Söz | 46.Bölüm

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

Söz oyununun yeni versiyonu yayına girdi!
http://www.sozoyna.com/sozoyna
http://www.sozoyna.com/sozonline

Söz’ün 46. Bölümünde;
Avcı’nın hayatı tehlikede!
Türkiye için büyük bir tehdit haline gelen Derman (Timur Acar), son anda gelen bir emirle rotasını tutuklu olan Ataşe’ye (Ruhi Sarı) çevirir.

Yabancı devlet yetkililerinin dur emrine rağmen Ataşe’yi onların elinden alan Derman, büyük terör eylemi için Ataşe ile birlikte devam kararı alacaktır. Medusa Planı, artık sadece onların bildiği bir rota üzerinden yönetilmektedir.

Medusa Planı’na dair bütün bilgilerin saklandığı gizli karargâhı ortaya çıkarmak için Eylem (Meriç Aral), Avcı (Burak Sevinç) ve Karabatak (Eren Vurdem) görevlendirilir. Gece bölgeye ulaşan Eylem, Avcı ve Karabatak’ı hain bir tuzak beklemektedir. Bu tuzak Avcı’yı ölümle burun buruna getirir.

Bahar’la (Aybüke Pusat) birlikte tehlikelerle dolu sürpriz bir gece geçiren Yavuz (Tolga Sarıtaş), babası Agah’ın (Mehmet Özgür) ondan istediklerini yerine getirmek için harekete geçer.

Avcı’nın hayatının tehlikede olduğu haberi gelir gelmez, Yavuz yönetimindeki Tim yola çıkarak Eylem, Avcı ve Karabatak’ı düştükleri tehlikeli durumdan çıkarmak için büyük bir mücadeleye girişir.

Yönetmen - Yağız Alp Akaydın
Yapımcı - Timur Savcı & Burak Sağyaşar
Uygulayıcı Yapımcı - Fatmanur Sevinç
Senaryo - Ethem Özışık
Drama Direktörü - İlkay Doğan
Müzik - Atakan Ilgazdağ
Sanat Yönetmeni - Erol Taştan
Görüntü Yönetmeni - Cihan Yeşiltarla

Oyuncular: Tolga Sarıtaş, Serhat Kılıç, Mehmet Özgür, Aybüke Pusat, Meriç Aral, Nihat Altınkaya, Burak Sevinç, Görkem Sevindik, Eren Vurdem, Aytaç Şaşmaz, Doğukan Polat, Nil Günal, Ece Okay, İlayda Ildır,Yağmur Ün,Timur Acar.

Söz Resmi YouTube Kanalını takip edin:
https://goo.gl/p9iCnF

Söz Resmi Facebook Sayfası: https://goo.gl/loYG8t
Söz Twitter Sayfası: https://goo.gl/ojQKQR
Söz Instagram Sayfası: https://goo.gl/vqECPd

Tims & B Resmi Facebook Sayfası (Official Facebook Page): https://goo.gl/1TBbvJ
Tims & B Resmi Twitter Sayfası (Official Twitter Page): https://goo.gl/lQTyzQ
Tims & B Resmi Instagram Sayfası (Official Instagram Page): https://goo.gl/yF12pZ

batuhan celik crazy craft

gokhan doganay inad?na

mcpe egg wars server

minecraft observer ne ise yarar

hypixel nas?l kay?t olunur

kurtlar vadisi 54 bolum

steam sat?n alma isleminiz devam ediyor hatas?

bilgisayara clash of clans nas?l indirilir

orumcek zindan? 3.kat

minecraft b?rak?c? yap?m?

