Sen Anlat Karadeniz 25. Bölüm

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

Sen Anlat Karadeniz 25. Bölüm özeti:
Tahir, Mustafa’nın katil olmasına engel olurken kendi öfkesine hakim olamaz. Vedat’la hesaplaşmasını tamamlamaya karar veren Tahir çizgiyi aşar. Nefsine yenilen Tahir için merhametsizliğinin geri dönüşü olacak mı?

Murat, Nazar için endişelenirken sevdiğinin kendisi için Vedat’la olduğunun farkında değildir. Murat için çok büyük bir bedel ödeyen Nazar, her şey için çok geç olduğunu düşünmesine rağmen Murat’ın elinden tutabilecek mi?

Tahir vicdanının sesini dinleyip teslim olmaya karar verir. Zalimliğinin bedelini özgürlüğüyle ödemeye hazır olan Tahir, beklediğinden büyük bir bedel mi ödeyecek? Vedat’ı gömdüğü mezara girerken yanında kimi sürükleyecek?

Sen Anlat Karadeniz
Ben Anlatınca Deli diyorlar

Yapım - Sinegraf
Yapımcı - Osman Sınav
Yönetmen - Veli Çelik / Yusuf Ömer Sınav
Senaryo - Erkan Birgören
Oyuncular - Ulaş Tuna Astepe(Tahir), İrem Helvacıoğlu(Nefes), Mehmet Ali Nuroğlu(Vedat), Sinan Tuzcu(Mustafa), Öykü Gürman(Asiye)

Sen Anlat Karadeniz YouTube Kanalına Abone Olmak İçin; https://goo.gl/J6yFwE

atv Resmi YouTube Kanalına Abone Olmak İçin; https://goo.gl/dmrDLN

Sen Anlat Karadeniz Web Sayfası;
https://goo.gl/LpZM4g

dream league soccer logo url galatasaray

whatsapp calma

crysis 3 siyah ekran

avataria hile

tonguc akademi yuzleri

wifislax kullan?m?

gta 5 update v7

whatsapp ele gecirme

telefon logo

k?rg?n cicekler 22. bolum izle

Tags :

atv dizi türkiye turkey program tv yayın sen anlat karadeniz yeni dizi Ulaş tuna astepe karadeniz dizisi irem helvacıoğlu öykü gürman mehmet ali nuroğlu sinan tuzcu gözde kansu sen anlat karadeniz 25. bölüm sen anlat karadeniz izle sen anlat karadeniz son bölüm sen anlat karadeniz 25

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

50 Comments

    Popular Comments:

Faruk Ciğerci . 2018-10-22
SAK'ÇILAR gösterin kendinizi
121 2 . Reply
Ayka Sirinova . 2018-10-22
evveller gozumu qirpmadan izlediyim dizi indi bir bolumune baxib qurtarana qeder ozum bezirem.
121 2 . Reply
Raul Ibrahimov . 2018-10-22
Sene akil vermek isterdim ama bende de yok..ah yanqazlar
121 2 . Reply
Raul Ibrahimov . 2018-10-22
Berrak cook gozel
121 2 . Reply
kingbice . 2018-10-22
Üfff bi ölmediler
121 2 . Reply
Ceyran Zamanova . 2018-10-22
Ne olur ya eski yonetmen geri donsun.bu ne ya
121 2 . Reply
Burcu Kaya . 2018-10-22
Ula asiye bu halde bile karnln burnunda sen halen klvlrarak yurursun oyyyyy. Asiye oyyyyy 😁😁😁😘😘😘
121 2 . Reply
Alper Erkan . 2018-10-22
Son sahne aşırı büyüleyiciydi
121 2 . Reply
LEYLA Aktas . 2018-10-21
Vedatin olmedigine ilk defa sevindim yani o derecede
121 2 . Reply
Динара Сатимова . 2018-10-21
gazagstannan izleyenler
121 2 . Reply
Feyza Nur Arısoy . 2018-10-21
1:46:39 Esma'nın Ali'ye bakışı 😂😂😂
121 2 . Reply
Fatma Bingöl . 2018-10-21
Kim ne derse desin sen anlat karadeniz bitanedir
121 2 . Reply
sabina muradova . 2018-10-21
Tuz at esma adetdendur 😀😉
Atmayalumdaa
Atalum atalum😉😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
121 2 . Reply
sabina muradova . 2018-10-21
Derman arardum derdime derdim bana derman imiş şu can şu tende oldukca sen hep burda olacaksın😍😍😍😍
121 2 . Reply
Tyrone Neubert . 2018-10-21
121 2 . Reply
ABDURRAHMAN SARAÇOĞLU . 2018-10-21
2.34:47 'den sona çok güzel bir sahneydii
121 2 . Reply
ismail ismail . 2018-10-21
çukurdan geldik Çukur evimiz İDRİS BABAMIZ <--->
121 2 . Reply
Kayseri Li . 2018-10-21
55.05 berrağın alnsı peki?
121 2 . Reply
Mine Bakar . 2018-10-21
hep aynı kişiler aynı olaylar. Sıktı ... hemde bayağı sıktı !!!
Bir dizide olabilecek en kötü şey sehircinin neler olacağını biliyor olması!
121 2 . Reply
Eslem Seyis . 2018-10-21
Tahir sen bizden sikiliyormusun nefes okula basla nefes ise gir ali esmayi iste
Tahir kaleli sen hayirdur 😁😁😁😁😁😁
121 2 . Reply
özge çanta . 2018-10-21
Şu dizinin senaristlerini degistirin yazik ....
121 2 . Reply
Senol Dane . 2018-10-21
Tom and Jerry
121 2 . Reply
Parvin Radjabi . 2018-10-21
Ya Asiya sana hayranım sen ne güzel insan kadın eş gelinsin senin gibi gelini olanlar dünyanın en mutlu insanları .Esmayla Aliyi çeşmeye gönderirken kaşı gözü oynuyur diziye öyle bir şirinlik katıyorsun
121 2 . Reply
Hilal Altun . 2018-10-21
Yemin ederim ki ben bu komentari like etcem


