Güzel Bir Kıza Benziyordu, Saçlarını Kestiğinde Herkes Şok Oldu

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

Güzel Bir Kıza Benziyordu, Saçlarını Kestiğinde Herkes Şok Oldu..


► İzlediğiniz için teşekkürler , abone olmayı unutmayınız...

► Herşey Dahil olarak size YouTube'da en bilgilendirici büyüleyici ve çekici videoları getirmeyi hedefliyoruz. Destekleriniz için teşekkürler :)

Sponsorluk, reklam, teklif, şikayet, soru ve görüşleriniz için bir alttaki e-posta adresine mesaj yollayabilirsiniz.
samettarz4@gmail.com

Takip edin ;
► Facebook Sayfamız : https://www.facebook.com/HerseyDahilHD/
► Youtube : https://www.youtube.com/channel/UCU2G...
► Dailymotion : http://www.dailymotion.com/HrsyDhL

► Önerdiğim video : Kadınlar Hakkında 10 İlginç Tespit : https://www.youtube.com/watch?v=vjeus...
► Japonya Hakkında 20 İlginç Bilgi : https://www.youtube.com/watch?v=fRY3d...
► Agario Hakkında Bilmeniz Gereken 10 Bilgi : https://www.youtube.com/watch?v=TxGG6...
Bilmediklerimiz ( TÜMÜ ) : https://www.youtube.com/watch?v=wzLuj...

► En Tehlikeliler ( TÜMÜ ) : https://www.youtube.com/watch?v=dmNIO...

► Genelelikle kullandığım Kaynak siteler
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

► line.do
► wikipedia.org
► future.wikia.com
► faturetimeline.net
► humanknowledge.net
► preceden.com
► youtube.com
► onedio.com
► newsner.com

► Music : İncompetech.com

♦ Yasal Uyarı ♦

Videoların başka sitelerde yüklenmesi ve ticari amaçla kullanılması kesinlikle yasaktır. Paylaşılması durumunda telif hakların korunması kapsamında hakkınızda dava açılabileceğini unutmayınız.

exitlag crackeado 2015

baixar gta san andreas 4shered

five nights at general do medo

warface pc fraco

mkiptv lg smart tv

retrospectiva 2016 nostalgia

como colocar skin no minecraft craftlandia

ajude cerys a desvendar o enigma da loucura de udalryk

bvz mta

azbox surprise ash

Tags :

Güzel Bir Kıza Benziyordu Saçlarını Kestiğinde Herkes Şok Oldu..

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

50 Comments

    Popular Comments:

NİSAN YILDIRIM . 2018-09-16
Bazen babanın boşanmasını istersin (şaka be şaka)
121 2 . Reply
f kozumlu . 2018-09-15
Sen ne bicim adammisin ya sozler ayri video ayri og
121 2 . Reply
GucciV . 2018-09-11
Baslikla bu video ile ne alakasi var 4 dakikam gitti
121 2 . Reply
Huseyin Ozturk . 2018-09-10
clickbait.exe
121 2 . Reply
G0LDER . 2018-09-08
1-kaynak yok 2-clickbait 3-bu videoya ne gerek vardı
121 2 . Reply
Meral Berdi . 2018-09-05
Maşallah
121 2 . Reply
nuray argun . 2018-09-05
Başlıkla dikkati çekip izlettiniz
Ama güven kaybettiniz bir daha denk gelirsem şahsen takibi bırakacağım!!!
121 2 . Reply
ılgın uysal . 2018-09-05
güzel bir kıza benziyordu nası bi başlık ya
121 2 . Reply
Moon • . 2018-09-01
Bu nasıl başlık 😡
121 2 . Reply
Mrym Mrym . 2018-08-30
Yine uzar saçları sanki nee
121 2 . Reply
Dilara Kvn . 2018-08-30
BAŞLIK ÇOK ALAKASIZ
121 2 . Reply
Gamse tv . 2018-08-30
😢😍😍😍💪👍👍👍👍
121 2 . Reply
Celalettin Yılmaz . 2018-08-30
Gençler Boş boş küfür yazmayın hemen bildirin Videoyu çok basit
121 2 . Reply
Duru Yiğit . 2018-08-29
BABAN DA MI CLIKBAIT ÇIYDI BEEAA
121 2 . Reply
Can Tan . 2018-08-28
Bu başlığı hazırlayanın özellikleri
Piç, orospu çoçuşu, kaltak pezevenk, travesti, orospu ibne
121 2 . Reply
beratcan şahin . 2018-08-27
Helal olsun bee
121 2 . Reply
Suat Örgev . 2018-08-27
8 dakikami yedin bu sacmalikla
121 2 . Reply
Suat Örgev . 2018-08-27
Baslik ile bu hikaye nin ne ilgisi var ?
Viral kelimesini yanlis yerde kullaniyorsun
121 2 . Reply
Hko Hko . 2018-08-26
Videoyla başlığın alakası yok
121 2 . Reply
gökkuşagının 7 rengi . 2018-08-26
Düzgün başlık at ya bıktım senden
121 2 . Reply
Bjk1903 . 2018-08-26
atacağın başlığa başlatma kaç oldu mal mal başlık atıyorsun takipten çıkıyorum mal mı sanıyon milleti sen. boş videolarını kendin izle.
121 2 . Reply
akudek akudek . 2018-08-25
Äaaaaaaa
121 2 . Reply
Nurşen Koşak . 2018-08-25
Hep bu ibneliğine yapıyorsun olay bulamıyorsan video atma ne başlık atıyorsun ne gösteriyorsun
121 2 . Reply
Naz Canbaz . 2018-08-23
saçlarını kesmediki malmısın
121 2 . Reply
ŞirBar fan . 2018-08-22
Abone olana 2 abone yolluyorum