Tags :

söz soz tims&b tolga sarıtaş aybüke pusat nihat altınkaya serhat kılıç meriç aral gözün arkada kalmasın vatan üsteğmen yavuz asker yeni dizi military bordo bereli kötü çocuk polis jandarma teğmen türk silahlı kuvvetleri star serie özel harekat söz 1. bölüm söz dizi hd izle hd dizi izle بناء الجملة özel kuvvetler dizisi tsk söz tüm bölümler söz dizi son bölüm söz 46 söz son bölüm izle söz avcı söz yavuz 46 bölüm söz fragman

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

50 Comments

    Popular Comments:

Berra vs Eren . 2018-08-16
Çolak varken derman nedir ya
121 2 . Reply
Sefa Ugur . 2018-08-15
121 2 . Reply
Nihat Xelilli . 2018-08-14
121 2 . Reply
TALHA ARSLAN . 2018-08-13
Reklam
121 2 . Reply
Karan Kaplan x . 2018-08-13
güzel filmde verdiğin link 404 vermiş onun dışında harika film söz
121 2 . Reply
Aynura Ehmed . 2018-08-13
Yav su terroristler ozelliklemi cirkin oluyorlar
121 2 . Reply
Sidika Habil . 2018-08-11
Nazar değmesin
121 2 . Reply
ERAY EREN HD . 2018-08-11
1 .58 .25 adam nediyola
121 2 . Reply
ERAY EREN HD . 2018-08-11
Oruç tutanlar buradami
121 2 . Reply
Noob PlayerHD . 2018-08-11
Hişlihi
121 2 . Reply
دنيا حزين . 2018-08-10
cok guzel
121 2 . Reply
Adnan Ay . 2018-08-10
Maşallah
121 2 . Reply
Adnan Ay . 2018-08-10
Sungurlardan sonra söz
121 2 . Reply
Şeyma_ Official . 2018-08-09
02:11:30 😍😍😍😍👍👍👍👍👍👍 4 lü dügün 👍👍👍 Bayılıyorum size 😙😙😙❤❤❤
121 2 . Reply
i am perfect . 2018-08-08
Söz'ün en iyi bölümü 46.bölüm ya
121 2 . Reply
Nihat Jalali . 2018-08-08
Bende sandım Aşık beş diyecek
Koptum yaaa
121 2 . Reply
Nihat Jalali . 2018-08-08
Aslanın dişisi erkeği olmaz
Aynı Türk askeri gibi
Askerimizin dişisi,erkeği olmaz
121 2 . Reply
Sen bilirsin Sen bilirsin . 2018-08-08
Efsane dizi# soz#
121 2 . Reply
Ayşe Hüma Almaci . 2018-08-07
Söz Dizisisin in. 46 bölümü 51 bölüm koyun öyle istiyorum fragmanını yani söz dizisinin 46 bölümü. 51 bölüm olsun istiyorum. Söz dizisinde YavuzlA. Bahar. İlgi. Bir. Fragmanını istiyorum. 51 bölümünü Yavuz'la Bahar. İlgi. Fragman olsun istiyorum lütfen koyun. 💗💝💙💚💟💜💋💞💕💛💖💘💋
121 2 . Reply
ayca celik . 2018-08-06
Bayrak yere inme adi şerefsiz ama onu in direğe çalışıyo
121 2 . Reply
Seymen Korkmaz . 2018-08-05
Ne Masumu Masum İnsan Yoktur. Suç İşleyen Ve Suç İşlemeye Korkan İnsan Vardır.
121 2 . Reply
Yağmur Sena Küçük . 2018-08-03
Bu diziyi 3. Kez izliyorum 3. Sezonun çıkması bekliyom
121 2 . Reply
Asya İbrahimağaoğlu . 2018-08-03
SÖZ müthiş bi dizi hiiiiç bitmesinn😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😄😄😄😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
121 2 . Reply
Ahmet Kayalı . 2018-08-03
Ya şu Su nasıl Bi iğrenç karakterdir ya
121 2 . Reply
BILAL.HASSAN BILAL.HASSAN . 2018-08-02
SÖZ ABONE OL 😊😊😊
ÖZEL KUVVETLER...😊😊😊
121 2 . Reply
Eylül GÖKBİÇER . 2018-08-02
1:09:02 yenge sende beyenmedin dimi ? 😂😂
KEŞANLI
121 2 . Reply
RECEP TAYYİP ERDOĞAN FAN . 2018-07-31
Erdemin soy ismi Korkmaz ama kaçmaz yazıyor üstünde dikkat edin ama olsun yinede harikaaaaa dizi🇹🇷❤️😑
121 2 . Reply
kemal yavuz . 2018-07-30
59:55 oha diyo birisi
121 2 . Reply
Sema Yilmaz . 2018-07-30
Allahim bu diziye Kurtlar Vadisi ömrü Ver 😂🤲🏻
121 2 . Reply
söz bilgi . 2018-07-27
Sizin fovoriniz hangi üçlü?

