14
7.30 nolur yapmasn diyen....
121 2 . Reply
Oyun Çölü . 2019-01-13
Akıllarda ki tek ve büyük soruyu soran koca yürekli kameraman <3 +1
121 2 . Reply
Ali Eren Atik . 2019-01-13
golgi den sonra tranva geçirim one lan gol gizem er
121 2 . Reply
Emircan biçer . 2019-01-13
4.53
121 2 . Reply
İsmail Kalfa . 2019-01-13
Gülersin????
121 2 . Reply
Erq EREN . 2019-01-13
Ben şuan 11 yaşındayım babamla annem ben 2.5 yaşındayken ayrıldı annemi göremiyorum 😫😫😫😫
121 2 . Reply
Sudenaz Ayaz . 2019-01-12
3:36 daki
Orkun lütfen sus video yu görüyor ve sen dakikada 3893928848439922 kelime söyledin video dan hiç bi b** anlamadim
121 2 . Reply
Süleyman Bahçeci . 2019-01-11
Benimde annem babam ayrı ve 8 yaşındayımm
121 2 . Reply
Eğlence TV . 2019-01-11
Benim ismimin zehra naz olması 😂😂😂😂😂
121 2 . Reply
Cultivated Human . 2019-01-10
Doktor Bu Ne?
121 2 . Reply
KAWAİİ_V . 2019-01-10
İLKOKULDA HÜCRE YAPISI MI ANLATILIYODU :D
121 2 . Reply
KAWAİİ_V . 2019-01-10
YAA HERKES ÖYLE CANI İSTEDİ Mİ MAYAMİYE DUBAİİYE FELAN GİDEMİYO ORKUN
121 2 . Reply
KAWAİİ_V . 2019-01-10
1:50 ლↂ‿‿ↂლ YİRİM
121 2 . Reply
Güney’n Berker . 2019-01-10
Abi ama çocuğun dedesine öyle birşey yapması çok ayıp
121 2 . Reply
meryem su . 2019-01-09
Iq um düştü
121 2 . Reply
taha kaya7 . 2019-01-08
Kofulda gülme krizine girdim diğerlerinde gülmedim😂😂koful nedir bacım ya sonrada orkun abisinin tepkisi
Klavyeye kafa atması falan😂😂😂 baya bi güldüm ya
121 2 . Reply
Öykü Özkan . 2019-01-08
Benimkiler de 7 yaşında ayrıldı
121 2 . Reply
ALPEREN GROWTOPIA . 2019-01-08
3 4 yaşındayken annem babam ayrıldı
121 2 . Reply
Alper Ceylan . 2019-01-08
OrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkunOrkun
Buraya kadar geldiysen sen bi müslümanın tüksün 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
121 2 . Reply