Seda Sayan'ın müthiş atağı Acun Ilıcalı'nın gözünden kaçmadı! | O Ses Türkiye

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

O Ses Türkiye'de sahneye çıkan Nuray Zaman Öz için mücadele eden jüri üyelerinden Seda Sayan'ın yarışmacıyı alışındaki başarısı Acun Ilıcalı'nın gözünden kaçmadı.

turbobit premium indirme bedava

teamspeak 3 ucretsiz server kurma

counter strike 1.5 nas?l ac?l?r

minecraft ata z?rh yap?m?

polis yar?s? izle

kurtlar vadisi 60.bolum tek parca izle hd kaliteli

hc hilesi

minecraft multiplayer hile

burakoyunda twitch

minecraft server bot atma

Tags :

yıldız tilbe yıldıztilbe tilbe yıldız kafam hafif dumanlı yıldız tilbe gitme vazgeçtim yıldız tilbe vazgeçtim al ömrümü delikanlım yıldız tilbe delikanlım gitme kal azer bülbül o ses türkiye hadise gökhan murat boz o ses o ses türkiye yeni bölüm türkçe müzik o ses türkiye izle o ses türkiye komik anlar o ses turkiye o ses türkiye 2016 o ses türkiye murat boz o ses türkiye son bölüm o ses yeni sezon beyazıt öztürk seda sayan

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

50 Comments

    Popular Comments:

anar kerimov . 2019-01-14
Sedanin yeri burasi deyil ya
121 2 . Reply
anar kerimov . 2019-01-14
Oses turkiyede boyle ayrimicilıq olmadib ya seda kalvqa yaratiyo gercek ya sinir oldum izlemiyicem artiq seda sinir ediyo muratla uğrasiyo
121 2 . Reply
Taqa Taqa . 2019-01-10
Grup super tesekur acun x
121 2 . Reply
Burak Altun . 2019-01-08
seda nine ordaki jūruleri kiskaniyo elinde olsa acuna diycek kalk Ben orayi yöneteyim beyaz bunun farkinda her an muratta seda Sayan kavga edebilir yagci murata igneli igneli laflari sokuyo sonra yaninda oturuyo rezil canim demesi cok sahte
121 2 . Reply
Unal Uyumaz . 2019-01-06
Hadise gercek bir orospu..bruksel deki sokak orospusu
121 2 . Reply
fatma alhayek . 2019-01-06
Murat😭😭😍😍😍💓
121 2 . Reply
yougotnojams . 2019-01-06
Seda'nın seçilmeme sebebi oraya yeni katılmış olması değil; boş bir insan olması.
121 2 . Reply
jala aliyeva . 2019-01-03
Seda her seferinde niye Murat'ı suçluyo?sanki Murata gücü yetiyor gibi(öyle düşünüyorum)
121 2 . Reply
Неизвестный Абонент . 2019-01-02
Seda Sayanin geysilerine gomleklerine bayiliyorum yaaaa❤❤❤Nerden aliyo? Yardim eder misiniz? 🌹lutfen.🌹❤
121 2 . Reply
Eren Koca . 2018-12-31
Beyaz, Gökhan, Sıla ve Yıldız juri bunlar olmalıydı.
121 2 . Reply
B. Al . 2018-12-29
Beyaz kralsın kralll 😊
121 2 . Reply
Ebru Özbek . 2018-12-28
Hepsini çok seviyorum harikasınız yaaa bu kadar komik olunmaz abi 🤣🤣🤣🤣
121 2 . Reply
irem Helvacıoğlu . 2018-12-27
bence bu sezonun şampiyonu murat
121 2 . Reply
A A . 2018-12-17
Super 4-lü olmuş 😂😂😂.Sizi seviyorum.Allah yolunuzu açık etsin.
121 2 . Reply
Nil Ulusoy . 2018-12-16
121 2 . Reply
A G . 2018-12-12
Murad boz biraz sixilir birazda eseblewir mence Seda Sayan cox direwir onan
121 2 . Reply
Fuad Ahmed . 2018-12-08
Şu Seda Murata vurdurmak istemiyorsa😀😀😀😀
121 2 . Reply
Aliye Uçan . 2018-12-06
Beyaz süper tek güldüğüm adam
121 2 . Reply
Yusuf Özaydın . 2018-12-06
Seda sayana rövaşata atasım geliyo
121 2 . Reply
Bella Duran . 2018-12-05
Ahahahaaaa oldurdun beni muratttt
121 2 . Reply
Emine Şener . 2018-12-04
beyaz çocukken kaç kez dayak yedi acaba o kadar terbiyeli ki çok seviyom en sevdigim jüri 1. hadise 2. beyaz 3. murat 4. seda
121 2 . Reply
Lets Go . 2018-12-04
Şampiyon Kokoreç
121 2 . Reply
Vusal Qasimov . 2018-12-03
bu il oxuyanları qırağa atıb Beyaza baxıram))
121 2 . Reply
Adsız Kullanıcı1 . 2018-11-29
Seda daha önce ki videoda gençler benim şarkıcı oldugumu bilmiyor. Tarzında şeyler konuşmuştu yani kusura bakmada kadırgalı evlilik programı yemek progröaı gibi salak saçma şeylerle uğraşırsan gençlerde bilmez sesini 😒neyse Allahtan acun ve oglun varda sanatını ortaya çıkardın 😁😉
121 2 . Reply
Cansu Ozan . 2018-11-28
Sonunda kimi seçtiklerini koysan 10 numara
121 2 . Reply
Quotient . 2018-11-27
Kari muraddddin tipi icin gitti amk
121 2 . Reply
Ahmet Selim Büyüksoy . 2018-11-21
kadın amma yapay ve sıkıcı yalnız...boş yapıp durdu
121 2 . Reply
gül sahpandar . 2018-11-20
hadise❤️murat
121 2 . Reply
Taleh Bedelov . 2018-11-20
Sedanin yerine ebru gelsin
121 2 . Reply
Nurdogan Alisanoglu . 2018-11-19
Seda abla hadise abla murat abi onların şarkıları çok güzel
121 2 . Reply
Elikram Ibrahimov . 2018-11-18
1.010.113
121 2 . Reply
Aydilge Turan . 2018-11-16
Gökhan ve Beyaz aynı anda programda olsaydı ne güzel olurdu
121 2 . Reply
Ülker Sadıqova . 2018-11-16
Beyazcım✌
121 2 . Reply
Buket Golge . 2018-11-15
gökhan gel nerdesin sen ya😭
121 2 . Reply
Mahir Balayev . 2018-11-15
Öldüm yaaa
121 2 . Reply
Ayse Artrk . 2018-11-15
Hadise çok sıkıcı değil mi
121 2 . Reply
Dinara Muradova . 2018-11-15
Sampion beyaz
121 2 . Reply
Büşra Öztürk . 2018-11-13
Muratı üzmeyin ya yazık korktu çocuk gerçekten bişey mi yaptım diye
121 2 . Reply
ERVA'DAN PAYLAŞIMLAR . 2018-11-13
Rica etsem kanalıma abone olur musunuz
121 2 . Reply
Oguz Adiguzel . 2018-11-10
Sedanın doğallığı
121 2 . Reply
ek. 68 . 2018-11-09
Seda cok bos acun sedayi yollasn ama beyaz herzmnki gbi super
121 2 . Reply
SENA DEMİR CEVAHİROTEL . 2018-11-08
Oraya hadiseden daha iyi kahkaha atan güzel bir kızı koyun bakalım hadise nasıl itici oluyor görün
121 2 . Reply
yusuf ömer . 2018-11-08
Seda fena utandi
121 2 . Reply
Lale Gul . 2018-11-07
Muhahahahha çok komik!!! Hahahaha bu takım bence bir harika arkadaşlar
121 2 . Reply
Ayşe Albayrak . 2018-11-06
Program da beyaz der susarım muhteşemsin beyaz murat ya ne güldüm 😅😅😅
121 2 . Reply
Merküryen ' . 2018-11-04
Hadise bu bölümde adet miydi ya bir gergindi 😂
121 2 . Reply
Adar Nedim . 2018-11-04
👍👍😗😗🤣🤣🤣
121 2 . Reply
T Bali . 2018-11-02
O ses Türkiye Beyaz Show ve Seda Sayan Show birleşince bu oluyor
121 2 . Reply
Teslime Yalcinkaya . 2018-11-01
üfff şu seda sıktı yaa acun nasıl böyle bir hata yaptın sen ya
121 2 . Reply
Ezra Wınıng . 2018-10-31
Ya murat boz biraz sinir oluyor seda sayana galiba😂😂
121 2 . Reply
HADİSE'Yİ AĞLATTI | O SES TÜRKİYE
15:19