🔫🔫🔫)Eylem...Fethi...Keşanlı

💣💣💣)Eylem ...Fethi Ateş

🔫🔫🔫 Mı. 💣💣💣mı
121 2 . Reply
Wahnaz Wahmar . 2018-07-27
Eylem cesaretine hayranim güzel oynuyor rolunu
121 2 . Reply
söz bilgi . 2018-07-27
Birisi dermanın kafasına sıksın artık 👹🔫👈
121 2 . Reply
Uğur Can . 2018-07-26
1:05:00 Bu su aşırı yapmacık aq
121 2 . Reply
Zulanur Eskici . 2018-07-25
yıl olmuş 2020 hala izliyorum
121 2 . Reply
ÇAK Bİ' ALTI lık . 2018-07-24
1 bölümde mutlu son ile bitsin bu ne?
121 2 . Reply
Mohamad Bashar . 2018-07-24
Kuttuk ateşşşe
121 2 . Reply
Çok tatlı . 2018-07-21
Efsanelerin en efsanesi yine #Söz
121 2 . Reply
Atilla güvenç . 2018-07-20
Yavuz komutan şu dizi için bile bedelli olmasaydın ya
121 2 . Reply
Gizem Nur Çınar . 2018-07-20
Türk olmak zor çünkü herkesle savaşıyorsun Türk olmamak daha zor çünkü Türklerle savaşıyorsun.😉💞💕
121 2 . Reply
heavenly77 . 2018-07-18
İzlediğim en güzel dizi hele sarı komutan bitirio beni
😍😍medusa planını çok merak ediom
121 2 . Reply
Ece * . 2018-07-18
Ya eylem ❤❤
121 2 . Reply
Beyza Ata . 2018-07-18
Sözü üç emojiyle anlatın 🤔 bakalım neler çıkacak
121 2 . Reply
erkan efe Karahan . 2018-07-16
Ulan bu keşanlıdada tarla bitmedi gitti adam satıyo satıyo bi türlü bitiremiyo 😀😀
121 2 . Reply
Cumsud Cemilli . 2018-07-16
Şaka maka bu keşanlı 2 sezondu söylüyor satarım 2 drüm toprak çaylağa düğün yaparım çaylak 2 sezondu evlenemedi keşanlı ne kendi izin verdi adam düğün yapsın nede kendi bir düğün yapdırdı böyle giderse dizi bitecek çaylak evlenemeden😂😂
121 2 . Reply
Mhrrmva_ Şəhla . 2018-07-14
Hayatimda izlediyimm en guzel dizi ☺ ... vatan sevginize hayran kaldimm 😍
121 2 . Reply
Ebrar . 2018-07-13
bir keşanlı lafı, "satarım 2 dönüm arazi yaparım en kralını."
121 2 . Reply
Najax Najax . 2018-07-13
Abon ol
121 2 . Reply
Bekmurod Musurmonov . 2018-07-12
Cok gozel bolum
121 2 . Reply
Ишкин Гасымов . 2018-07-12
gun gelicek turkler dunyaya oyretmen olucaklar simdiki gibi haaa bu arada turklere kufr edenin sulalesini sikimmmmmmmmm
121 2 . Reply
SÖZ AŞKI Kaan Gnn . 2018-07-11
Sizinle gurur duyuyorum
121 2 . Reply