Mahallemizin Çılgın Dedeleri 😂😂

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

Sefa Kındır Yeni Vine ( Sıfır Bir Adana Çilginlari )

Selamlar arkadaşlar.

Sefa Kındır, Mami ve Emre Gül'ün komedi dünyasına HOŞGELDİNİZ!

Bu yeni videomuzda yine yeni ve yeniden sizleri kahkahaya boğmak için çaba gösterdik. Zaman zaman paylaştığımız kamera arkası videolardan da bildiğiniz gibi zorlu bir çekim sürecimiz oluyor. Sizlerin beğenileri ve yorumları bizi motive eden en büyük unsur. Paylaşımlarımızın sizler tarafından beğenildiğini görmek yeni ve daha kaliteli videolar için bizi şevklendiriyor.

HER CUMA YENİ VİDEO!

Ayrıca ailemizin daha da büyümesi ve ►Yeni videoları kaçırmamak için 'ABONE OL' tuşuna basmayı ve ZİL'e tıklayarak bildirimleri açmayı unutmayın.

SEVİLİYÜRSÜNÜZ😉

Kanala Abone Olmak İçin Tıklayın - https://goo.gl/mjbyWd

İş ortaklıklarınız için: sefamamiyt@gmail.com

Bize Sosyal Medya Hesaplarımızdan da ulaşabilirsiniz;

Facebook - https://goo.gl/FZwdIU
Instagram - https://goo.gl/fxmjss
Twitter - https://goo.gl/NruQsM

gta 4 hata

turkce spiker extreme 16

minecraft item dusmeme kodu

city car driving unlocker

dunyan?n en buyuk turk mafyas?

ets 2 scandinavia crack

burak minecraft izle

abdurrahman onul yakma yarabbi

sivaskangaldovusu

bitcoin paraya cevirme

Tags :

adanada sıradan bir gün Komik Video komik Kaza Sıfır Bir Vine adana adana sıfır bir vine vine fenomeni komedi komik komik vine vine türkiye sefa kındır sefa kındır muhammed emen vine best vines sefa kındır mami facia üçlü facia üçlü vine facia 3lü sefa kındır facia üçlü sefa kındır bonzai Sefa Kindir Yeni Çekilen Tüm Videolar facia üçlü iş başında 2018 dünyanın en yakışıklı keli dedeler adanalı dede çılgın dedeler

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

50 Comments

    Popular Comments:

Lebib cancan . 2018-05-22
PUMBA
,
121 2 . Reply
Hira Nur . 2018-05-22
Povırbaaa
121 2 . Reply
mavi ay . 2018-05-21
Ağzı üstü düşer😂😂
121 2 . Reply
BURAK AKKAS . 2018-05-21
Mami abi yi geçen yolda gördüm
121 2 . Reply
İsmail Uzturk . 2018-05-20
Karşılıklı abone olan
121 2 . Reply
ateş topu konur . 2018-05-20
Ölüm dede geberir☺
121 2 . Reply
GAME TİME TR . 2018-05-20
Abi instagram melih178 ama sen çıkmıyorsun hatta seni takip ediyordum ama simdi yoksun beni engelledin mi
121 2 . Reply
yusuf tekdal . 2018-05-20
Elinize sağlık gençler allah sizi her zaman guldursun
121 2 . Reply
EgeBugra GT . 2018-05-20
PUMPAAAAAAA
121 2 . Reply
Şenol Olur . 2018-05-20
Abi ne alemsiniz ya
121 2 . Reply
Ahsen Kardelen . 2018-05-19
Farkı bulan like
😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😓😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
BİRTANE BUNDAN VAR=😓
121 2 . Reply
METEHAN ŞAHİN . 2018-05-19
-Adı ney
-Pumpaa😂😂😂😂😂
121 2 . Reply
Rukiye Özbek . 2018-05-19
Mami çok sevimli vede şirin :))
121 2 . Reply
kafa dar . 2018-05-19
Kanalıma abone olana 10 hesaptan abone oluyorum
121 2 . Reply
ESİLA ÜN . 2018-05-19
Hawirboard bende de var

