Sen Anlat Karadeniz 25. Bölüm

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

Sen Anlat Karadeniz 25. Bölüm özeti:
Tahir, Mustafa’nın katil olmasına engel olurken kendi öfkesine hakim olamaz. Vedat’la hesaplaşmasını tamamlamaya karar veren Tahir çizgiyi aşar. Nefsine yenilen Tahir için merhametsizliğinin geri dönüşü olacak mı?

Murat, Nazar için endişelenirken sevdiğinin kendisi için Vedat’la olduğunun farkında değildir. Murat için çok büyük bir bedel ödeyen Nazar, her şey için çok geç olduğunu düşünmesine rağmen Murat’ın elinden tutabilecek mi?

Tahir vicdanının sesini dinleyip teslim olmaya karar verir. Zalimliğinin bedelini özgürlüğüyle ödemeye hazır olan Tahir, beklediğinden büyük bir bedel mi ödeyecek? Vedat’ı gömdüğü mezara girerken yanında kimi sürükleyecek?

Sen Anlat Karadeniz
Ben Anlatınca Deli diyorlar

Yapım - Sinegraf
Yapımcı - Osman Sınav
Yönetmen - Veli Çelik / Yusuf Ömer Sınav
Senaryo - Erkan Birgören
Oyuncular - Ulaş Tuna Astepe(Tahir), İrem Helvacıoğlu(Nefes), Mehmet Ali Nuroğlu(Vedat), Sinan Tuzcu(Mustafa), Öykü Gürman(Asiye)

Sen Anlat Karadeniz YouTube Kanalına Abone Olmak İçin; https://goo.gl/J6yFwE

atv Resmi YouTube Kanalına Abone Olmak İçin; https://goo.gl/dmrDLN

Sen Anlat Karadeniz Web Sayfası;
https://goo.gl/LpZM4g

dream league soccer logo url galatasaray

whatsapp calma

crysis 3 siyah ekran

avataria hile

tonguc akademi yuzleri

wifislax kullan?m?

gta 5 update v7

whatsapp ele gecirme

telefon logo

k?rg?n cicekler 22. bolum izle

Tags :

atv dizi türkiye turkey program tv yayın sen anlat karadeniz yeni dizi Ulaş tuna astepe karadeniz dizisi irem helvacıoğlu öykü gürman mehmet ali nuroğlu sinan tuzcu gözde kansu sen anlat karadeniz 25. bölüm sen anlat karadeniz izle sen anlat karadeniz son bölüm sen anlat karadeniz 25

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

50 Comments

    Popular Comments:

ecenaz aydın . 2018-12-17
Tahir yiğiti çok şımartıyor
121 2 . Reply
Mustafa Zirek . 2018-12-16
Sakın bitmesin bu dizi ve artık mümkünse biri şu lanet vefatı öldürsün izlemedigim bölüm kalmadı bir bölümde ölsün artık
121 2 . Reply
Aziz Güneş . 2018-12-14
sen ANLAT Karadeniz
121 2 . Reply
Lps Deniz YT . 2018-12-13
Nefeste göz tembelliği mi var biri kırpıyo biri kırpmıyo sağ gözü sürekli sinyal veriyo😅
121 2 . Reply
Lps Deniz YT . 2018-12-13
Muraaaaat...
121 2 . Reply
Eda Sarli . 2018-12-13
35 bölüm deyim ama
121 2 . Reply
SAFA Baştan . 2018-12-13
salağın teki
121 2 . Reply
SAFA Baştan . 2018-12-13
kırdı
121 2 . Reply
Eda Sarli . 2018-12-13
Vedat:bu deli kanlılağ sığarmı

