ENENENEN ACI BİBER YEME YARIŞMASI!

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

Bugün sokakta en acı biberi yeme yarışması yapıyor ve kazananlara 100TL veriyorum!
Tişörtlerim : http://www.orkdes.com
Video hoşunuza gittiyse "beğenmeyi" unutmayın!
Yeni videoları kaçırmamak için https://www.youtube.com/subscription_center?add_user=thepersica tıklayarak abone olabilirsiniz!

3.5TL Dürüm Döner vs. 55TL Döner : https://youtu.be/ynR-hWBxkbg
Manken Kız İstemek! (#OrkunaMeydanOkuyorum): https://youtu.be/FIYzkOFJAr0
Sidik Yarışı ft. Berkcan Güven : https://youtu.be/5dSR_h9hUUM
İrem Sak ile Gülmeme Challenge : https://youtu.be/3pxxvRTeQbQ
Yemekte Miyiz? 1. Sezon 1. Bölüm : https://youtu.be/wiNi_DywuZM
Reynmen ile Kızların Numarasını Almak: https://youtu.be/iuybCUPTqaE
Tehlikeli Takla Parkour Challenge : https://youtu.be/gvNOPyk4eak
5TL Masaj vs. 595TL Masaj : https://www.youtube.com/watch?v=GiVDhwM6-a4&t=25s

İkinci Kanalım! : https://goo.gl/I88ilb
Web : http://orkunisitmak.com
Twitter : http://twitter.com/orkunisitmak
Facebook : http://facebook.com/orkunisitmak
Instagram : http://instagram.com/orkunisitmak

Müzik Epidemic Sound: http://bit.ly/2b3Hv9A

Merhaba Ben Orkun Işıtmak! Youtube kanalımda birbirinden komik şarkı ,parodi , şaka, sosyal deney,eğlence, ve hayatımı paylaştığım vloglar/videolar üretiyorum. Genellikle haftada 2 video yüklediğim eğlence dolu kanalımdaki videolarımı kaçırmamak için abone olmayı unutmayın!

İzlediğiniz için teşekkürler!
Buraya kadar okuduysanız adamsınız ,siyular babacımlar

vahsi hayvan ciftlesmeleri

pic pkk

dunyan?n en iyi wolfteam oynayan?

simsek mcqueen cizgi filmini izle

farkl? cins hayvanlar?n ciftlesmesi

gelismis savas simulatoru

y?l?n en komik telefon sakas?

unlu benzetmeleri

uygar doganay hele gel

haydi calkala dans dersleri 1

Tags :

orkunameydanokuyorum challenge iddia komedi eğlence en komik eğlenceli şaka orkun ışıtmak sonradan görme şarkı parodi şarkı ölmeden önce yapılacak şeyler yorumlarla şarkı yapmak vlog en acı biber dünyanın en acı ghost pepper ghost reaper yarışma

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

50 Comments

    Popular Comments:

Mahmut Karakoç . 2018-10-22
Gümrükte sorun çıkacak akşam 😂😂
121 2 . Reply
yemek, yemek helin . 2018-10-22
Bişi sorcam ama kusura bakma Orkun abi herkeze aynı kaşıktanmi verdin?
121 2 . Reply
Murtaza Görgün . 2018-10-22
Orkun abi 1 kisyle sinav cek 100 tane orkunmeydanokuyorum
121 2 . Reply
samet efe . 2018-10-22
çıkışı fena olcak





