SINIFA GIZLICE SLIME GETIRMENIN 9 ACAYIP YOLU / OKULDA SLIME ŞAKALARI!

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

Kanala abone olun: https://goo.gl/NFV1vz
8 'KENDIN YAP' TARZI DENIZ KIZI VE PERI YEMEKLERI YARIŞMASI! https://youtu.be/dHddYmamWHQ?list=PLhmLxnVwFU2HDwa5KL5R39ne16Q1GfArM
Sınıfta slime istilası var! Gözlük kabında, kalemtraşta, bantlıkta ve hatta tahta silgisinde slime var! Sınıfa gizlice slime sokma yollarını izleyip öğrenin!

Gerekli Malzemeler:
• Gözlük kabı
• Dekoratif gözlük etiketi ve yıldız etiketleri
• Sıcak silikon ve silikon tabancası
• Yapıştırıcı
• Karbonat
• Kırmızı mürekkep
• Mıknastıslı yazı tahtası silgisi
• Önceden yapılmış siyah slime
• Kalemtraş
• Su
• Sim
• Boraks
• Pergel seti
• Pergel seti fotoğrafı
• Çift taraflı bant
• Sıvı slime
• Makas
• Bir kutu zımba teli
• Akrilik boyalar
• Okyanus suyu
• Resim defteri
• Köpük lastik tabakalar
• Sıvı sabun
• Mısır nişastası
• Gliserin
• Sıvıyağ
• Play-Doh hamuru
• Şeffaf yapıştırıcı
• Lens suyu
• Bantlık
• Eski yumuşak oyuncaklar
• Parşömen kağıdı
• Ütü
• Klasör
• Strafor toplar

Music:
Tobu - Roots by Tobu is licensed under a Creative Commons 3.0 Unported License.
Source: https://soundcloud.com/7obu/roots
Artist: http://youtube.com/tobuofficial

Troom Troom’un daha fazla videosunu izleyin!
Popüler Videolar:
14 Weird Ways To Sneak Food Into Class / Back To School Pranks: https://youtu.be/W5p2ndS34vA
18 Funny Pranks! Prank Wars! https://youtu.be/yWazGzCNtJ4
11 DIY Edible Makeup Ideas/11 Funny Pranks: https://youtu.be/kewz3hF63Xo
17 Weird Ways To Sneak Makeup Into Class: https://youtu.be/bvhBIsmzhwE
Gummy Food vs Real Food Challenge! https://youtu.be/jBIG6GsQcq8

Popüler Oynatma Listesi:
Funny Pranks: https://goo.gl/hi5TWw
Back to School: https://goo.gl/J5fhDt
Life Hacks: https://goo.gl/Bcd7KW
Beauty And Makeup Hacks: https://goo.gl/Rqpxqg
Home Décor: https://goo.gl/Rh88EL

Troom Troom’u takip edin:
Abone ol: https://goo.gl/NFV1vz
Instagram: https://www.instagram.com/troomtroom/
Facebook: https://www.facebook.com/troomhands
Pinterest: https://pinterest.com/troomtroom/

Troom Troom English :
Abone ol: https://goo.gl/KM3Axw

Troom Troom Español:
Abone ol: https://goo.gl/RL3cF2

Troom Troom Française:
Abone ol: https://goo.gl/1LHrhX

Troom Troom Russian:
Abone ol: https://goo.gl/kLx8qK

Troom Troom Deutsch:
Abone ol: https://goo.gl/qoFyJ4

Troom Troom Chinese:
Abone ol: https://goo.gl/T9B6oF

Troom Troom Português:
Abone ol: https://goo.gl/Z6vdNC

Troom Troom Japanese:
Abone ol: https://goo.gl/x3V8HH

Troom Troom Hindi:
Abone ol: https://goo.gl/3i39jJ

Troom Troom Arabic:
Abone ol: https://goo.gl/LV2dZw

Troom Troom Polish:
Abone ol: https://goo.gl/eRCcYh

Troom Troom Italian:
Abone ol: https://goo.gl/6pGRQ3

Troom Troom Kanalımız Hakkında:

Sizi kanalımızda neler mi bekliyor? Bir izlemeye başladığınızda ikincisini izlemeden duramayacağınız bir sürü ‘kendin yap’ tarzında aksesuar yapılışları, ‘nasıl yapılır’ videoları, makyaj videoları, hayatınızı kolaylaştıran pratik bilgiler, hileli şakalar, ev dekorasyon fikirleri ve daha birçoğu! Birlikte kolayca yapacağız!
İşbirliği (Business) teklifleri için bize şuradan ulaşabilirsiniz: troomtroomdiy@gmail.com

Günün sorusu: Videonun en çok neresini beğendiniz?? Yorumlara yazın!

Kanalımıza abone olmayı, bildirimlerimizi açmayı ve videomuzu beğenmeyi unutmayın!

clownfish music player not working teamspeak

hoover steamvac brushes not spinning

leaverbuster hack

huahwi edited defscape

synthesize 3 arid lancer

cheat engine the escapists

warframe cephalon simaris targets

shimeji for windows 10

alex wassabi girlfriend tag

skidma scripts

Tags :

okulda şaka okul hileleri okula dönüş stres karşiti okul malzemeleri Stres giderici slime tarifleri slime nasıl yapılır slime yedik tatlı yenilebilir slime

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

50 Comments

    Popular Comments:

Kay Ak . 2019-01-18
Rüyamda silme ile oynadığımı gördüm aq lü araba
121 2 . Reply
Dogan Sain . 2019-01-18
40 yıl düşünsem aklıma gelmez.😋😋
121 2 . Reply
Dogan Sain . 2019-01-18
Siz nerden buluyorsunuz ya bu fikirleri
121 2 . Reply
Damla Naz Soylu . 2019-01-18
5:00 iki kere slime i resim defterine diyor
121 2 . Reply
MATEMATİK Abi . 2019-01-18
Slime yi resim de slimeyi resim defterine koyalım
121 2 . Reply
en iyi arkadaşlar . 2019-01-18
EĞER HOCA HER BOKA YASAK KOYUYOSA SAÇIMA YAPIŞTIRIRIM
121 2 . Reply
Fırat Berfin . 2019-01-18
Sınıfa slime getirirsen gününü görürsün
121 2 . Reply
Lost Reciq . 2019-01-18
allahım affet yanlışlıkla gelip cringe oldum 😥😥😣
121 2 . Reply
Beyza Aydın . 2019-01-18
Çok büyük bir başarılar
121 2 . Reply
Saday Allahverdiyev . 2019-01-18
L
,zzk,els. Skz
121 2 . Reply
Nihal Ay . 2019-01-18
Cebimde
121 2 . Reply
Bahar Babal . 2019-01-18
Çok güzel şakalar yapıyorlar
121 2 . Reply
sergen şahin şahin . 2019-01-18
be n her türlü sökuyom banane örretmenden ya
121 2 . Reply
Sena Özcan . 2019-01-18
Bizim hocalar böyle olsa
121 2 . Reply
Efsa Çiftçi . 2019-01-18
Asıl sensin indir
121 2 . Reply
Zeynep Gümüşer . 2019-01-18
5.58 takıldı
121 2 . Reply
QADİN DUNYASİ KADİN DUNYASİ . 2019-01-18
Kanalıma abone olub zil sesini tıklarsanız çok mutlu olurum
121 2 . Reply
Emre kırmızı . 2019-01-18
bunu yapanın da ... çekeninde ... seslendireninde... gevşekler
121 2 . Reply
Hayal Kircicek . 2019-01-18
Hayal
121 2 . Reply
Burcu Basibuyuk . 2019-01-18
5:00-5:03 de neler oldu karıştırdılar herhalde lafları😅😅😅😅😅😅ama ben bu kanala bayılıyorum çok güzel bir kanal mükemmem❤❤❤❤❤❤
121 2 . Reply
gacha storys . 2019-01-18
Ugh bi türkçe yapmayın sedin iğrenç
121 2 . Reply
Kuzenler Muhammet . 2019-01-18
Yaptığınız hiç güzel değil
121 2 . Reply
Nuray Əsgərzade . 2019-01-18
121 2 . Reply
AHMET YILMAZ . 2019-01-18
Tenefüs
121 2 . Reply
Rotinda Kilic . 2019-01-18
Lan öretmenden, okuldan, slime'den souttunuz beni beyenenler +1👍
121 2 . Reply
Berk Tibet torun . 2019-01-17
Bu ne saçma şey ya Allah'ım bu nedir böyle
121 2 . Reply
elif naz Yurul . 2019-01-17
4:59 galiba karıştırdı cümleyi 😊😂
121 2 . Reply
Ada Hira Senol . 2019-01-17
Pardon erken diyicektim
121 2 . Reply
Ada Hira Senol . 2019-01-17
Slime yi resim defterine koyalım derken çok erkek söyledi
121 2 . Reply
Drknes -0 . 2019-01-17
Ayqu okayar duğstukü kohuşamıyorm ağğğ
121 2 . Reply
Hüseyin Elçiçek . 2019-01-17
Abla bizim öğretmen slime izin veriyor derste oynuyorum
121 2 . Reply
OYUN KRALI ENES . 2019-01-17
Poşetin içine koydum
121 2 . Reply
İmanSız GevRek . 2019-01-17
amk bizim sınıfta yapıyolardı ben bir gördüm müdüre bir söyledim sonuç:okuldan uzaklaştırma
121 2 . Reply
nesrin abbasova . 2019-01-17
Ben de oyrenmek istiyorum
121 2 . Reply
Nisanur Yücebaş . 2019-01-17
Cantama koydum götürdüm bu kadar 😢
121 2 . Reply
Frankie Ilsley . 2019-01-17
Am I the only one who speaks English here?
121 2 . Reply
Seval Inan . 2019-01-17
Çok güzel olmuş 2 videolu çok beğendim
121 2 . Reply
Hasan Musazade . 2019-01-17
Salakmisiniz
121 2 . Reply
Enes Dümen . 2019-01-17
Farkı bulanlar👍👍 atsın😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😗😀😗😗😗😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😄😀😀😀😀😀😀
121 2 . Reply
Elif Yaldir . 2019-01-17
Best Burakus sana bir şey demiyorum. 😡😡 haklı olduğumu söyleyen like atsın
121 2 . Reply
ZEYNEP_OYUNDA_TR Acar . 2019-01-17
Geleceğimi gordü
121 2 . Reply
OKEAN DAMLA . 2019-01-17
bence cok guzel
121 2 . Reply
DENIZ GAMZE DURAN . 2019-01-17
Ben hep slime götürüyorum okula hocanın ruhu duymuyor :'D
121 2 . Reply
Kardeşler TV . 2019-01-17
aa
121 2 . Reply
Mehmet Güneş Dündar . 2019-01-17
1.57 de 2 fark var
121 2 . Reply
oyun TV . 2019-01-17
sisde pıtık var temi
121 2 . Reply
Nora Lawrance . 2019-01-17
Ortaokullarda slime yasak veledler izliyor
121 2 . Reply
ramis hakal . 2019-01-17
Ben olsam goturmem
121 2 . Reply
Miray Tınaz . 2019-01-17
üüüç
121 2 . Reply
Selen Canpolat . 2019-01-17
seslendiren kızı değiştirin Allah aşkına sesi çok cırtlak insanı rahatsız ediyor
121 2 . Reply
8 DIY Lip Balm Recipes
15:19
2,729,347 views
55%