Benim verdiğim cevap: ha sığar sana mı kaldı
121 2 . Reply
SAFA Baştan . 2018-12-13
adam salak 1. bölümde parmağını vedat 25. bölümde vurdu nefes'i
121 2 . Reply
Marwa Marwa . 2018-12-13
Gelan nasıl bakeur Murta 😂😂
121 2 . Reply
Lps Deniz YT . 2018-12-13
Esmayla Ali çok tatlılar ya ❤💝
121 2 . Reply
Lps Deniz YT . 2018-12-13
Vedat hem manyak hem komik mehmet ali nuroğlunun oyunculuğu süper be bu bölüm döktürmüş marifetlerini çok güzel yapıyo rolünü
121 2 . Reply
Semiha Coşkuner . 2018-12-11
21:52 yalvarış anı vedatın Tahire yalvarması.....
121 2 . Reply
Навруза Каримова . 2018-12-09
MURAT BANÇA BERRAK ILA KOVUŞAR
121 2 . Reply
Naziya Rehman . 2018-12-08
Amazing... I like Turky Drama. .😍😍😍
121 2 . Reply
Mira Miran . 2018-12-07
Mustafa Kalelinin çok güzel oyunculuğu varya 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
121 2 . Reply
Mira Miran . 2018-12-07
Ya bu Vedat neden bukadar konuşur be psikolok gibi bi susmedi bi susmedi..
Bide şu Nefesin hep ağlaması artık itici gelmeye başladı
121 2 . Reply
Fatma Bahadurqizi . 2018-12-07
Evveller burda bas veren hadiseler cox tesir edirdi. Ama indi cox soyuq gelir mene. Biririci sezon yaxsi idi
121 2 . Reply
Gamze Yetkin . 2018-12-05
Agaaaa 3 milyon olduk
Abonelere bakın
121 2 . Reply
Ummahan Azra Çiçen . 2018-12-04
17:32 Vedat Tahire bi şey mi dedi duyulmuyor da 😎
121 2 . Reply
irem sude koman . 2018-12-04
Şu vedatı yolda görsem gebertirim diyenler +1👍
121 2 . Reply
büşra aras . 2018-12-01
tahir rüya görüyo nefes uyuyo nefes kabus görüyo tahir hemen uyanıyo bana katılanlar
121 2 . Reply
feyzaunr malak 18 feyza . 2018-11-30
feyzaunr
121 2 . Reply
Eylül Fulya Alkan . 2018-11-27
tesadüfe bak tamda kazılan mezarın içine düşüyorlar ♥♥♥ NEFTAH
121 2 . Reply
Nida Apat . 2018-11-26
Kqtjopşğiüwetyıppuvtvtgtfrdeseswsqa1gtfrhıımjukıöoşppçotvcervhnköçohgjfbyghjgyttutyygyrytfgvnbvnbhghbnbr4ttfgvtgvv6uhbıjj7pklşşkıyexdhbubun7nıkkkollpppopiğğğppoohhhhhuuyyuuyh6h6gığhhgyggftcthjjkjjlkhhkjgbgfcdnjşlılkıkjjhjhhhygvvggunıjuyythggdsdfghklliiüğoytrwwrryıppüü90098642afhjkşiiçönvxzzghygggfvtķjhhıııuyghgtckkhgjllnşlklllkklklkkkkmkmkölkkökömnjuyrdhklhhgihbhjjjbnn€///$#@!"^&🇦🇨🇦🇲🇦🇲🇦🇼🇧🇬🇧🇭🇧🇦🇧🇦🇧🇦🇧🇧🇧🇦🇧🇩🇧🇪☺🙂🙂🙂😚🤡🤥🤔☺🙂☺☺🤓☺☺☺☺🤗🙂🤗😋🤓😚🤥🙂😋🤓🤓🙂🤔😎☺☺😚😚😎😎😋😋😊😚🤓🤔🤔🤗😃🤓😚😚🤓🤔🤗😎🙂☺☺😊😚☺😋😚👖👡💄👜💖💣💣🗨💫💫💢💦💨💞🖤🤚🤝👅✍👪👪🤴👰👼💇🙍🙇🙇🤦🙋👥🙋👥🙋🙋🙋🙋🤰🤦🤰🙇🙇🙇🏃🚶😾👨👮👦👦😽🙀🙀💩🤖😽😽🕳💦👧👨👧👧👨👧👲👨👮👦👶😽😽👦👧👾👧👨👨😦😳👹👹👹😳😳😦😦😧💀👺💀😠😠😠😠😓😓😌😓🤒🤒😓😫😫😫🤤😲🤑😝😝😒😫😴😌😛😛😜🤧😕😕😔😌😌😌😥😥😥😣😴😓😓😓😴😓