SİZDEDE VARSA 1LEYIN GORSUN
121 2 . Reply
Durkadin Aksoy . 2018-05-19
+Adı nee
-Pummm baaaaaaaa
🤣😄😂😁😁😅😅😅😢😹😹
121 2 . Reply
Ahmet Mehmet . 2018-05-19
Allah iyiliginizi versin kardeşim. İnan ki çok guzel videolad yapiyorsunuz. Bizi gulduruyorsunuz Allah da sizi güldursun insallah. Çok mutlu oluyoruz😊😊😊
121 2 . Reply
Miyaser Soğanlı . 2018-05-19
Pummpaaa
121 2 . Reply
Azra Çelikkan . 2018-05-19
00:52 deki yeşil duvar .d
121 2 . Reply
Twitch Komik Anlar . 2018-05-19
1:22 °adı ne pompaaa
121 2 . Reply
Necati Türk . 2018-05-18
Pumpaa ndbrbrbt
121 2 . Reply
TAHA KILIÇ . 2018-05-18
Yaw niyee bukadar komiksiz
121 2 . Reply
Ali Can Xvghj . 2018-05-18
İnstegramdan mesaj attım abi hic bakmiyosun lütfen bak
121 2 . Reply
TheFastly . 2018-05-18
Pumpaaa
121 2 . Reply
Yeraltı Dünyası . 2018-05-18
Abi Mücait'i tanıyonmu ben onun arkadasiyim
121 2 . Reply
Galatik Pro01 . 2018-05-18
adamsınız beeee
121 2 . Reply
vatan sever . 2018-05-18
😂😂 pumpaaa 😀😁😂
121 2 . Reply
Mesut22 Hd . 2018-05-18
abi warolun
121 2 . Reply
teknoloji ve savunma . 2018-05-18
Sinan kesin bunu bir yerden gaftilemiştirr...
121 2 . Reply
Yiğit Urhan . 2018-05-18
Şarkının adı ne
121 2 . Reply
Orhan Ardıç . 2018-05-17
Abi ben türkoglunda oturuyom misafirimiz olarak gel beklerim cevaplarsan memun olurum
121 2 . Reply
HACKER MAN . 2018-05-17
Ilk like
121 2 . Reply
Erkan Acar . 2018-05-17
Sinan picine bak sigara iciyo 10 saniye parlementir kesin
121 2 . Reply
Ömer Serbes . 2018-05-17
5L BİDONU 50 METREDEN AŞAĞI ATTIM!! (AĞIR ÇEKİM) İzlemek için kanalımı ziyaret edebilirsiniz. İyi seyirler.. (Buradan geldiğini söyleyene benden KALP 🖤)
121 2 . Reply
gölge diyarı . 2018-05-17
pumba :D dasdasdasdasd
121 2 . Reply
AĞAOĞLU . 2018-05-17
0:14 deki müzik ne bilen varsa yazsın ???
121 2 . Reply
Ceyhun Game . 2018-05-17
Sn 10 sinanin elindekini goren
121 2 . Reply
deli kiz . 2018-05-17
😂😂😂😂
121 2 . Reply
MERVE ALA . 2018-05-17
😂
121 2 . Reply
inci köse . 2018-05-17
Trendlerde 25inci sin
121 2 . Reply
Kenan Sayıner . 2018-05-17
karsilikli abone
121 2 . Reply
oyun king tse . 2018-05-17
abi gülmekten altıma yaptım :)
121 2 . Reply
Enes Postal . 2018-05-17
Dayıya dayadılar
121 2 . Reply
WaveBoard Pocket Bike . 2018-05-17
Pumba
121 2 . Reply
Ayyıldız 42 . 2018-05-17
Çok samimiler ya 😂
121 2 . Reply
green steps . 2018-05-17
amk bunun neresi komik
121 2 . Reply
obivideo . 2018-05-17
Arkadaşlar vakit geçirmek için video arıyorsanız kanalımı incelebilirsiniz.
121 2 . Reply
Yaşanmiş videooo . 2018-05-16
amk dayiya mi dayiyon lan assjsgcgg
121 2 . Reply
Yunus Baha Öncül . 2018-05-16
Humbaaa😆😆😆😆
121 2 . Reply
Oyuncak Dünyası Eğitici Oyunlar . 2018-05-16
