Mahallemizin Çılgın Dedeleri 😂😂

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

Sefa Kındır Yeni Vine ( Sıfır Bir Adana Çilginlari )

Selamlar arkadaşlar.

Sefa Kındır, Mami ve Emre Gül'ün komedi dünyasına HOŞGELDİNİZ!

Bu yeni videomuzda yine yeni ve yeniden sizleri kahkahaya boğmak için çaba gösterdik. Zaman zaman paylaştığımız kamera arkası videolardan da bildiğiniz gibi zorlu bir çekim sürecimiz oluyor. Sizlerin beğenileri ve yorumları bizi motive eden en büyük unsur. Paylaşımlarımızın sizler tarafından beğenildiğini görmek yeni ve daha kaliteli videolar için bizi şevklendiriyor.

HER CUMA YENİ VİDEO!

Ayrıca ailemizin daha da büyümesi ve ►Yeni videoları kaçırmamak için 'ABONE OL' tuşuna basmayı ve ZİL'e tıklayarak bildirimleri açmayı unutmayın.

SEVİLİYÜRSÜNÜZ😉

Kanala Abone Olmak İçin Tıklayın - https://goo.gl/mjbyWd

İş ortaklıklarınız için: sefamamiyt@gmail.com

Bize Sosyal Medya Hesaplarımızdan da ulaşabilirsiniz;

Facebook - https://goo.gl/FZwdIU
Instagram - https://goo.gl/fxmjss
Twitter - https://goo.gl/NruQsM

gta 4 hata

turkce spiker extreme 16

minecraft item dusmeme kodu

city car driving unlocker

dunyan?n en buyuk turk mafyas?

ets 2 scandinavia crack

burak minecraft izle

abdurrahman onul yakma yarabbi

sivaskangaldovusu

bitcoin paraya cevirme

Tags :

adanada sıradan bir gün Komik Video komik Kaza Sıfır Bir Vine adana adana sıfır bir vine vine fenomeni komedi komik komik vine vine türkiye sefa kındır sefa kındır muhammed emen vine best vines sefa kındır mami facia üçlü facia üçlü vine facia 3lü sefa kındır facia üçlü sefa kındır bonzai Sefa Kindir Yeni Çekilen Tüm Videolar facia üçlü iş başında 2018 dünyanın en yakışıklı keli dedeler adanalı dede çılgın dedeler

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

DEV YARIŞ!
15:19
8,241,542 views. 93%
İphone ile çakmağı takas etti!
15:19
8,241,542 views. 93%
HIZLI ÇALIŞAN SÜPER İNSANLAR
15:19
8,241,542 views. 93%
50 Comments

    Popular Comments:

Bilhan Behced . 2018-10-15
Gguht
121 2 . Reply
RMC FAMİLY GROUP . 2018-10-03
0:18 sarkinin ismi ne
121 2 . Reply
Erdoğan Erensayın . 2018-09-24
Sefa kındırın cebi paralardan patlayacak gibi duruyor
121 2 . Reply
Oğuzhan Eser . 2018-09-17
Povırraaaa
121 2 . Reply
Oğuzhan Kulak . 2018-09-16
Bu dedeyi alın facia üçlüye
121 2 . Reply
Casper Torunu . 2018-09-14
Sinanın elimdeki sigarayı fark edenler
121 2 . Reply
Hatice Uygur . 2018-09-10
O ney la
121 2 . Reply
ARES YT . 2018-09-10
Mami yoksuluktan dayiyi sikiyi
121 2 . Reply
Elifin diyarı . 2018-09-10
Perfect
121 2 . Reply
ZAGOR HDTV . 2018-09-06
o neydi la
121 2 . Reply
Saime Altas . 2018-09-06
+20
121 2 . Reply
Mr. Black . 2018-09-03
abi çok komiksin zya
121 2 . Reply
doruk efe ertosun . 2018-09-02
SİNAN SIGARA İÇİYOO
121 2 . Reply
TRS Turkey EYMEN . 2018-08-27
Abi filminiz komik ve güzeldi daha yeni eve geldim
121 2 . Reply
KRAL OYUNDA . 2018-08-27
Ovır la ovır :D
121 2 . Reply
Umut berat Şimşek . 2018-08-26
Eeeeeee
121 2 . Reply
Isgender Manafov . 2018-08-25
lan o havurbord
121 2 . Reply
Arda Senyuz . 2018-08-20
Okullarda bukullarda
121 2 . Reply
İhsan Esat FIRINCI . 2018-08-19
Qbi sinan sigara içiyo gerçekten içiyomu
121 2 . Reply
Mobil Avcıları . 2018-08-18
Gelin kabışak lan : D howerboard ile
121 2 . Reply
Arda Adar . 2018-08-12
Harfler uyuşmuyo nasıl pumpa olur yaa
121 2 . Reply
fırat türkmen . 2018-08-10
Adamsınız Ya 🤗🤗🤗🤗
121 2 . Reply
مـۦۦ۬ـِلـۦۦ۬ـِك الـۦۦ۬ـِمـۦۦ۬ـِلوۦۦ۬ـِـك . 2018-08-05
121 2 . Reply
Tulay Duzgoren . 2018-08-05
Pumpaaaa
121 2 . Reply
Akın Kızıl . 2018-08-05
Şarkının adı ne
121 2 . Reply
FenderGhast . 2018-08-04
pummpaa
121 2 . Reply
Yusuf Güngör . 2018-07-30
Köksal babaya Sen Artistlik yapan
121 2 . Reply
Muhammed Can Tuta . 2018-07-28
00.10da Sinan'ın elindeki sigaraya bakın.
121 2 . Reply
Cemile Ucar . 2018-07-23
😂😂😂
121 2 . Reply
Elif Doğan . 2018-07-21
yani cafer dayı
121 2 . Reply
Elif Doğan . 2018-07-21
o dayı bizim akbabımız
121 2 . Reply
Cetboralmira Cetbor . 2018-07-19
NEE
121 2 . Reply
Nicat Musayev . 2018-07-12
Lan o Dede çok yasli
121 2 . Reply
Nazım Tekin . 2018-07-10
Ninelerede gelsin
121 2 . Reply
تركمآإأنېْےۃۃ ۉۥھۑْگاٴ̍اٴ̍أ . 2018-07-03
مين في عرب هووون ☺
121 2 . Reply
Can Tv . 2018-07-03
Poopa
121 2 . Reply
Cevdet Sevak . 2018-07-02
Adın hep benim eniştem Camcı
121 2 . Reply
Feyza Basboga . 2018-07-01
Sen ne yaptın be amca
121 2 . Reply
Elvan Gokcek . 2018-06-30
0.28 super yaa
121 2 . Reply
fevzi gökçe . 2018-06-28
ABİ ÇOCUK YETİŞKİNMİ BİLMİYORUM AMA ABİ ARABA SÜRÜYO SİGARA İÇİYO AMA ABONEYİ🙄
121 2 . Reply
emre can . 2018-06-27
Ben Bunu çok çok sevdim😂😂😂😂😂🤗🤗🤗😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😊😊😊😃😃😂
121 2 . Reply
oyun babası . 2018-06-26
Hover board bende de var
121 2 . Reply
oyun adası alihaydar . 2018-06-25
Abi hangi mahalle
121 2 . Reply
Recep Besdok . 2018-06-19
😃😃😃
121 2 . Reply
Eren A. . 2018-06-18
Beyler 15. Saniyede kk müzik adı
121 2 . Reply
xKırcaWinner . 2018-06-18
Hovır laa Hovır 😂😂
121 2 . Reply
hepsi burada bir arada . 2018-06-17
121 2 . Reply
Canan Karbuz . 2018-06-15
Sopa takma fikri iyimiş👍👍
121 2 . Reply
Salih Akarsu . 2018-06-14
sinan bunun adıney
121 2 . Reply
Salih Kılıç . 2018-06-14
Tekerin olim sür beni Ali dayı
121 2 . Reply