121 2 . Reply
panda caulfield . 2018-11-25
25
121 2 . Reply
Ikiz kardesler . 2018-11-25
Sen anlat karadeniz❤
121 2 . Reply
Mobil Oyun Zamanı 001 . 2018-11-25
Son sahne harikaydıı
121 2 . Reply
Nurullah Sabancıoglu . 2018-11-24
nefesin tahiri kaldırışı inanamıyorum
121 2 . Reply
Atce Safet . 2018-11-21
Final olmasin
121 2 . Reply
Lal TV . 2018-11-21
Şu Vedat’ı bi kaşık suda boğmak isteyenler +1
121 2 . Reply
Murad's Hilesi . 2018-11-21
Asiye çok komik😂😁😂
121 2 . Reply
Sel Gkgz . 2018-11-20
Lan bukadar gotten bir dizi daha olmaz bir cocuk ora bura git gel 25 bölüm oldu şimdi de mezarlık başında pazarlık polisleri zaten saymiyorum...Lan bukadar komikmi olunur😂😂😂😂😂
121 2 . Reply
bash besho . 2018-11-20
20:18 dead vedat is so savage
121 2 . Reply
gulten irmak . 2018-11-20
HJDDJDDHDCEGD hfghdpo☺️😂
121 2 . Reply
M. KILIÇ . 2018-11-19
Ceylanın babasına sadece ben mi uyuz oldum
Bi insan bu kadar mı ruhsuz olur
121 2 . Reply
mina evcen . 2018-11-19
Tahir ve nefes 😍😍😍😍😍😍❤❤❤❤❤❤❤❤
121 2 . Reply
Bir Msp Kızcığı . 2018-11-18
19:00 öf ne uzatıyosunuz vurun şu pisliği
121 2 . Reply
Ayşe Zehra Şahin . 2018-11-18
2.37.16 o neydi lan
121 2 . Reply
Ayşe Zehra Şahin . 2018-11-18
En güzel rolü Vedat yapıyor Vallahi
121 2 . Reply
cndmrrr cndmrrr . 2018-11-17
1:50:05 mustafa nin gülüşü 😂😂😂🤣
121 2 . Reply
Yilmaz Suleymani . 2018-11-16
Hiyarsiz
121 2 . Reply
Muhamed Nur . 2018-11-15
😂😂😂
121 2 . Reply
Gülnur O. . 2018-11-14
Bu bölümde ancak vıt vıt kadın gibi Vedatı konuşturmuşsunuz. Çok sıkıcı !!!!! Resmen BOĞALDUM
121 2 . Reply
Muhammet safa Yüksel . 2018-11-14
TAHİR VE MUSTAFA ADAMDIR DİYENLER +1 'LESİN
121 2 . Reply
lela babajanashvili . 2018-11-14
Yuh beee bu ne bolum ıdı 😍
121 2 . Reply
Nefes &Tahir Kaleli . 2018-11-12
bölümde en çok duygulandygym yer abi kardes sarildigi yer çok guzeldi
121 2 . Reply
Nefes &Tahir Kaleli . 2018-11-12
Ohh eline saglik tahir wedata hak etdigini verdin
121 2 . Reply
Erdem Tekin . 2018-11-12
O ölmedi ama Ben öldüm YETER Bİ ÖL VEDAT
121 2 . Reply