Yemin ettin😋
121 2 . Reply
Duygu Hatıp . 2018-10-21
Vedat gerçekten öldümü
121 2 . Reply
Hakan Kucuk . 2018-10-21
sacmalamissiniz iok 25 dk sacmalamakla geciyo siktirin ordan gercek hayata coktan sikmistiu
121 2 . Reply
Ali Fener . 2018-10-21
Dizide vurulan vurulana ama ölen yok ne hikmetse...
121 2 . Reply
KOJİRO HUYUGA . 2018-10-20
Bu vedat degil polat alemdar resmen mukemmel bir oyuncu gercekten artik iyi yapsinlar bu adami bide baska dusman ciksin vedati tanimayan yoksa dizinin ömrü kısa surecek
121 2 . Reply
Lady 1 . 2018-10-20
Ayyyyy o nasıl sarılmaktı ya en son sahne 😭😭😭😭😭😭😭
121 2 . Reply
Sayu . 2018-10-20
Nazar Annesine umut oldugunu söyleyince Hangi müzik Bu bilen varmi?
121 2 . Reply
elif ebrar . 2018-10-20
Nefes atalum demesi cok iyi
121 2 . Reply
Lady 1 . 2018-10-20
Asiye çok itici konuşuyor bu sezonda ya
121 2 . Reply
Gulnar Qulyyeva . 2018-10-20
sizlər coox seviyorum azerbaycandan hec seriyalarnizi kaçırmiyirum
121 2 . Reply
Anare Ismayilova . 2018-10-20
cok guzel kuno😀
121 2 . Reply
Rahmi Dogan . 2018-10-20
Senörist sana seslaniyom şarkılara aynı kalmasın eski şarkılar gelcek ve bize aksiyon deyil komiklik lazim asiyenin sözleri eskisi gibi olcakkkkkkk
121 2 . Reply
Gülbahar Kömür . 2018-10-20
Sandığın kapağını iple tutturulduğunu farkedenler 2:37 😆
121 2 . Reply
Asude Calik . 2018-10-20
Asiye ve saniye hanım birbirlerine laf atıyorlardı senaristlerin degişmesiyle tam bir fiyasko olmuş ve sırf bu diziyi bunun icin seyrediyordum
121 2 . Reply
Pelin Atila . 2018-10-20
bu diziyi izlerken ilk kez yorumlara baktım çünkü sıkıldım babam sadece baktığı halde fark etti dediki tahirin deli sahneleri niye yok artık ben tahiri korudum var fln dedim ama doğru
121 2 . Reply
safiye kaparca . 2018-10-20
26. Bölüm gelsin artık
121 2 . Reply
can duman . 2018-10-20
Şu güzelim dizilerdeki sezon finali sendromunu anlamıyorum. Nasıl oluyor da iki sezon arasında 180 derece fark oluyor? İşi tamamen kötü karakterler üzerine yıkıp hikayeyi mahveden senaristlere de selam olsun. Dizinin finalini yazmaya başlayın..!
121 2 . Reply
HaSan OKTY 54 . 2018-10-20
Yine süperdi 🔥
121 2 . Reply
Yasemin Kurtuldu . 2018-10-20
Tek izledim dizi sen anlat karadeniz
121 2 . Reply
Musa Baysal . 2018-10-20
Tahir niye sırıtıyor en son sahnede.
121 2 . Reply
Sıla *-* . 2018-10-20
Bugün lütfen 26. Bölümü yükleyinn
121 2 . Reply
yücel keleş . 2018-10-20
Ceylan'a ve yiğit e çok yazık oldu
121 2 . Reply
Ramazan Avcı . 2018-10-20
baylıdım 😅😅😅😅😅
121 2 . Reply
Musa Baysal . 2018-10-20
50:11 gülüyor :)
121 2 . Reply
mel lll . 2018-10-20
Artık 26. Bölüm de gelsin lütfen yaa keşke perşembe günü fln koysanız ama koymuyorsunuz bari cumartesi sabahı koyunda mutlu olalım biz de.
121 2 . Reply
Xedice Quliyeva . 2018-10-20
Iki orta bir sade hadi bana musade 😂
121 2 . Reply
S M . 2018-10-20
Mustafa yeter ya pislikkkkkkkk.
Kardeşine vurdun şimdi de ona Vedata vur diyorsun. Tahir hapse mi girsin?? Sennnn vur sen neden vurmiyosum aptal.
121 2 . Reply