TROLL KARIŞIM - Rakibinin İçeceğini Trolle!

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

Bu videoda troll mutfağın versiyonu diyebileceğimiz troll karışım oyunu oynuyoruz. Bunda da amaç rakibinin içeceğini mümkün olduğunca trollemek.

Mediakraft'ın diğer kanallarındaki eğlenceli videoları izlemek için tıklayın:
► Oha Diyorum: https://www.youtube.com/ohaadiyorum
► Oyun Delisi: https://www.youtube.com/oyundelisi
► BonbonTV https://www.youtube.com/bonbontv

Bizi Facebook'ta takip edin:
► http://facebook.com/MediakraftTurk

swift elite karaoke

karcocha mime

true skate mod apk all skateparks

naruto online azure fang lineup

wahl pilot vs senior

playboi carti fetti sample

snkrbot4all

cara mempercepat koneksi wifi dengan cmd

sm-g530p custom recovery

ytp gangnam style

Tags :

troll trollemek karışık game show gameshow

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

50 Comments

    Popular Comments:

Edanur Öznam . 2018-10-14
Bu formatta hep aynı şey oluyo illa iki kişi birbirine takıyo ve bütün cezaları birbirine veriyolar diğer kalan kişiye bişey verilmiyo
121 2 . Reply
Şükrü king . 2018-10-13
Bu ne abi fırat abiyi severdim bu vido da nefret etim hep aynı kişiye yüklendiler
121 2 . Reply
İlham İbadov . 2018-10-13
Melih neden oyuncu olmuyor
121 2 . Reply
Mehmetcan Karapınar . 2018-10-12
Başkan ve nasa
121 2 . Reply
begum tosmak . 2018-10-11
melih abide otursun bişeyler yapsın akta melih abiye kışkırtma yapın aldığınız şeyleri hep melih abiye verin
121 2 . Reply
Enes Kaya . 2018-10-11
Alper şurup içmeyen çocuk gibi lan sjsjs
121 2 . Reply
xKirispi . 2018-10-11
18:15 Alper: ALLAH'ım yardıımmm ettt deyişi efso
121 2 . Reply
ReAl GaMeR . 2018-10-11
Fırata Trol Yapapın intikam alın (Alper Rende)
121 2 . Reply
Ali Dadak . 2018-10-11
Alper' in bundan sonra çokta sağlıklı bir hayat yaşayacağından emin değilim.
121 2 . Reply
You Rouf . 2018-10-11
TAKIM YAPTILAR HAKSIZLIK SERDAR ABİ İLE FIRAT ABİ TAKIM YAPTILAR OLMAZ BÖYLE BİDE SIKISTIRIYOSUNUZ
121 2 . Reply
Betül Yılmaz . 2018-10-11
Fıratın Alpere garezi var! Yazık çocuğa ya bu kadar da üstüne gidilmez ki....... :/
121 2 . Reply
Betül Yılmaz . 2018-10-11
Hediye Videosu Gelsinnnn. 1500 TL'lik Alper'e hediye olsunnnn :)
121 2 . Reply
zeynep gül Berk . 2018-10-11
Alperin kisninda kahkaha attim sjsjjs
121 2 . Reply
doğukan aydın . 2018-10-11
Mediakraft ekipi Çok acı Çekiyo :D
121 2 . Reply
richboistyle . 2018-10-10
Bence süpriz bi ürün satın alan kişiye konulsun +1
121 2 . Reply
Panfan N . 2018-10-09
Alper bi abartı bi abartı hadi abarttın cok uzatıyor cocuk gibi. fırat neleri içti gıkı cıkmadı.
121 2 . Reply
Polat Alemdar . 2018-10-09
Şans Yemeyi Gelsin Artik +1
121 2 . Reply
Polat Alemdar . 2018-10-09
Devami Gelsin +1
121 2 . Reply
Mert Bey . 2018-10-09
Taş gibi video
121 2 . Reply
Serhat Avcı . 2018-10-09
Hayat okulu bekliyorum
121 2 . Reply
Parksamt Bomcorm . 2018-10-09
Niye birbrinize gıcık davraniyorsunuz ya
121 2 . Reply
Farklı Müziklerle Diziler . 2018-10-09
Fırat'ın troll mutfaktaki kin tutmasından ve sürekli yediği veya içtiği şeyi yutmayıp tükürmesinden bıktık. +1 leyin görsünler.
121 2 . Reply
Rem1x . 2018-10-09
Fırat abiyi sevenler like
121 2 . Reply
Debuset . 2018-10-09
Troll mutfakda Melih‘in katilmasini istiyenler?
121 2 . Reply
Derman Deniz . 2018-10-09
Serdar abi yudum aldi
121 2 . Reply
Yok Artık . 2018-10-09
16:40 FIRAT ABİ CIRCIR DA CIRCIR ŞARKI SÖLÜYO ALPERE :D :)
121 2 . Reply
SÜREKLÎ CÎZGÎ FÎLM ÎZLE . 2018-10-09
BIR YORUMUMDA TUSTSUN YAAA <3 LIKE ATINN
121 2 . Reply
Salih kaba . 2018-10-09
Serdar abi NASA ya mesaj mı yolluyor her video aynı t-shirt
121 2 . Reply
Atakan Ata . 2018-10-09
Alperde simarmalar var
121 2 . Reply
DESTUR TV . 2018-10-09
izzet secsin
121 2 . Reply
Ulaş Tekdal . 2018-10-08
ben cede +1
121 2 . Reply
Montage TV . 2018-10-08
Süper format likeladım🤘🤘
121 2 . Reply
EREN Özcan . 2018-10-08
sans yemegi gelsin
121 2 . Reply
Yeni video Yeni içerik . 2018-10-08
Alper juri olsun diyenler +1
121 2 . Reply
Umut Kazım Mersin . 2018-10-08
En kötü yemek gelsin
121 2 . Reply
StroonG Kral . 2018-10-08
alper abiye yazık diyenler+1
121 2 . Reply
O SES TÜRKİYEE . 2018-10-08
Trol mutfak gelsin
121 2 . Reply
Ertugrul Kurt . 2018-10-07
Trol karşım en güzeli
121 2 . Reply
emre ağa gaming . 2018-10-07
Bu dörtlüyü sevenler +1
121 2 . Reply
Emre Özer . 2018-10-07
bu seri sürekli gelsin
121 2 . Reply
Doğuhan Özcan . 2018-10-07
Şans yemeği gelsin
121 2 . Reply
Haydar Berat Şekerci . 2018-10-07
Alperin sondaki bfff sesi
121 2 . Reply
Beyzanur Doğan . 2018-10-07
Güzel yiyeceklerle TROL KARIŞIM yapın
121 2 . Reply
ProGaming Aykut . 2018-10-07
Alper yazık oldu çok ya 😑😑
121 2 . Reply
haydar gaming . 2018-10-07
Türkiye’nin en iyi açık arttırma kanalı :)
121 2 . Reply
Hasan Erşen . 2018-10-07
rende bey kafa hareketini yapmadı :D asşidma
121 2 . Reply
Sinasi Yagiz Akbulut . 2018-10-07
Her video da birine fazla para verin :D
121 2 . Reply
İsacan Kaplan . 2018-10-07
Troll yemek gelsin diyenler +1
121 2 . Reply
Eren Oyunda . 2018-10-07
Açık artırma +1
121 2 . Reply
Djdjjf7 Jddjjdjd . 2018-10-07
abiler acıktım şans yemeği yapın ya
121 2 . Reply