Buğra Mert ÇOCUKLARA ÖZEL En Komik Vine'ları 19 Nisan 2018 (Bülent Mert'İn Oğlu)

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

Daha fazlası için abone olmanız beğenmeniz yorum yapmanız en büyük etkenlerden biridir . İYİ SEYİRLER...
DİN KANALIM : https://www.youtube.com/channel/UC5xzEIrKz3mD4m__HDUKnig
BİTİŞ MÜZİĞİ : http://link.tl/1tbeh
İntro Müziği : http://link.tl/16fJn
İntro : http://link.tl/14IKt

Buğra Mert Instagram Linki : https://www.instagram.com/bugramert10/?hl=tr

como baixar e instalar fifa 15

como fazer armadilhas no minecraft pe

minecraft team extreme launcher

android abrindo propagandas sozinho

mitologycraft

raidcall 7.0

counter strike 1.6 via torrent

27 maneiras de matar seu vizinho

como instalar e crackear o corel draw x7

quest rk ragnarok

Tags :

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

50 Comments

    Popular Comments:

efe Akın . 2019-01-17
Fenerbahçe'de! !!!! Yuuuu
121 2 . Reply
Kerim Uzakın . 2019-01-17
Aga Bee
121 2 . Reply
OyunFonu TR . 2019-01-17
5:50 de ilk önce kapı kapanıyor sonra ışık
121 2 . Reply
Alihan Turkdemir & CSGO MORE . 2019-01-16
Komik değil
121 2 . Reply
MiranI Biçer . 2019-01-15
1:58 de yazım hatası var kamkam yazmışlar
121 2 . Reply
Selma Başoğlu . 2019-01-15
1 dakikalik saygi durusu misafir cocuklarindan nefret edenler icin
121 2 . Reply
ailemle ben . 2019-01-15
Gerizekali
121 2 . Reply
R6S Champion . 2019-01-14
haha intro d'yo nitro o nitro
121 2 . Reply
eylül pekdağ . 2019-01-14
buğra benim arkadaşım okuldan
121 2 . Reply
Havalı Çocuk . 2019-01-14
4:59 😂😂😂😂😂😂😂
121 2 . Reply
Hero Hulk . 2019-01-14
tüm komşu çocuklarının düz saçları olmasının sebebi ve birazda kıro
121 2 . Reply
OYUN YARDIMCISI-EMRECAN . 2019-01-13
3:19 da ki şarkının adını bilen var mı?
121 2 . Reply
Bahattin Demirbilek . 2019-01-12
ilk müziğin adı ne acaba
121 2 . Reply
Ege İnli . 2019-01-11
Aynı ben
121 2 . Reply
İbrahim Köse . 2019-01-09
8:51 bana oluyor (yemin ederim gerçek)
121 2 . Reply
ardıl yapar . 2019-01-05
Aferim velet 😘
121 2 . Reply
kıvanç bora . 2019-01-05
15 TATİL TEMSİLİ
121 2 . Reply
Emre Doğan . 2019-01-05
06:06 UFİJFŞÖHCÖHX
121 2 . Reply
Nihat Sezen . 2019-01-03
Mal olmuş bazıları
121 2 . Reply
lRedPoWer61 . 2019-01-03
çalıntı vidyo yapiyosun kendini bisye saniyosun (fakat cok komik) 1+ leyin görsun haksizmiyim beyler
121 2 . Reply
hızlı aslan Yiğit . 2019-01-03
Ohaaaaaaa !!!!
121 2 . Reply
Nurhan Alan . 2018-12-30
Ağzımda yemek vardı azkalsın gülmekten ekrans püskürüyordum
121 2 . Reply
gizem avakin . 2018-12-29
Fenerbahçeliler❤👍👍👍👍👍💞
121 2 . Reply
Toprak Beşiktaş . 2018-12-28
Bu let abi
121 2 . Reply
Erdogan Aksu . 2018-12-26
Çocuk bu dolabına sokuyo🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂
121 2 . Reply
Ugur Aytac . 2018-12-26
A
121 2 . Reply
Eğlence TV . 2018-12-26
4:54 lan bizim ilkokul zili skwhwjywju@ bn ortaokulluyum aq
121 2 . Reply
Qarışıq videolar . 2018-12-25
😎
/|\
/\
121 2 . Reply
Qarışıq videolar . 2018-12-25
<••>
121 2 . Reply
FUTBOL -KONU . 2018-12-24
Aynı tşörtten benimde var
121 2 . Reply
Joker Kral . 2018-12-24
İntro ya aşığım 2019 ?
121 2 . Reply
mursal gökmen . 2018-12-23
4:54 qewqeqweqwqweqwewqe sanki çay içecez :D
121 2 . Reply
Ali Yilmaz . 2018-12-22
Kankan kim gerçek adı Mehmet Akif mi
121 2 . Reply
sarı oyuncu . 2018-12-21
Abi into müziğini verrrrr
121 2 . Reply
Sedef Sayın Özbudak . 2018-12-21
O sıcak noktadayım bende 😂😃🤣
121 2 . Reply
yıldız kayaiqkaujaMkwo2owbsgsyb sm . 2018-12-20
Nolu yo be
121 2 . Reply
Caner Genc . 2018-12-19
Abi çocuklar böyle yaaaaa
121 2 . Reply
Mahmut Dinç . 2018-12-18
Enbüyük allah fenere yalah
121 2 . Reply
Mert AgaGG . 2018-12-17
İntro efso
121 2 . Reply
batuhan başdoğan . 2018-12-15
misafir çocukları geldiği anda ev bomboş her şeyi alıyo
121 2 . Reply
Sarı Papatya . 2018-12-14
Baba nasıl numara yapıyosa odadan çıkıp ışığı kapıyor.😂😂
121 2 . Reply
Şengül Dinç . 2018-12-11
Yere fener adam
121 2 . Reply
Kasım Eren . 2018-12-10
salak
121 2 . Reply
Arif Memmedli . 2018-12-06
3:39 uzeyır mehdizade
121 2 . Reply
Makyaj kanallı . 2018-12-06
Annen nerde??
121 2 . Reply
Ayşegül Demiryol . 2018-12-05
Abicim çok komik olmuş😂😂😂
121 2 . Reply
Ömer Ebrar . 2018-12-04
Though life😆
121 2 . Reply
ADS Kanalım . 2018-12-03
05:04 sınav sonuçları açıklanırken ben
121 2 . Reply
Ceren Aayas . 2018-12-02
Salak
121 2 . Reply
Sevinj Ahmedova . 2018-12-01
121 2 . Reply