*Şartlar*
1.Kanalima abone olup bildirimleri aç
2.Son videoma abone oldum yaz
3.Videoyu beğen

*Anında aboneler gelir*
121 2 . Reply
ɛʐɨ̇օ მմძἶ̇էօɾε . 2018-08-22
başlıkmı bulamadın oç abonelikten çıkıyorum muhtemelen sikinde bile olmaz ama yapacağın videoyu sikiyim
121 2 . Reply
Enes Emre Demirci . 2018-08-22
clickbait
121 2 . Reply
Yaver Nevizade . 2018-08-22
miymun
121 2 . Reply
Msp tanrıçası . 2018-08-20
4 dk mi gerii verrr
121 2 . Reply
Msp tanrıçası . 2018-08-20
Ne diyim brawo
121 2 . Reply
Msp tanrıçası . 2018-08-20
Alaka bulamadım başlıkla?
121 2 . Reply
sudenaz tanyel . 2018-08-20
Başlık ne alaka ? -_-
121 2 . Reply
turan ibrahimov . 2018-08-19
hayatimin 4 dakikasini caldim amk para icin para hastasi😠😠😠
121 2 . Reply
Nihat Csv . 2018-08-14
Bu nasıl başlık lan
121 2 . Reply
Aziz Kangal . 2018-08-13
Sacmaliyorsunuz
121 2 . Reply
sevde & sena deniz . 2018-08-13
Başlıkla alakasi yokkk
121 2 . Reply
Gülfem Ecrin . 2018-08-12
Kesmekle alakası yok
121 2 . Reply
Elif *1881* . 2018-08-11
4 kere şikayet edicem clickbayt dibine vurmmusunuz 😂😁😁
121 2 . Reply
raziye sultan . 2018-08-11
bu ne ya işte kiz ne tatlış bişey başlığı okuyunca kortum ya kıza bişey oldu sandim
121 2 . Reply
Yıldız Bozkurt . 2018-08-09
Korkup yoruma kaçanlar
121 2 . Reply
Oyun Diyarı2009 . 2018-08-06
Ben alt tarafı tabletle oynarım çok bir şey yok :D
121 2 . Reply
umut umıt . 2018-08-05
Başlığa bakılırsa yalan at mışsın
121 2 . Reply
Ecenin Öylesine Videoları . 2018-08-04
Clickbait Dahil... disslike
121 2 . Reply
Hiranur Körpe . 2018-08-04
ioohhhaasaâ
121 2 . Reply
Damla ARMY *-* . 2018-08-03
Iyi clikcbaitmis....
121 2 . Reply
vusale Sefixanli . 2018-08-03
ya cani
121 2 . Reply
İkra Turak BTS . 2018-08-02
CLİCKBAİT YAPMA
121 2 . Reply
hasan ytas . 2018-07-30
yazıklar olsun size, iyi bi halt yediğinizi zannediyorsunuz değilmi ??? yapacağınız haberin taaaaa…..
121 2 . Reply
Hıyar . 2018-07-28
C L İ C K B A İ T L E N D İ N 👉👌
121 2 . Reply
Esmanur Cgr . 2018-07-28
Yalancı başlığa göre deyil
121 2 . Reply
Dünya'nın En Pahalı 10 At Irkı
15:19
Dünyanın En Zengin 10 Kadını
15:19
2,729,347 views
55%