çok yakında
121 2 . Reply
Kamran 099 . 2018-10-22
Bi şey Dicem Her Kese Aynı Kaşıklamı Veriyosun ? Hastasın Falan Var
121 2 . Reply
Dc Marvel . 2018-10-22
aaaaaaaaaaaaaaaaaasssssssssssssssllllllllllllllllllllllllaaaaaaa yiyemem
121 2 . Reply
Yigit Şahin . 2018-10-22
Ben yerim olum ya
121 2 . Reply
HAKKI HAZAR DOĞAR . 2018-10-22
Abi küçükçekmece kanarya mahallesinde yapsana
121 2 . Reply
velki milenov . 2018-10-21
İki kez niye izliyorum
121 2 . Reply
Ali . 2018-10-21
Bülent amca çok iyi 🤣
121 2 . Reply
Selda Rodoplu . 2018-10-21
Aaaaaaaaaaaaaaaa. Yandımmmmmmmmmmmmm. Ha. Ha. Ha. Yiyenlr. Ölür. Yiğenlere. Helal. Be. 😎
121 2 . Reply
Selda Rodoplu . 2018-10-21
Yanıyorum. İmdat
121 2 . Reply
Selda Rodoplu . 2018-10-21
İzlerken. Yandım
121 2 . Reply
Mahir Demirtaş . 2018-10-21
Hemşerim çıktı
121 2 . Reply
Mahir Demirtaş . 2018-10-21
Abi ELAZIĞLI abiye selamlar
121 2 . Reply
Taha Bey . 2018-10-20
uff olum ben orda olcam biberi alır orkunun gozune surerim :d mesele action olsun görsem bayılıyrım ztn de neyse bi galp at bea
121 2 . Reply
The Lawski . 2018-10-20
1:48 selam mirlivaaa
121 2 . Reply
hakan guven . 2018-10-20
biberi satan adamın dedigini yaptırsaydın o ufak şişeyi içene verseydin :D
121 2 . Reply
oyun kralı . 2018-10-20
şanlıurfalıyım ben bundan 10 tane yerim
121 2 . Reply
Efsanevi Troll . 2018-10-19
ööööö neyisedrdfrwdsea
121 2 . Reply
hahahs djdh . 2018-10-19
abi kadin hile yapti bi ısırık aldi yuttu digerini yedi
121 2 . Reply
onur çevik . 2018-10-17
Orkun sen bana göre bence bir çok insana göre goca yürekli özel bir insan
121 2 . Reply
Dilan Yeşilkaya . 2018-10-16
07:39 daki çocuğun instasını bilen varmı arkdşlr
121 2 . Reply
Enes Batur 2 . 2018-10-16
Elazığ im lan ben
121 2 . Reply
Havva Misirlilar . 2018-10-16
Sacmaliyosunuz ya okadar aci deyildir bence
121 2 . Reply
Elmir Aliyev . 2018-10-16
bunu deli mi ne ye yedir . Isteyenler beyeni atsinda Orkun gorsun.
121 2 . Reply
efe kayan . 2018-10-16
hahahha
121 2 . Reply
DarK DayS . 2018-10-16
Lütfen 2 bölüm gelsin bjnu heralde bi 23 24 kere izledim lüttffeen abii gelsin diyenler +1
121 2 . Reply
Minecraft Kızı . 2018-10-16
Teyze adanalı çıktı 🤣🤣🤣😂😂😂
121 2 . Reply
Bilinmeyen kisi ???? . 2018-10-15
Abi herkese aynı kaşıkta mı veriyorsun
121 2 . Reply
Mustafa Pvp . 2018-10-15
1:47 vay be mirliva abimizzz
121 2 . Reply
Çılgın kedi . 2018-10-15
O
Or
Ork
Orku
Orkun
Orkunu
Orkunun
Orkununa
Orkununam
Orkununamk
Orkununam
Orkununa
Orkunun
Orkunu
Orkun
Orku
Ork
Or
O
121 2 . Reply
sahin baran . 2018-10-15
Bende kahtaliyim
121 2 . Reply
Eymen Matpan . 2018-10-15
Boklarıkırmızı çıkacak
121 2 . Reply
tek of legends . 2018-10-15
Olum benim ağzım yandı su içtim
121 2 . Reply
Açelya Arıs . 2018-10-15
Sen benim favorimsinnn 😘💘💞💝💖💗💕❤💓💛💙💚💜💚🖤
121 2 . Reply
aLoNe DarK . 2018-10-14
ayyyy benim göğsüm ağrıdı
121 2 . Reply
arda pullu . 2018-10-14
ABİ NERSESİN
121 2 . Reply
MüsO86 AkdenizHD . 2018-10-14
abi ben yerimm ben odayn daha açı yedimm bu 1 getir kapğmıa getirim şanıurfalıyıö
121 2 . Reply
LEGEND GAMER . 2018-10-13
Çoçuk ölüp dirildi resmen 😂😂
121 2 . Reply
LEGEND GAMER . 2018-10-13
Ya işin içinde simdi şu var o biberi yiyipte ödül 100 tl olmasa ayran 40. Saniyede içilir o 100 tl haza getiriyo
121 2 . Reply
Atahan . 2018-10-13
bülent abi adam ya
121 2 . Reply
Eren Birinci . 2018-10-13
Abi Reklamlarda seni gorduk
121 2 . Reply
demir music . 2018-10-13
yaşlı adamın ağzı ne kadar büyük be
121 2 . Reply
fenası kerim . 2018-10-13
abi benim babam günde 4 şile biberi yiyiyo
121 2 . Reply
Bro- Enver . 2018-10-13
1:50 arkadada arap bakay
121 2 . Reply
Filiz Gümüş . 2018-10-13
09:00o kasigi kimseye vermeyin
121 2 . Reply
türk gamers . 2018-10-12
çorlu diyen adama kıyamam o adama 1.000.000.000.000.000.657 vermelisim buarada rakam bir tirilyon altı yüz elli yedi
121 2 . Reply
GAME CHANNEL 2 . 2018-10-12
100 tl için ölümden döndü çoçuk 😂😂
121 2 . Reply
Iki Kafadar . 2018-10-12
Herkes any kasiktan yedi
121 2 . Reply