Seda Sayan'ın müthiş atağı Acun Ilıcalı'nın gözünden kaçmadı! | O Ses Türkiye

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

O Ses Türkiye'de sahneye çıkan Nuray Zaman Öz için mücadele eden jüri üyelerinden Seda Sayan'ın yarışmacıyı alışındaki başarısı Acun Ilıcalı'nın gözünden kaçmadı.

turbobit premium indirme bedava

teamspeak 3 ucretsiz server kurma

counter strike 1.5 nas?l ac?l?r

minecraft ata z?rh yap?m?

polis yar?s? izle

kurtlar vadisi 60.bolum tek parca izle hd kaliteli

hc hilesi

minecraft multiplayer hile

burakoyunda twitch

minecraft server bot atma

Tags :

yıldız tilbe yıldıztilbe tilbe yıldız kafam hafif dumanlı yıldız tilbe gitme vazgeçtim yıldız tilbe vazgeçtim al ömrümü delikanlım yıldız tilbe delikanlım gitme kal azer bülbül o ses türkiye hadise gökhan murat boz o ses o ses türkiye yeni bölüm türkçe müzik o ses türkiye izle o ses türkiye komik anlar o ses turkiye o ses türkiye 2016 o ses türkiye murat boz o ses türkiye son bölüm o ses yeni sezon beyazıt öztürk seda sayan

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

50 Comments

    Popular Comments:

