Söz | 59.Bölüm - Fragman 1

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

Söz 59.Bölümüyle Pazartesi 20:00'de Star'da!

Yapım: Tims&B Productions
Yönetmen: Yağız Alp Akaydın & Metin Balekoğlu
Yapımcı: Timur Savcı & Burak Sağyaşar
Yapım Genel Koordinatörü: Fatmanur Sevinç
Uygulayıcı Yapımcı: Nükhet Özel
Senaryo: Ethem Özışık
İçerik Genel Koordinatörü: Şebnem Aksoy Açıkalın
Drama Direktörü: İlkay Doğan
Müzik: Atakan Ilgazdağ
Sanat Yönetmeni: Erol Taştan
Görüntü Yönetmeni: Cihan Yeşiltarla

Oyuncular: Tolga Sarıtaş, Mehmet Özgür, Deniz Baysal, Meriç Aral, Nihat Altınkaya, Burak Sevinç, Görkem Sevindik, Eren Vurdem, Aytaç Şaşmaz, Doğukan Polat, Nil Günal, İlayda Ildır, Yağmur Ün.

Söz Resmi YouTube Kanalını takip edin:
https://goo.gl/p9iCnF

Söz Resmi Facebook Sayfası: https://goo.gl/loYG8t
Söz Twitter Sayfası: https://goo.gl/ojQKQR
Söz Instagram Sayfası: https://goo.gl/vqECPd

Tims & B Resmi Facebook Sayfası (Official Facebook Page): https://goo.gl/1TBbvJ
Tims & B Resmi Twitter Sayfası (Official Twitter Page): https://goo.gl/lQTyzQ
Tims & B Resmi Instagram Sayfası (Official Instagram Page): https://goo.gl/yF12pZ

como instalar azamerica s1005 com duas antenas

tudo com o dedo no cu menos eu

ir pro youtube

como atualizar azamerica s1001 passo a passo

the scientist cifra simplificada

rimas com cu

erro 0013 netflix

downgrade moto e xt1025

calculadora pangya

como fazer canhao de tnt

Tags :

SÖZ SÖZ DİZİ SÖZ DİZİ İZLE SÖZ YENİ BÖLÜM SÖZ 59 BÖLÜM SÖZ 59 BÖLÜM İZLE tims&b tolga sarıtaş aybüke pusat nihat altınkaya serhat kılıç meriç aral gözün arkada kalmasın vatan üsteğmen yavuz asker yeni dizi military bordo bereli kötü çocuk polis jandarma teğmen türk silahlı kuvvetleri star özel harekat söz dizi hd izle hd dizi izle özel kuvvetler dizisi tsk söz tüm bölümler söz dizi son bölüm deniz baysal sarp akkaya söz 59 fragman

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

50 Comments

    Popular Comments:

Zafer Birer . 2018-11-18
Şu reklamları allah aşkına az alın artık ihtiyacınız mı var reklama
121 2 . Reply
OnzeVideoHD . 2018-11-17
Keske zafer diziden ayrilmasaydi
121 2 . Reply
Altuğ’un Maceraları . 2018-11-16
ALTUĞ
121 2 . Reply
ahmetduran Kısacık . 2018-11-15
j
abone olun like atin
121 2 . Reply
Beyzanur Kaya . 2018-11-14
Söz'ü davaya versem yeridir öyle bir fragman hazırlıyorlar ki millet kalpten gidicek🚑
En sevdiğim dizi👌
121 2 . Reply
Abdo Ajaaoun . 2018-11-14
Abdooo
121 2 . Reply
Tamerlan GAMES . 2018-11-14
18 + assagilari izlemesin https://youtu.be/QGRykDFGai8
121 2 . Reply
SHOW TV . 2018-11-14
Kanalima
121 2 . Reply
SHOW TV . 2018-11-14
Abone ol
121 2 . Reply
Jonibey Tajik . 2018-11-13
Yavuz barakalo kız opdu bu filmde romantik var bunin için giriyor
121 2 . Reply
yavuz karasu . 2018-11-13
En çok izlenen fragman olarak söz tarihine geçmek nasıl bir duygu 59.bölüm fragmanı?
121 2 . Reply
Sessiz Oyuncu Mobil . 2018-11-13
millet daha önce derya tehdit edilirsem öpebilirim diyodu tehdit edildi ve öptü yanlış anlamayın
121 2 . Reply
#ylhamy4 ######## . 2018-11-13
Eğer tehlike altındaysam belki demişdi ve tehlike altındaydı o anda da ondan öpdi
121 2 . Reply
İsmail Şekerci . 2018-11-13
bizim türk dizlerde fuuş olmassa olmaz
121 2 . Reply
sarah udinov . 2018-11-13
Yavder çoooook guzel oldular
121 2 . Reply
Berkay Aksoy . 2018-11-13
Savcıda zilli çıktı beyler. Ölümü garanti artık
121 2 . Reply
Aysun Kıran . 2018-11-13
yavuz ile derya hiç olmadı bence çok saçma olmaya başladı dizi resmen derya kalaydı savcı olarak
121 2 . Reply
fatih okumuş . 2018-11-13
https://www.youtube.com/watch?v=CY7YieSjtFY gerekli yaptırımı uygulayın
121 2 . Reply
Arzu Özek . 2018-11-13
Sevişin
121 2 . Reply
İrem Kurt . 2018-11-13
Yavuz şimdi Savcıylada evlenir. Bi dahaki sezon finalinde savcıyı da öldürürler jakajksn. Sonra gelsin yeni kızlar
121 2 . Reply
Bahadır . 2018-11-13
Uzatmaları oynamaya başlamış dizi ufaktan sezon sonu the end
121 2 . Reply
Veronica Vasquez . 2018-11-12
Cuando suben el capitulo xfis traduccion es español
121 2 . Reply
İsrafil KAPUCU . 2018-11-12
Savci yavuzu dudaktan öptü sonunda muradına erdi savcı
121 2 . Reply
Mine Kilinc . 2018-11-12
Ya söz bitsin onun yüzünden
Yasak elmayı izleyemiyorum
Yaaa final olsun diyenler like
121 2 . Reply
Burak Yıldırım . 2018-11-12
Deryanın verdiği mesajı anlamayan var!!! Nasıl bakıyonuz şu diziye anlamıyom
121 2 . Reply
A.E Mucis . 2018-11-12
dizi youtubeye neden tüm olarak yüklenmedi ????
121 2 . Reply
B Mustafa . 2018-11-12
Sapik derya 😬
121 2 . Reply
Unudulmuw insan 070_438_38_33 . 2018-11-12
Bu kinoya ona gore baxmadim ki yeni burda olene hormet yoxdu burda biri oldumu yavuz bawqasi ile sevgili olur tupurum bele senariye
121 2 . Reply
Ваисбек Мадяров . 2018-11-12
Bu kino cok gozal ҚАЗАҚСТАН
121 2 . Reply
Vatan Doğukan . 2018-11-12
özel kuvvetler ile alakasız senaryolar..kadın kızlar ne arıyor her saniye asker içinde operasyonda bilmem nerde sıçtınız içine askerliğin dizi yapacağız diye
121 2 . Reply
Mustafa Akar . 2018-11-12
Arkadaşlar Keşanlı bu sezon ölecek mi?
121 2 . Reply
Elnur Tovuzlu . 2018-11-12
Ya dragan orada onun icin opecrk
121 2 . Reply
Hilal Buse Soylu . 2018-11-12
Irıspı ettiniz Tolgayı dizide aa
121 2 . Reply
SAMET DOĞAN HD . 2018-11-12
kanalıma abone olun lütfenn
121 2 . Reply
Ultra\ Aslan/ . 2018-11-12
0:49 azalar burdamı
121 2 . Reply
Zeynep guven . 2018-11-12
Bence eylem çocuğu aldıracak
121 2 . Reply
Zeynep guven . 2018-11-12
Nasıl eylem hamıle mı?
121 2 . Reply
cılgın imm gücü . 2018-11-12
Yani havuz,da yaktı kendini bu 3. Kadin😨😲😳👄👄💍
121 2 . Reply
cılgın imm gücü . 2018-11-12
Çok guzel👰 geliyor💏💏💑💑 evli mutlu çocuklu 👪
121 2 . Reply
Meyra Karabaş . 2018-11-12
Yia bu nasıl senaryo cıvkını çıkardınız merve bahar şimdi de derya bütün meslekleri sıralayın yavuza
121 2 . Reply
ÇARPIŞMA DİZİ . 2018-11-12
ÇARPIŞMA DİZİSİNİN FRAGMANLARINI VE HABERLERİNİ ÖĞRENMEK İÇİN ABONE OLABİLİRSİNİZ
121 2 . Reply
JÖH PÖH . 2018-11-12
o degilde tahir nerde
121 2 . Reply
Kaaa Aaaa . 2018-11-12
Dizi çığrından cikti yalan ruzgari havasi basladi :)))) askerlik egitimiyle basladi opusme egitimiyle devam ediyor :))))
121 2 . Reply
Mustafa Mertoglu . 2018-11-12
Diziyi iyice kadın dizisine çevirdiniz 👏👏👏
121 2 . Reply
Crazy Playboy . 2018-11-12
Vallah Haram
121 2 . Reply
O R I O N . 2018-11-12
Wolfteam Hır hır
121 2 . Reply
Bartu Korkmaz . 2018-11-12
bahar görmesin
121 2 . Reply
Ayten Mehdiyeva . 2018-11-12
Bence Derya tehdid olunuyor onun için öpüyor
121 2 . Reply
SÖZ DİZİSİ EN KOMİK SAHNELER 2018
15:19
Söz | 10.Bölüm -  Şehit Kurtdereli!
15:19
Simge - Öpücem
15:19
2,729,347 views
55%
Söz | 51.Bölüm - Dragan Ratkoviç!
15:19
Söz | 59.Bölüm - Sana Aşık Oldum!
15:19
Söz 59.Bölüm Part 1
15:19
2,729,347 views
55%
Söz | 58.Bölüm
15:19
2,729,347 views
55%
Söz | 60.Bölüm - Ön İzleme 1
15:19
Fighting With My Family (Official Trailer)
15:19
Söz | 59.Bölüm - Ön İzleme 2
15:19