KIZLARIN NUMARASINI ALMAK! (Reynmen vs. Orkun Işıtmak)

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

Ben Orkun Işıtmak , bugün Reynmen Yusuf Aktaş ile yoldan geçen kızların numarasını almaya çalışıyoruz , bakalım kim kazanacak!
Reynmen : https://www.youtube.com/channel/UCRBLdLVbiPnKYZ94qE4z3gg
Tişörtlerim : http://www.orkdes.com
Video hoşunuza gittiyse "beğenmeyi" unutmayın!
Yeni videoları kaçırmamak için https://www.youtube.com/subscription_center?add_user=thepersica tıklayarak abone olabilirsiniz!

5000TL Araba vs. 3.500.000TL Araba : https://youtu.be/ijqwPBpprs4
DUBAİ NUSRET'TE 1500TL HESAP ÖDEMEK! : https://youtu.be/4PalVUBkaEs
DÜNYANIN EN KÖTÜ DÖVMESİ! : https://youtu.be/0HANFdMaez8
123123TL'lik STRES ÇARKI! : https://youtu.be/TwCzaHqEnYI
DÜNYADAKİ EN BÜYÜK AQUAPARK! : https://youtu.be/sKXCBM78cOc
Geceliği 40TL Otel vs. 115.050TL Otel : https://youtu.be/ijxr2h1jr6k
3TL Pizza vs. 70TL Pizza : https://youtu.be/XfrDqnPzec0
BOKS CHALLENGE! : https://youtu.be/7dYK84oqAFc
YORUMLARDAN ŞARKI YAPMAK #2 :https://youtu.be/-qgjxTOupp8
KAFADAKİ ELMAYI OKLA VURMAK! : https://youtu.be/GXwHSf7S_6o
SİNEMAYA BEDAVA GİRDİM! : https://youtu.be/jp_6lY_g138

İkinci Kanalım! : https://goo.gl/I88ilb
Web : http://orkunisitmak.com
Twitter : http://twitter.com/orkunisitmak
Facebook : http://facebook.com/orkunisitmak
Instagram : http://instagram.com/orkunisitmak
Snapchat : orkunisitmak

Müzik Epidemic Sound: http://bit.ly/2b3Hv9A

Merhaba Ben Orkun Işıtmak! Youtube kanalımda birbirinden komik şarkı ,parodi , şaka, sosyal deney,eğlence, ve hayatımı paylaştığım vloglar/videolar üretiyorum. Genellikle haftada 2 video yüklediğim eğlence dolu kanalımdaki videolarımı kaçırmamak için abone olmayı unutmayın!

İzlediğiniz için teşekkürler!
Buraya kadar okuduysanız adamsınız ,siyular babacımlar

baixar minecraft 1.7 4

vida loka parte 3 letra

baixar xbox image browser baixaki

rom moto x play xt1563

serial malwarebytes 2.2.1024

transformice pirata 2016 atualizado

cheats para pokemon super mega emerald

o windows nao pode terminar de configurar o sistema

modulador rf como funciona

popcorn time na smart tv

Tags :

numara alma kızların numarası alma reynmen yusuf aktaş yoldan geçen kızların numarasını alma kim daha yakışıklı orkun vs reynmen orkun ışıtmak orkunisitmak şaka eğlence komedi türk youtuber #biziz voyovoy

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

50 Comments

    Popular Comments:

Ugur Temiz . 2018-10-22
Hadi atsana 250000 i geçti
121 2 . Reply
Modifiyeci Çetin . 2018-10-22
Kılık değiştirip yapçaktınız like atın da görsünler +1
121 2 . Reply
Emirhan Doğanay . 2018-10-20
Ankara sincan çocuklara yapın bak noluyo
121 2 . Reply
Lâdy Pènthesiléa . 2018-10-20
Yapacak video mu bulamadın Orkuncuğum.. Yakışmıyor sana böyle kalitesiz şeyler. Bozma kendini.
121 2 . Reply
KutaySahin HD . 2018-10-20
BENCE REYMEN
121 2 . Reply
Berat Dayanç . 2018-10-20
Diğer bölüm gelsin
121 2 . Reply
Sueda Grmz . 2018-10-20
Orkunun tatlı ve şirin çocuksu tipi var ama yusuf un karizmatik sempatik bir tipi var
121 2 . Reply
Mad Max . 2018-10-19
Kesinlikle orkun daha yakışıklı
121 2 . Reply
YAKUPCAN ÜST . 2018-10-19
Yeni video geldimi
121 2 . Reply
Mr Secular . 2018-10-19
Hello guys, i really like your videos! but can you add English subtitles.. plz?
im still learning Turkish
121 2 . Reply
Yusuf Dogan . 2018-10-19
Eren sana katılı yorum kardeşim
121 2 . Reply
Cabron LoRoN . 2018-10-19
Kafa hafiza bilgisayari gecti haci
121 2 . Reply
Yunus KILIÇ . 2018-10-18
300 bin oldu 250 bin diodun !!
121 2 . Reply
sam a5 . 2018-10-18
reynmen avukatta hile olir orkun reyis kazandiii
121 2 . Reply
Brilliant Cutie Pie . 2018-10-18
Kütahyada yaşayan varmı
121 2 . Reply
Brilliant Cutie Pie . 2018-10-18
Tamam len hadi hadi yürü
121 2 . Reply
Golfçü Tıpa . 2018-10-18
300 oldu de hayde 😁
121 2 . Reply
Serkan Oyunda . 2018-10-17
Hadi lan kılık değiştirin
121 2 . Reply
Fedriko Comendate . 2018-10-16
Reynmende Johny Bravo tipi var
121 2 . Reply
AMERİKA MAPPİNG . 2018-10-16
Geldi abi :D
121 2 . Reply
ADEM İNAN . 2018-10-15
ARKADAŞLAR SİZCE SON PAYLAŞTIĞIM KEKO KIŞKIRTMA VİDEOM BAŞARILI MI ? DÜŞÜNCELERİNİZİ AKTARIP BANA YARDIMCI OLURMUSUNUZ
121 2 . Reply
Nehocuha Palanyyew . 2018-10-15
enes batur kacir lan kirli camasirlar
121 2 . Reply
zehra Bahceci . 2018-10-14
Orkun ağabey ben yeni gördüm ve Sen tam benim doğum günümde çekmişsin kılık değiştirme yaptın mı Ben aradım ama bulamadım
121 2 . Reply
Hasan Başak . 2018-10-14
250 bin like oldu orkun
121 2 . Reply
Musab Akar . 2018-10-11
YA VARYA BİRŞEY DİYCEM 250. BİN LAYK DEDİLER AMA 300.BİN OLDU DEVAMI FALAN DA GELMEDİ, SÖZÜNDE DURMALISIN BENCE SİZCE*
121 2 . Reply
Berkay Kubat . 2018-10-11
Hadi yapön yenisini
121 2 . Reply
Birkan Ogün Çelen . 2018-10-10
ne sizi mk ben daha yakışıklıyım
121 2 . Reply
Selime Svetlanova . 2018-10-09
orkun yaa 😂😂😂
121 2 . Reply
Yasin Özer . 2018-10-09
Abi 250 oldu
121 2 . Reply
tolgacan uygun . 2018-10-09
kılık değiştirmeyi bekliyoruz
121 2 . Reply
Ertuğrul Emre Çakır . 2018-10-09
250 bin like geçti
121 2 . Reply
Hasan Tolan . 2018-10-08
Orkunx
121 2 . Reply
TUNA DEMİR . 2018-10-08
En büyük reymen dermişim orkun abi oooo oley oley 1000 beğeni
121 2 . Reply
Harun Kılınc . 2018-10-07
Bende aryorum bulamyorum
121 2 . Reply
Rüveyda Tulumcu . 2018-10-06
Arkadaşlar reynmen orkunun içeriklerini beğenmediğini söyledi o yüzden video gelmeyebilir ben öyle düşünüyorum
121 2 . Reply
Murat Channel . 2018-10-06
4 milyon izlenmeyi görüp gelenler +1
121 2 . Reply
eylul tekce . 2018-10-06
reynmen daha yakışıklı diyenler
121 2 . Reply
Elif Su . 2018-10-06
REYN❤🖕🏻😍
121 2 . Reply
Berat Orak . 2018-10-06
250.000i geçti hadi artık
121 2 . Reply
Halil . 2018-10-05
Im negan
121 2 . Reply
Büşra Çelik . 2018-10-05
250 bin begeniyi geçmiş bence yeni video gelmeli 😂
121 2 . Reply
OğuzhanKüçük HD . 2018-10-04
Geldi
121 2 . Reply
Beyza Kanaryağlu . 2018-10-04
reymen daha yakisikli
121 2 . Reply
jungkook hayranı . 2018-10-04
Bence reymen daha yakışıklı
121 2 . Reply
Ali Öncel . 2018-10-04
121 2 . Reply
جهاد cihat . 2018-10-03
😘😘😘😘😘
121 2 . Reply
Yağmur Sır . 2018-10-03
Kizlarda bir b*k var sanıyor.
121 2 . Reply
kimbu melo . 2018-10-02
_1melikee takıp edın gt
121 2 . Reply
Slime Mädchen . 2018-10-02
3:12 ne güzel konusmaydi yaa
121 2 . Reply
Fuat Yavaşcan . 2018-10-02
onu bunu bilmem, reymen'in numaraları 5'lik sayılır.
121 2 . Reply