Elikram Ibrahimov . 2018-11-18
1.010.113
121 2 . Reply
Aydilge Turan . 2018-11-16
Gökhan ve Beyaz aynı anda programda olsaydı ne güzel olurdu
121 2 . Reply
Ülker Sadıqova . 2018-11-16
Beyazcım✌
121 2 . Reply
Buket Golge . 2018-11-15
gökhan gel nerdesin sen ya😭
121 2 . Reply
Mahir Balayev . 2018-11-15
Öldüm yaaa
121 2 . Reply
Ayse Artrk . 2018-11-15
Hadise çok sıkıcı değil mi
121 2 . Reply
Dinara Muradova . 2018-11-15
Sampion beyaz
121 2 . Reply
my Viva . 2018-11-14
Yarışmacı da amma yalaka çıktı. Sececeksen seç ya 😬
121 2 . Reply
Büşra Öztürk . 2018-11-13
Muratı üzmeyin ya yazık korktu çocuk gerçekten bişey mi yaptım diye
121 2 . Reply
ERVA'DAN PAYLAŞIMLAR . 2018-11-13
Rica etsem kanalıma abone olur musunuz
121 2 . Reply
Oguz Adiguzel . 2018-11-10
Sedanın doğallığı
121 2 . Reply
ek. 68 . 2018-11-09
Seda cok bos acun sedayi yollasn ama beyaz herzmnki gbi super
121 2 . Reply
SENA DEMİR CEVAHİROTEL . 2018-11-08
Oraya hadiseden daha iyi kahkaha atan güzel bir kızı koyun bakalım hadise nasıl itici oluyor görün
121 2 . Reply
Yusuf Omer . 2018-11-08
Seda fena utandi
121 2 . Reply
Lale Gul . 2018-11-07
Muhahahahha çok komik!!! Hahahaha bu takım bence bir harika arkadaşlar
121 2 . Reply
Ayşe Albayrak . 2018-11-06
Program da beyaz der susarım muhteşemsin beyaz murat ya ne güldüm 😅😅😅
121 2 . Reply
Merküryen ' . 2018-11-04
Hadise bu bölümde adet miydi ya bir gergindi 😂
121 2 . Reply
Adar Nedim . 2018-11-04
👍👍😗😗🤣🤣🤣
121 2 . Reply
T Bali . 2018-11-02
O ses Türkiye Beyaz Show ve Seda Sayan Show birleşince bu oluyor
121 2 . Reply
Teslime Yalcinkaya . 2018-11-01
üfff şu seda sıktı yaa acun nasıl böyle bir hata yaptın sen ya
121 2 . Reply
Ezra Wınıng . 2018-10-31
Ya murat boz biraz sinir oluyor seda sayana galiba😂😂
121 2 . Reply
Lala Mutagirova . 2018-10-31
Vallaha yalniz Beyaz için izliyorum😂😂😂
121 2 . Reply
YunHak TV . 2018-10-31
Ne olur abone olun be😅
121 2 . Reply
Nurlan Recebov . 2018-10-31
En iyi sezon
121 2 . Reply
ARMUT çöpü . 2018-10-30
seda boş beyaz toparlıyor şuan bile beyaz için izliyorum
121 2 . Reply
Şeymanur Yilmazer . 2018-10-29
Durup durup murat seda çekişmesi izleyesim geliyor 😂
121 2 . Reply
Kübra Yazar . 2018-10-28
Kusasım geliyoe
121 2 . Reply
Ek Ic . 2018-10-27
Herkes dogal olarak Murat Boz’u seciyor bu sene sampiyon kesin ondan cikar
121 2 . Reply
Elvin Hacizade . 2018-10-27
Başlık yanlış koyulmuş,Murat ın müthiş atağı olucaktı o
121 2 . Reply
DarkRider 95 . 2018-10-26
Pusu kurmuş Snipercı gibiydin
Yarışmacıyı aldın gittin
121 2 . Reply
DarkRider 95 . 2018-10-26
Dar alanda kısa paslaşmalar.
121 2 . Reply
Fatma Özyürek . 2018-10-25
sirf beyaz icin izliyorum
121 2 . Reply
M Bülent Kılıç . 2018-10-25
Bir kadının, kızın yabancı erkeklerin duyacağı şekilde şarkı, türkü, ilahi, isterse kuranı kerim olsun okuması fıkhen haramdır. Haramı beğenmek insanı dinden çıkarır.
121 2 . Reply
fox mulder . 2018-10-24
seda meme frikik
121 2 . Reply
jess ica . 2018-10-24
1:30 -_-
121 2 . Reply
ad soyad . 2018-10-24
Çok lezzetli okuyorsun ne ya
121 2 . Reply
Mantıklı Yorumcu . 2018-10-24
bazı cahiller gelmiş yok seda öyle yapıyor yok böyle yapıyor olm millet bunun için izliyor anlamıyor musunuz. tv show demek rating demek bunun için program yapılır. millet evinde ailece güzel vakit geçirsin diye değil. cahil ve saf olmayın
121 2 . Reply
Mantıklı Yorumcu . 2018-10-24
seda yılların tecrübesi ağzında gevelemeden programı idare edebiliyor
121 2 . Reply
Furkan Sağlam . 2018-10-24
MURAT BOZ bir imkansızı başardı😄😄
121 2 . Reply
Seda Pembe . 2018-10-24
Bu sene SEDA SAYAN YİKİP YAKİYOR OHH CANİMA DEĞSİN ❤❤❤👅👅👅👄👄👄💋💋💋💋❤
121 2 . Reply
Seda Pembe . 2018-10-24
Çok güzel Seda sayan ya.
121 2 . Reply
nurcan ozdemir . 2018-10-24
seda nin orda olmasi anormal beyazitin olmasimi normal amk adam ne mana juride sestenmi anliyor muzik bilgisimi var ne bilgisi mevcutta amk sirf reyting icin yapilan seyler cokda sey yapmayon acun sadece paraya odaklanmis birisi.
121 2 . Reply
sare çınar . 2018-10-24
Ya beyazı seçiyorlar mı
121 2 . Reply
NDNG Oyun Club . 2018-10-24
Bir sey soyluyum sevgili Turkler bu program Seda Sayanla cok guzellll Sedanyn sozleri ucun izliyorusss Azerbaycandannnnn
121 2 . Reply
Samet Şumnuluimiş . 2018-10-24
Kesin izlemelisiniz Danla Bilicin işfası hemen youtube kaldırabilir 😁😁 https://youtu.be/nH4QW3-D0MM
121 2 . Reply
Bengi Su . 2018-10-23
Seda sayan tam bir bebek ya hayranım güzelliğine konuşmalarına çocukluğumdan beri 👑💜
121 2 . Reply
Sevinc Agayeva . 2018-10-23
Hadise nin bu seneki tarzı 0 diyenler? Hiç uyumlu giyinmiyor
121 2 . Reply
Rauf Samedov . 2018-10-23
Seda oglak burcu rol yapamyo sovuk nevale gibi ama bazi konularda rol yapamyo
121 2 . Reply