Sinema demek bizim için budulduğumuz mahallede zengin olan bir aile siyah beyaz televizyonu demekti. Şimdi ise kafanı nere çevirsen full hd renkli ve birçok özellikli televizyonlar var. Hiç unutmam ayağımızda kara lastikler, elimizde salça ekmek misket oynadığımız günler canlandı gözümün önünde. Kaptırdığımız oyuna ara verip, o zengin ailenin minik penceresinden kafamızı uzatıp karşımızda mucize gibi duran o görüntüler güzel bir anı olarak kaldı. Kimi zamanda ailemizde birlikte toplanıp televizyonu olan komşularımıza misafirliğe giderdik. Büyükler divanda biz küçüklerde yerde önümüzde meyveler ve komşunun ikram ettiği minik kurabiyelerle nefes almadan heyecan ve ilgiyle televizyon keyfi yapardık. Odada kimseden çıt çıkmazdı. Daha sonra film izleme olayına rağbet arttıkça televizyonlar hepimizin evinde yer almaya başladı. Annemin en büyük tutkusu “Yalan Rüzgarı” ve “Dallas” iken, ben ve ablam “Kara Şimşek” izlerdik. Dedem ise akşam ajansları hiç aksatmazdı.
Eskiden tek şansımız karşımıza çıkan filmleri izleyebilmekti ama gelişen çağ ile birlikte vizyon filmleride blu ray full hd film izle
me kalitesine ulaşmış bulunmakta. Sinema sektörü o kadar ilerlediki ünlü yapımcılar adeta rekabet haline girdi. Buda bizlere özelliklede bu zamanki dönemde yaşayan bizler için büyük şans oldu. Evet eskiden hiç yoktu farklı anılar yaşadık ama nihayetinde teknolojiden yararlanmak hepimiz için daha faydalı oldu. Artık hd film izleme imkanlarımız çok fazla. Gerek sinema gerekse evimizde bulunan hd televizyon, bilgisayar, tablet ve hatta telefonlarda bile rahatlıkla ulaşabiliyoruz. Bununla sınırlımı tabiki hayır filmler için istediğimiz kategoriyide rahatlıklar seçebiliyor aynı zamanda 1080p film izleme kalitesinde vizyon sinema filmlerini seyredebiliyoruz.
Gece yarısı maceramı arıyosun giriyosun hemen evrensel filmler
sitesine bir tane korku filmi seçip mısırını patlatıp online film izlemenin keyfini çıkartıyosun. Geceden kalan yarım bir filmin mi kaldı, sabah işe giderken telefonundan mobil film izleme rahatlığında filme devam edebiliyorsunuz. Sen ev işi yaparken çocuğun yaramazlık mı yapıyıyor, yada arabada seyehat ederken çocucuğun canımı sıkılıyor işte teknoloji burada devreye giriyor. Hemen eline tabletten açtığınız animasyon filmini verip hd film izle
me keyfini yaşatabilirsiniz.
Hayat şu dönemlerde o kadar yoğunki insanlar o kadar koşuşturma yaşıyorki her şeyi takip edebilmek ne mümkün. Vizyon filmlerin bir çoğunu sinemada izleme keyfini defalarca kaçırabiliyoruz.
Tamda böyle zamanlarda özellikle en son çıkan filmler
i takip etmek adına evrenselfilm sitemize girip en yüksek kalitede izleme şansını yakalayabilirsiniz. Amacımız viziyonda çıkan en iyi filmlerin en kısa zamanda sizlere en iyi kalitede ulaşmasıdır.
121 2 . Reply