NAGİHAN ÇILDIRDI! SURVİVOR 2018 | 23.BÖLÜM TANITIMI

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

NAGİHAN ALL STAR TAKIMINDAN GELEN BASKILARA DAYANAMADI ÇILDIRDI! SURVİVOR 2018 | 23.BÖLÜM TANITIMI

YENİ VİDEOLARIMIZI KAÇIRMAMAK İÇİN ABONE OL!
[Tıkla]-https://goo.gl/PfH4Vi

SOSYAL MEDYA HESAPLARIMIZ:
INSTAGRAM [TIKLA]-https://goo.gl/rGKX6n

İzlediğiniz için teşekkürler!

namso ccgen v5

crazy craft 3.0 modpack

don't starve tree guardian

stupid fucking cat song

karazhan crypts 6.2

best ranged setup terraria

how to use pkhex 2016

miniknog starbound

ancho de banda gratuito excedido mega

mfc-j4800w

Tags :

Survivor Survivor 2018 Acun Medya Acun Ilıcalı heyecan aksiyon macera gerilim Hırs Turabi Hakan Hatipoplu Sema Aydemir Nagihan Karadere Murat Ceylan Ümit Karan Hilmicem İntepe Merve Aydın Nihat Doğan Damla CAn Adem Kılıççı Sahra Işık Marcus Gamze Aksu Nevin Yanıt Ecem Karaağaç Yağmur Banda Ramazan Kalyoncu Cumali Akgül NAGİHAN ÇILDIRDI 23.BÖLÜM TANITIMI bibio tv

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

50 Comments

    Popular Comments:

cem aytemiz . 2018-06-19
Nagihan unut helali bunlardan kuruş bile isteme
121 2 . Reply
Murat C . 2018-03-23
Ortalik baya karisti
121 2 . Reply
Mavi Ve Yeşil . 2018-03-15
KANALIMA ABONE OLUR MUSUNUZ
121 2 . Reply
zeh ra . 2018-03-15
Sahra çok mal aq sikik beyinli
121 2 . Reply
Berivan Gülen . 2018-03-15
Nagehan hakli kim ne derse desin
121 2 . Reply
coşkun kopal . 2018-03-15
https://youtu.be/WmBv1zQsBtI çok iyi niyetli kardeşlerimizin videosu
121 2 . Reply
Zeynep T. . 2018-03-15
Kadın altı üstü takım değiştirdi . Bu bireysel bir yarışmaya dönüyor bir zaman sonra tabikide kendini düşünüp takımını değiştirebilir sonuçta çok güçlü bir yarışmacı ve yedeklerde kalmayı haketmiyor . Ona sen takımı sattın ayağı yapanların hepsi dostum dedikleri insanların konseyde adını yazan insanlar .
121 2 . Reply
Dilimin Ucunda . 2018-03-14
121 2 . Reply
Bekir Celik . 2018-03-14
Nagihanı seviyorum çok farklı bir kadın kanında savaşmak var korkusuz erkeklere taş çıkartıyor bildiğin
121 2 . Reply
Bayram ASLAN VİDEOLARI . 2018-03-14
https://youtu.be/BbEM_HbmxqY acun ılıcalıdan şok karar
121 2 . Reply
NARDA YAPIM . 2018-03-14
sik nihatı nagihan😂
121 2 . Reply
OLMUŞ MU GAMZE . 2018-03-14
Nihan Pascal dan dayak yiyemedi ama Nagihandan yiyecek gibi 😂 Erkekliğin 10 da 9 u kaçmakmış kaç Nihat kaç 😂😂😂
121 2 . Reply
MC Yaralı DİSSÇİ . 2018-03-14
Bana bulaşma Johnny sins
121 2 . Reply
Kürşad Bozkurt . 2018-03-14
Nagihan nihatı siker amk nihat kaşınıyor
121 2 . Reply
Yasemin Yıldırım . 2018-03-14
Bunlar kendi takımındakine mi laf atıyo
121 2 . Reply
ismail qwe . 2018-03-14
İnstagram : katarina_or_script
Takip edip son videoyu beğendiyseniz yazın abone olucam
121 2 . Reply
Işılay Köse . 2018-03-14
Bu suvivoru hiç sevmiyom amk
121 2 . Reply
Extra Emir . 2018-03-14
Abone olana 5 hesapla abone olurum YALAN
121 2 . Reply
Serkan Kızıl . 2018-03-14
https://youtu.be/t9_oFONNylQ
Musa Eroğlu <··>
121 2 . Reply
Jonny Sins . 2018-03-14
Reymstario HAJAHAHAHAHAHAHAHA
121 2 . Reply
Karen As . 2018-03-14
SENINLEYIZ NAGIHAN SAMPIYON
121 2 . Reply
Berke Yavuz Argun . 2018-03-14
kııııııııızzzz nagooooşşş sakin ayooool
121 2 . Reply
Muhammed Tekin . 2018-03-14
TUrabiye bak hele sen kertenkele .
121 2 . Reply
Enes Acikgoz . 2018-03-14
Kadında kas mı olur amk
121 2 . Reply
Bir garip Kul . 2018-03-14
Sevgili Müslüman kardeşlerim Allah bizi bu dünyaya ahiretimizi kazanmamız cehennemden kurtulmak cenneti kazanmak için gönderdi. Biz çok çalışalım zengin olalım evler arabalar alalım diye değil. o hesap günü geldiğinde ne Evlat ne mal mülk fayda vermeyecek. Müslümanın bir günü bir defter sayfasına benzer o gün bitti mi o sayfa kapanır yarın ki yeni sayfayı açabileceğimizin garantisi yoktur. dünkü kapanan sayfaya da bir Sübhanallah yazdırma imkanımız yok. çünkü geçti gitti.mezara girdiği zaman insanlar yarabbi bizi geri gönder namazlarımı kılacağım  oruçlarımı tutacağım hep seni zikredeceğim diye gözlerinden kanlı yaşlar akıtacak. Onun için bu dünyayı zengin de bitiriyor fakir de. ahirete hazırlanalım namaz abdest oruç sadaka ve benzeri farz ve sünnetleri tastamam yapalım haramlardan kaçalım ki İnşallah kurtuluşa erelim. Lütfen Allah rızası için beş vakit namazları kılalım.namaz kılanlar bu dünyadada ahirettede kurtuluşa ererler.namaz kılan huzur bulur.kazancı ve rızkı artar.Allah'ın korumasına girer.duaları kabul olur. bir vakit namazı kılmamanın cezası  ahiret yılı ile 80 Yıl Cehennem. Bir ahiret günü bu dünya ile 1000 yıl olduğuna göre alimler hesaplamışlar cezası 28milyon800bin  yıl bu dünya yılı ile cehennemde yanmak. namaz kılmayanların da son nefesinde imanlı ölmesi çok zor. aynı kafirler ve gavurlar gibi sonsuz Cehennem. Hadi daha Azrail gelmeden atın seccadeyi yere dönün kıbleye ve Allahu Ekber.
121 2 . Reply
be good . 2018-03-14
Bulaşık nihat
121 2 . Reply
ONUR ELİBOL . 2018-03-14
Aleyna Tilkiye yine rakip geldi
👇👇👇👇👇👇👇👇👇
https://youtu.be/ho1hHtuw6FM
121 2 . Reply
Lezzetin Biyografisi . 2018-03-14
121 2 . Reply
redline 42 . 2018-03-14
O maske neya Turabi zaten srvmiyom seni yavsak
121 2 . Reply
Yunus Aydemir . 2018-03-14
Sahra-Sema-Ümit Karan-Nihat Doğan-Turabi inanılmaz antipatik Murat-Damla-Hilmicemde inanılmaz sempatik
121 2 . Reply
Jan Wizzarak . 2018-03-14
💿💿💿 #💿💿💿💿 💿💿💿 #💿💿💿💿 yalnız sevgiye dayalı. Allah bizim yerimize ölmek Oğlu İsa gönderdi. Sonra üçüncü gününde O'nu ölümden yükseldi.
Şimdi, yalnız İsa olsa. Tanrı bize sonsuz yaşam ücretsiz hediye vermiştir. O'nu sorarsan, sizi kurtaracak ve iyileşir.
121 2 . Reply
KPTM - Özgür Yılmaz . 2018-03-14
1.111 Abonem Var sizlerde 50Abone Kazanmak için Şartlar 📌📌

