ÇILGIN OKÇULAR! 😂

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

Sefa Kındır Mami Yeni Vine Sıfır Bir Adana Çilginlari )Sefa Kındır, Mami ve Emre Gül'ün komedi dünyasına HOŞGELDİNİZ!
Bu video oldukça komik, eğlenceli ve güldürücü oldu.İzlerken çok eğleneceksiniz! Facia Üçlü yü takipte kalın!

Bu yeni videomuzda yine yeni ve yeniden sizleri kahkahaya boğmak için çaba gösterdik. Zaman zaman paylaştığımız kamera arkası videolardan da bildiğiniz gibi zorlu bir çekim sürecimiz oluyor. Sizlerin beğenileri ve yorumları bizi motive eden en büyük unsur. Paylaşımlarımızın sizler tarafından beğenildiğini görmek yeni ve daha kaliteli videolar için bizi şevklendiriyor.

HER CUMA YENİ VİDEO!

Ayrıca ailemizin daha da büyümesi ve ►Yeni videoları kaçırmamak için 'ABONE OL' tuşuna basmayı ve ZİL'e tıklayarak bildirimleri açmayı unutmayın.

SEVİLİYÜRSÜNÜZ😉

Kanala Abone Olmak İçin Tıklayın - https://goo.gl/mjbyWd

İş ortaklıklarınız için: sefamamiyt@gmail.com

Bize Sosyal Medya Hesaplarımızdan da ulaşabilirsiniz;

Facebook - https://goo.gl/FZwdIU
Instagram - https://goo.gl/fxmjss
Twitter - https://goo.gl/NruQsM

clonaram meu whatsapp o que fazer

como abrir controle remoto sky

como salvar imagem photoshop cs6

como voar no kogama

aplicativos pagos de graca iphone

como fazer base de funk

canais do satelite 58w

baixar minecraft exe

magias kina tibia

atualizar showbox sat sd

Tags :

sefa mami vine sefa & mami vine sefa kındır en komik vineler en komik vinelar vine adana mami emre gül sefa vine emre vine facia üçlü facia üçlü vine adana vine komik video komik çılgın video komedi gülmek eğlence eylence güldür güldür tiyatro sinema komedi filmi komedi videosu bakmadan geçme komik videolar sefa kındır vine sefa mami okçu çılgın okçular okçuluk okçu okçuluk oyun

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

50 Comments

    Popular Comments:

Ege Men . 2018-11-18
😍😍😍😍😍😍😘😘
121 2 . Reply
Mekan Balakow . 2018-11-18
😂😂😂😂
121 2 . Reply
Orhan Demir . 2018-11-17
Het şad
121 2 . Reply
AhMeT GÜnDoĞdU . 2018-11-16
🤣🤣🤣😋😋🤣😂😂😁😁😁🤣🤣🤣🤣🤣🤣
121 2 . Reply
Ömer Oyunda . 2018-11-16
121 2 . Reply
Ömer Oyunda . 2018-11-16
Sinan: 💨💨💨 kusura bakma kardeş Mami: osuruyon osuruyon kusura bakma diyorsun ya Sinan: ne vuruyon ya
121 2 . Reply
Ömer Oyunda . 2018-11-16
1:04 emre gül:👊
121 2 . Reply
جانو / Abas . 2018-11-15
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
121 2 . Reply
Onur Öksün . 2018-11-12
Ağu ağu ağuu 😅😅😅😅
121 2 . Reply
kadir iyigun . 2018-11-11
Emre aleykümselam 😂😂
121 2 . Reply
Güneş Baylan . 2018-11-10
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😃
121 2 . Reply
Çılgın kızz EYL . 2018-11-05
Faciaya üçlüyü sevenler
121 2 . Reply
pro gaming 71tr . 2018-11-04
gülmekten öldüm lan
121 2 . Reply
Firat Mendesagu . 2018-11-03
abi sırıf para kazanın diye layk atıyorum😆😆😆
121 2 . Reply
Ahmet Efe Oturak . 2018-11-02
Tam gıçından
121 2 . Reply
Neslihan Biçer . 2018-11-02
Yandım anam yaktın beni battal gazi
121 2 . Reply
RiasPatron . 2018-11-02
1:20 çok komik anasını bileeeeee aldırım hocam
121 2 . Reply
nagac75 kerem00q aga . 2018-11-01
arkadaşlar lütfen yorumuma like atın kimse like atmadı lütfen atın 😢😢😢😢😢😢😢
121 2 . Reply
nagac75 kerem00q aga . 2018-11-01
abi ok bence çocuğa saplandı gerçekten saplanmış
121 2 . Reply
Alperen Çetinel . 2018-10-30
Ben arda
121 2 . Reply
TÜRK PROSU . 2018-10-28
Nettin çektin vurdun😂😂😂
121 2 . Reply
Leyla Azizova . 2018-10-25
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
121 2 . Reply
yuso erdo . 2018-10-25
faciğa üçlü yine ama yineokluyar
121 2 . Reply
OYUN DOSTU vine . 2018-10-21
🕶 BU MAMİ,ŞUAN 0
👕 YAŞINDA HER LİKE
👖 1 YAŞ BAKALIM
👟 MAMİ KAÇ YAŞINDA
121 2 . Reply
Alicemil Sular . 2018-10-21
Vidyolarınız çok komik
121 2 . Reply
Dh Dhdi . 2018-10-21
ooooooooooo😅
121 2 . Reply
Dh Dhdi . 2018-10-21
ooooooooooo😅
121 2 . Reply
Berat yoğurtçu . 2018-10-21
Ne osturdun ne. Sinan
121 2 . Reply
Emre Kırar . 2018-10-19
0:26 sinan sanki yukarda bişey gördü:D🤣🤣
121 2 . Reply
Sefa Candan . 2018-10-17
Abi yap torpil
121 2 . Reply
Merdo Bal . 2018-10-16
abi aboneyim
121 2 . Reply
Merdo Bal . 2018-10-16
abi aboneyim
121 2 . Reply
GAME The Gamer . 2018-10-14
oku yılana atim dedi gidi çocuğun götüne fırladı😂
121 2 . Reply
azad seyidguleyev . 2018-10-14
Gülməkdən oldum yaaaaaaa
121 2 . Reply
oğuzhan Kepenek . 2018-10-11
Osurdu osurdu götüne ok girdi
121 2 . Reply
iyit verkan . 2018-10-11
😂😂😂😂😂😂
121 2 . Reply
Hasan Hilal TALİMCİ . 2018-10-10
okadar osurursan olur tabi... :D
121 2 . Reply
bedreddin kaleli . 2018-10-10
Bu video iyiydi işte....
121 2 . Reply
Ata Smayce . 2018-10-09
BEYLER VİDEOYI 0.25 OYNATIN ORDA YAKTIN BENİ BATTAL GAZİ DEDİĞİ YER ÇOK KOMİK :)
121 2 . Reply
Güney Sarp Gövdere . 2018-10-09
Ooooooooo
121 2 . Reply
Ahmet Karakoç . 2018-10-09
0.48 topuklarına sıkarım
121 2 . Reply
Mini Klavye . 2018-10-06
Abi ben modern okçuluk yapıyorum istdadan Dm atabilirisin
121 2 . Reply
Sevgi Yilmaz . 2018-10-06
Küfür etme
121 2 . Reply
100.000 abone olmadan video yok! . 2018-10-04
1:02 ne osuruyon be
121 2 . Reply
GhostKiller . 2018-10-03
Lee sin
121 2 . Reply
Kadir Ünver . 2018-10-03
Aho ahooo ahoooooo
121 2 . Reply
ENES PUBG . 2018-10-01
Allah allah
121 2 . Reply
ABDULLAH NAVRUZ . 2018-09-29
Abi harbi salak bu emre
121 2 . Reply
pro geymır AHMET123 ahmet . 2018-09-27
😂😂
121 2 . Reply
عبد الرحمن سبسبي . 2018-09-27
Lan buda ne 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 gülmekten öldüm
121 2 . Reply