ENES BATUR'LA NEDEN AYRILDINIZ? (Kirli Çamaşırlar) ft. Başak Karahan

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

Siz istediniz, ısrarla istediniz, sürekli yorumlarda darladınız, DMler attınız. Biz YİNE imkansızı başardık ve bu sefer de Yalan Makinesi'ne BAŞAK KARAHAN'ı konuk aldık!

Tişörtlerim : http://www.orkdes.com
Video hoşunuza gittiyse "beğenmeyi" unutmayın!
Yeni videoları kaçırmamak için https://www.youtube.com/subscription_center?add_user=thepersica tıklayarak abone olabilirsiniz!

3.5TL Dürüm Döner vs. 55TL Döner : https://youtu.be/ynR-hWBxkbg
Manken Kız İstemek!: https://youtu.be/FIYzkOFJAr0
Sidik Yarışı ft. Berkcan Güven : https://youtu.be/5dSR_h9hUUM
İrem Sak ile Gülmeme Challenge : https://youtu.be/3pxxvRTeQbQ
Yemekte Miyiz? 1. Sezon 1. Bölüm : https://youtu.be/wiNi_DywuZM
Reynmen ile Kızların Numarasını Almak: https://youtu.be/iuybCUPTqaE
Tehlikeli Takla Parkour Challenge : https://youtu.be/gvNOPyk4eak
5TL Masaj vs. 595TL Masaj : https://www.youtube.com/watch?v=GiVDhwM6-a4&t=25s

İkinci Kanalım! : https://goo.gl/I88ilb
Web : http://orkunisitmak.com
Twitter : http://twitter.com/orkunisitmak
Facebook : http://facebook.com/orkunisitmak
Instagram : http://instagram.com/orkunisitmak

Müzik Epidemic Sound: http://bit.ly/2b3Hv9A

Merhaba Ben Orkun Işıtmak! Youtube kanalımda birbirinden komik şarkı, parodi, şaka, sosyal deney, eğlence, ve hayatımı paylaştığım vloglar/videolar üretiyorum. Genellikle haftada 2 video yüklediğim eğlence dolu kanalımdaki videolarımı kaçırmamak için abone olmayı unutmayın!

thesuzerain twitter

enable usb debugging locked phone

double vanos timing without special tools

wahl clippers not working

xex menu 1.2 download usb

jacksmith final boss

how to remove orange tip from airsoft pistol

lol launcher wont open windows 10

exodus stream authorization

how to store pixels in starbound

Tags :

challenge iddia komedi eğlence en komik eğlenceli şaka orkun ışıtmak sonradan görme şarkı parodi şarkı ölmeden önce yapılacak yorumlarla şarkı yapmak yalan makinası yalan makinesi kirli çamaşırlar kirliçamaşırlar enes enes batur başak karahan başak karahan

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

50 Comments

    Popular Comments:

Ihsan Gorgulu . 2019-01-19
Sana yürüyüp ha
121 2 . Reply
dilan pehlivan . 2019-01-19
Orkun : KAYBETTİĞIN KIZA BI DÖN DE BAK ENES BATURRRR
121 2 . Reply
dilan pehlivan . 2019-01-19
Orkun : basagi kim oynicak
Başak : enes e sor
Orkun : sordum ben oynicam dedi hdndudndudn
Başak : mfjdmjdjdjdm
Başak : o oynucaksa oynasın enese yakışır bence
121 2 . Reply
dilan pehlivan . 2019-01-19
Bundan sonraki jahrein ( ahmet ) olsun
121 2 . Reply
Enes Carkci . 2019-01-18
basak enes batur sizi seviom ☺😊😀😀😁😁😂😃😄😅😆👫ikiniz💑👫
121 2 . Reply
Enes Carkci . 2019-01-18
basak enes batur barisin benler olan
121 2 . Reply
Enes Carkci . 2019-01-18
enes batur ve basak lut fen barisin sen orkun seni seviom ama ortali karistirma
121 2 . Reply
Şemsettin Akçakaya . 2019-01-18
Enes abime laf yok
121 2 . Reply
Gökhan DEMİRKOL . 2019-01-18
Daşak ne ya 😂
121 2 . Reply
Buğrahan Çiçek . 2019-01-18
Orkun yeni mi ergenliğe girdi bu ses ne
121 2 . Reply
pro oyuncu oyunda . 2019-01-18
Hatayı bulun hta ☺☺☺☺ nerde
121 2 . Reply
PROking 09 . 2019-01-18
🐷 Bu Enes Batur 100 canı
👕 var her bir like 1 damage
👖
👟
121 2 . Reply
Eski Aşk . 2019-01-18
Ay bu kızın burnu ne kadar büyükmüş 😒
121 2 . Reply
Zeyno Zeyn . 2019-01-18
Adam resmen enes baturu kotuluyor salak😡
121 2 . Reply
ŞEHİT İBRAHİM DOĞAN O.O . 2019-01-18
en kötü o diyil yılın en kötü plaketini alan biri sizce kim ?
tahmin edin
121 2 . Reply
minecraft Fg . 2019-01-18
Berk güleri al abi sude çınardan neden ayrılmış
121 2 . Reply
kaan karatay . 2019-01-18
ORKUN TRAVESTİ GİBİ SESİN VAR AMSDŞKLAMSDSMANSDKŞ
121 2 . Reply
oyun canavarı . 2019-01-18
Enes le başak yüz yüze gelsinnnnn
121 2 . Reply
kaan karatay . 2019-01-18
ENESTEN AYRILDIKTAN SONRA TAŞ GİBİ OLMUŞ :d
121 2 . Reply
Semih Guler . 2019-01-18
Başak niye ayrılddddddddddddddın
121 2 . Reply
Okan Mete Çoluk . 2019-01-18
Sırf ayaksınız ikinizde ama abla daha ayak.. 22-23 yaşında hayatı çözmüşler maşallah 😎
121 2 . Reply
Emin Eren . 2019-01-18
@Gönül Çoban
121 2 . Reply
Emin Eren . 2019-01-18
Orkun şu davranışlarinla başak'a yanaşmaya çalışıyor.
121 2 . Reply
Fun Play . 2019-01-18
Orkun la başak beraber sevgili olacak beraber olacak diyenler begensin
121 2 . Reply
ProGamerYouTube . 2019-01-18
Belgo Turku cagir ve sorki videolarin dogrumu? +1
121 2 . Reply
Suat Alkus . 2019-01-18
enes batur daha ilerine layık
121 2 . Reply
Gülnur su . 2019-01-18
başağın beğenmediği kişiler meryem can ve meryem canın komşusu murat
121 2 . Reply
Birisi OF LEGEND . 2019-01-18
Şştttt Orkun azma bakim
121 2 . Reply
DUYGU KEÇECİ . 2019-01-18
Enes Batur yeni yeni buyuyosun ama beyin olarak kuculmussun
121 2 . Reply
Yiğit Baş . 2019-01-18
0:0 geri alma butonu satıyorum ücret 1 like
121 2 . Reply
Yiğit Baş . 2019-01-18
0.0
121 2 . Reply
Huriye Ataş . 2019-01-18
Abi reyle ne yap.
121 2 . Reply
Zeren Erturk . 2019-01-18
Danla bilic
121 2 . Reply
SEHESMER VIDEOLARI . 2019-01-18
Kıskanmayın en iyi YouTuber Delimi ne
121 2 . Reply
Samir Ismayilov . 2019-01-18
Başak sanki ülkenin en ünlü insanlarından biri havalarına bak
121 2 . Reply
ömer faruk tunar . 2019-01-18
Abi bende sengilimden ayrıldım enes baturu ve başak karahanı karşı karşıya getirin konuşsunlar
121 2 . Reply
Başak Karahan . 2019-01-18
Top orkun seni seviyorum enesi de sikiyorum
121 2 . Reply
Mustafa ve Haris Fidan . 2019-01-18
Kim hamburger yada kek yada patates ister hepsinin fiyatı 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 like ama kekin fiyati 9900000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 like
121 2 . Reply
BTS BTS . 2019-01-18
Dedikodu nerde ben orda😂
121 2 . Reply
hakan öx . 2019-01-18
Abi delimine yi al kirli çamasırlara
121 2 . Reply
Funda Diri . 2019-01-18
Keşke ayrılmasalardı ama enes başak ablayı hak etmiyo
Başak 😇😇😇



Enes😡👿👹😈👺
121 2 . Reply
baran kaçar . 2019-01-18
Çukur K K
121 2 . Reply
Mafya Türk . 2019-01-18
Abi aralarını düzltmeye calış👍👍👍👩‍❤️‍👨
121 2 . Reply
ali salmanov . 2019-01-18
BASAK ENES BATUR SAYESINDE UNLU OLDU YOKSA HICKIM 0NUTAKMAZDI
121 2 . Reply
ali salmanov . 2019-01-18
orkun adam ol bebesin
121 2 . Reply
Görmedim Duymadım Bilmiyorum . 2019-01-18
Başağın enesle çelişkili söylediği şeylerde makine ikisine de doğru dedi😂
121 2 . Reply
Exe Queen . 2019-01-18
Ne salak itici bir kız bu ya
121 2 . Reply
Crazy Girl . 2019-01-18
İkinizi de takip ediyorum
121 2 . Reply
Fatma Sandıkçı . 2019-01-18
Orkun git artık yaaa bırak insanları
121 2 . Reply
Efsane Oyuncu . 2019-01-18
yalan makinesine inananlar yorum atsın inanmayanlar +1 lesin 'like atsın'
121 2 . Reply