İbrahim Tatlıses - Yaylalar - (Official Video)

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

Abone OL( Subscribe): http://bit.ly/28R8iGZ

Dinlemek ve İndirmek İçin Lütfen Tıklayınız: https://itunes.apple.com/tr/album/yaylalar-single/1384166126

İBRAHİM TATLISES
https://www.instagram.com/ibrahimtatlises/

POLL PRODUCTION
http://www.pollproduction.com/
http://www.facebook.com/pollproduction/
http://www.twitter.com/pollproduction/
https://www.instagram.com/pollproduksiyon/

"YAYLALAR" Şarkı Sözleri;

Ay akşamdan ışığdır
Yaylalar yaylalar
Yüküm şimşir kaşığıdır
Dilo dilo yaylalar

Komşu kızını zapteyle
Yaylalar yaylalar
Bizim oğlan aşıktır
Dilo dilo yaylalar

Ay akşamdan aş da gel
Yaylalar yaylalar
Dağları dolaş da gel
Dilo dilo yaylalar

Eğer anan koymazsa
Yaylalar yaylalar
Pencereden atla gel
Dilo dilo yaylalar

Ayın önünde yıldız
Yaylalar yaylalar
Nerden gelirsen baldız
Dilo dilo yaylalar

Sen git de ablan gelsin
Yaylalar yaylalar
Duramıram yalnız
Dilo dilo yaylalar

Söz & Müzik : Anonim
Aranjör : Emre Moğulkoç
Yönetmen : Şahin Toprak

como tirar lag do legend online

como atualizar o ts3

melhor que hamachi

celular android mexendo sozinho

tirar conta google j3 2016

desfazer transformacao bravissimo via usb

baixar minecraft 1.8 gratis completo

camuflador de ip para pb kaybo 2016

melhorar desempenho moto g 2

cumplices de um resgate 03/02/2016

Tags :

Yaylalar İbrahim Tatlıses World Halk Poll Production Turkish music Türkçe müzik Hit Listeler Müzik Dinle Poll Pol müzik Türkçe Pop Müzik Hit Şarkılar Video Klip Clip Official Music video Music Video Music Clip Music استمع موسيقى türkü أغنية alternatif en yeni şarkılar şarkılar pop şarkılar top 20 yeni şarkılar çok dinlenen ibrahimtatlises dinle imparator ibo dinle ibrahim tatlises dinle yaylalar dinle ibrahim tatlises yaylalar ibrahim tatlıses izle

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

50 Comments

    Popular Comments:

LFK Messi . 2018-08-15
türk kürt kardeşitir diyenlerin amına koyum amına kodumun hırsızları inşaatı araklayıp duruyorlar tek kardeşimiz var onlarda azerbaycanlılardır TR💗AZ
121 2 . Reply
Arzu Akbulut . 2018-08-15
Sen yokken sanatçıyım diye geçinen torbacıları dinlemek zorunda kaldı bu ülke yollayın tıklamaları 😂
121 2 . Reply
Lol Lol . 2018-08-15
Продажная шлюха
121 2 . Reply
arif İsmailov . 2018-08-15
Sarki
121 2 . Reply
aa 19 . 2018-08-14
love from iraq
anyone has translation?
121 2 . Reply
A.A. JassimVEVO . 2018-08-13
Salaamun alaikum from Iraq
🇮🇶❤🇹🇷
121 2 . Reply
Canan Gün . 2018-08-13
Efsane geri döndü
121 2 . Reply
Djesika Djevat . 2018-08-13
Ibo mash Allah
121 2 . Reply
Kaan Mert . 2018-08-13
Çok guzel seluyorsun
121 2 . Reply
Ludiew . 2018-08-13
tipini sikiyim senin mk
121 2 . Reply
سيبان خلات . 2018-08-13
Yazeklar olsun sanabe
121 2 . Reply
kurd kings shera . 2018-08-12
Jashh Jashh kash hhh jashhhh.
121 2 . Reply
42k 41k . 2018-08-12
Dast xosh ibo, xwede te ket bernede ❤️❤️😍💔
121 2 . Reply
Simgerabia Mert . 2018-08-12
İlk yaylalar girişi idonun sesi deilmi aq
121 2 . Reply
sniper special force sniper special force . 2018-08-11
🇮🇶❤🇹🇷👊👊👊😍😍😍😍😙😙😙
121 2 . Reply
Gülcan Yilmaz . 2018-08-11
ALLAHIM SIZE UZUN ÖMÜR VERSIN ÇOK GÜZEL OLMUŞ EMEGINE SAĞLIK
121 2 . Reply
Psikopat Hatun . 2018-08-11
Türk Kürt hepimiz kardeşiz Burdan Tüm Erzurum dadaşlarına selam olsun❤️
121 2 . Reply
احمد بوز كورت . 2018-08-10
ابراهيم باباهه
121 2 . Reply
CiQan CiQan . 2018-08-10
ibrahim tatlisesi sevmeyeni sikim menn agzunu
121 2 . Reply
Selim Dogan . 2018-08-10
bnce sen urfaya dolan gel
121 2 . Reply
Yusuf SteffZ Eren . 2018-08-10
Ben Kaç Yıldır CS:GO Oynuyorum ak-47 ile one tap atıpta ölmeyen adam görmedim ama gerçek dünya da gördüm. :D
121 2 . Reply
Hakan Coskun . 2018-08-09
Iboyu sevmiyenler ve kiskananlar catlasin
121 2 . Reply
Robin Nibor . 2018-08-09
Bundan daha kolay sölenecek parcada bulamazdi zaten haha
121 2 . Reply
Намиг Гусейнов . 2018-08-09
Ibo yekdi 1
121 2 . Reply
الذيب Karar . 2018-08-08
تحياتي لتركيا وباقي الدول ألعربيه. 🇮🇶🇸🇩🇦🇪🇯🇴🇾🇪🇹🇷🇸🇾🇪🇬🇭🇺
121 2 . Reply
Cahit Arslan . 2018-08-08
sen allahın bu iş için yarattığı tek insansın diğerlrinin yerinde olsam hani sen varken utanırdım şarkı söylemeye o kadar özelsinki çekilemediğin için suikast düzenlediler sana ama aslansın yıkılmazsn seni inandığın rabbin korur aslan ibo
121 2 . Reply
d7me fk . 2018-08-08
Güzel
121 2 . Reply
Kurdistan Dersim . 2018-08-07
Ben hiiiç anlamadim ibrahim tatlises kürt ama şu boku söylüyor kim onun kafasina siçti söyledi daglari dolas da gel ama o daglar kürdistanin daglari ve orda onun alesi yasiyor o istiyor cocuklaein cani yansin mi ne allah onun bellahsini versin
121 2 . Reply
İsmail Cetin . 2018-08-07
ÎSOZEYNEP
121 2 . Reply
Fedli Osman . 2018-08-06
Ibrahim abi Çok Yaşaaa
121 2 . Reply
ahmet ahmet . 2018-08-06
iboya kurban olun oçları adam ne güzel söylüyordu faydası vardı ibneler zararımı vardı
121 2 . Reply
Mert Ökkeş . 2018-08-06
Ah bir de ekranlara dönsen yeni bir ibo show klasiği ile.
121 2 . Reply
shahad mohammed . 2018-08-05
Don’t sing again please
121 2 . Reply
BTS BigHit . 2018-08-05
Greetings from Albania ❤❤
121 2 . Reply
berd . 2018-08-05
It is funny im the only one english
121 2 . Reply
Aissa Arzew . 2018-08-05
👊💪
121 2 . Reply
sniper special force sniper special force . 2018-08-05
اموت عليك حبيبي ابراهيم ❤❤❤❤😍😍😍😍😍
121 2 . Reply
Erkan Sahin . 2018-08-05
İmparator sen hep var ol 😊
121 2 . Reply
cemalcan Saka . 2018-08-05
biz oğlan aşıktır dılo dılo yaylalar
121 2 . Reply
David Lanjeckt . 2018-08-05
Sultan Tatlises 💎✨💖💖💖💗💗💗😍😍😍
121 2 . Reply
Тигр Борщ . 2018-08-04
Agzan saglooc IBRAIM APO.😗😗👍👍👍👏👏👏👏👏👏 SEVIEROOK SIZI.
121 2 . Reply
Şahin abi Karakuzulu . 2018-08-03
Helal kral 👑 azimle inşAllah 🌹
121 2 . Reply
Cenk İŞLER . 2018-08-03
Nereden nereye...Ne zor parçaları söylüyordu. Bu ne şimdi? ibret.
121 2 . Reply
Ahmed bro . 2018-08-03
Ibo te benamose her bjii pkk Herr bjii Afrin her bjii kobani😎
121 2 . Reply
MUHAMMEDENN . 2018-08-02
Tey tey havaya girdim galiba sjsjsj 😅😄
121 2 . Reply
hadi hayırlısı . 2018-08-02
on numara ses.
121 2 . Reply
Botan Abozaid . 2018-08-02
Fuck ibo fuck turki fack ardokhan
121 2 . Reply
hosseyn mansoori . 2018-08-01
Cok guzel
121 2 . Reply
EFE TURAN . 2018-08-01
Amk Teröristi şimdi de Ülkücü olmuş itooluit
121 2 . Reply
فرشید رحمانی . 2018-07-31
Nice ibo👏👏👏👏👏😘😘😘😘
121 2 . Reply