1-KANALA ABONE OL📌

2-BİLDİRİMLERİ AÇ 📌

3-SON VIDEOMA LİKE VE GÜZEL YORUM
AT📌

ABONELERİNİZ HEPSİNİ YAPTIGINIZ TAKTİRDE HEMEN GELECEKTİR.📍📍📍
121 2 . Reply
ozan kurtbay . 2018-03-14
Turkiyenin en iyi tarot egitim videoları https://youtu.be/_IJ-lzXmXgk
121 2 . Reply
Rahat Konuş Bro . 2018-03-14
Nagihan arkandayiz
121 2 . Reply
Kelime Dehası . 2018-03-14
Güzel Türkçe'miz için beklerim
121 2 . Reply
Yavuz Tekeli . 2018-03-13
Milletin derdine bak cizgi film izliyorlar
121 2 . Reply
The Fatih 8bp . 2018-03-13
Şu nagiyi savunmayın yeter ya böle rezillik egoluk yok yaa siz daha onu tanımamışsınız
121 2 . Reply
KSK KAAN . 2018-03-13
All Star mı,Gönüllüler mi?
121 2 . Reply
gül bana caneyy . 2018-03-13
Nagihanda saniyoku acun benim arkamda sırf reyting icin yaninda nagihan .... Menfaat insanları rehin almış.
121 2 . Reply
Oğuz Official . 2018-03-13
KANALIMDA ÇEKİLİŞ VAR HERKEZ KATILABİLİR AÇIKLAMAYI MUTLAKA OKU
121 2 . Reply
Resul Sessiz HD . 2018-03-13
ARKADAŞLAR KANALIMDA FUTBOL VİDEOLARI PAYLAŞIYORUM ABONE OLURSANIZ SEVİNİRİM 👍👍
121 2 . Reply
Hakan Yıldırım . 2018-03-13
121 2 . Reply
Takipçi Hanem . 2018-03-13
KANALIMDA INSTAGRAM TAKİPÇİ HİLESİ VAR KOLAY HEMDE
121 2 . Reply
戈該F U R K Δ N . 2018-03-13
Sigara biraktirma vidyosu icin kanali ziyaret edebilirsiniz
121 2 . Reply
Melih Burak Yıldız . 2018-03-13
püh ananızı skeym ya
121 2 . Reply
Su Toprak . 2018-03-13
NAGİHAN ADAMDIR SEMA YILANDIR SAHRA BOKUM AQ
121 2 . Reply
1bey1hanım . 2018-03-13
Kanalda güzel içerikler üretiyoruz..Beğenin, yorum atın, abone olun...
121 2 . Reply
Covers Yes . 2018-03-13
SAHRA ALLAH ALSIN SENİ LANET KARI
121 2 . Reply
Sezgin Bostan . 2018-03-13
Bunu tv açıp izleyen varmı cidden amk
121 2 . Reply
Tech Kanal . 2018-03-13
Herkese selamlar. Kanalımda teknoloji ve tasarım videoları paylaşıyorum. Bize destek olmak için abone olur musunuz dostlar ? 👍🏻👍🏻😀
121 2 . Reply