Hızır'ın en zor kararı - Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 110. Bölüm

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 110. Bölüm Özeti:
Parayla ikna edilemeyecek Hızır’ı sevdiklerinin canıyla yola getirmeye çalışan Muzi, hedefine koyduğu Çakırbeylileri bir bir ölümle yüzleştirmeye kararlıdır. Eğer bu yol da işe yaramazsa namlusunu, önünde duran Hızır’a doğrultup yolunu açacak, dostlarıyla ticaretine devam edecektir. İzzet ise Muzi’nin Ateş’le işbirliği içinde yaptığı suikastlardan rahatsızdır. Üzerine bir

Çakırbeyli kanı sıçramasındansa uzlaşma yoluna gitmeyi tercih eder; fakat kendi kurallarıyla… Düşmanlık etmeden önce dost elini uzatmayı seçen Hızır’ın eli havada kalırken, İzzet de yeni ortaklıklarıyla ilgili tehditlerden nasibini alacaktır.

Alparslan’ın birdenbire ortaya çıkan sevgilisini gerçekçi bulmayan Davut, yeğeninin seçimleriyle ilgili endişe duymaktadır. Bu yüzden şüphelendiği adamla ayarladığı görüşmede kendisine uyarılarda bulunarak, Alparslan’dan uzak durmasını ister. Bu sırada sevgili görümündeki koruma Meltem de Çakırbeylilerin akıllarına getirdikleri fakat dile getiremedikleri şüphenin gerçek olduğunun bilgisini verir. Dostlarından hiçbirine hainliği konduramayan Hızır’ın korktuğu başına gelmiştir. Düşmanlığı ortaya çıktığında herkesi derinden sarsacak olan Ateş’in yeni planları, O’nu dost bilenlerin yakın zamanda yıkımı üzerinedir.

Çocuk denecek yaşta girdiği yeraltı dünyasının tepesine doğru tırmanmakta olan Hızır Çakırbeyli ve ailesinin hikayesi anlatılmaktadır. Yeraltı dünyasına giren her adam haksızlıklara başkaldırmaya yemin eder. Güçlenip zenginleştikçe kendisi bu haksızlıkların kaynağı olur…
Hızır Çakırbeyli sevda adamıdır… Sevmekten hiç kaçmaz… Sevilmeyi de pek sever…
Kardeşini, oğlunu, yeğeninin ve ailesinin diğer fertlerini de canından aziz tutar, onlar için fedakar bir "baba"dır… Vefakar bir dosttur… Vazgeçilmez bir ağabeydir. Adil ve cömert bir reistir…
Bu özellikleri onun sonu olacak yerde Hızır'ı yeraltı dünyasında da yüceltir… Sözüne güvenilir, daima iş yapılır bir adam haline gelmişken devletin radarına takılır… Devlet kontrol etmek istediği gayri meşru faaliyetleri yürütmek için ondan iyi bir aday olmadığını düşünür… Bu Çakır'a en büyük olma teklifidir…

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz Youtube Kanalına Abone Olmak İçin; https://goo.gl/WVSWUZ

atv Resmi YouTube Kanalına Abone Olmak İçin; https://goo.gl/dmrDLN
https://www.facebook.com/atv
https://twitter.com/atvcomtr
https://www.instagram.com/atvturkiye/
https://plus.google.com/112209224205756784214/posts

como usar o sem lag

resetar l80

como instalar pokemon go no android 4.0

layout push cv 5

matheus yurley biografia

como customizar cabecas no minecraft 1.8

ateremos

dark souls da depressao

como fazer lava no minecraft

douvinte brinquedo

Tags :

eşkıya dünyaya hükümdar olmaz eşkiya dünyaya hükümdar olmaz eşkiya dunyaya hukumdar olmaz edho eşkıya dünyaya hükümdar olmaz yeni sezon eşkıya dünyaya hükümdar olmaz 4. sezon edho yeni sezon edho 4. sezon oktay kaynarca tarık ünlüoğlu yunus emre yıldırımer ozan akbaba sabina toziya kenan çoban turgay tanülkü yalçın hafızoğlu haydar şişman atv dizisi atv dizi tek parça izle hd dizi izle edho izle edho hd edho tek parça

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

50 Comments

    Popular Comments:

Fitzy . 2018-10-19
Ziya zamansız öldü be
121 2 . Reply
caps manyagı caps . 2018-10-18
Hain kim
121 2 . Reply
armin alireza . 2018-10-16
Fantastik seri ve tüm bu katliam
121 2 . Reply
Ömer Berke Meral . 2018-10-15
Efsane
121 2 . Reply
Лия Алиева . 2018-10-13
Meltem geliyor ve hepsini kurtaracak. Ama ziya boyle olmemeliyidiii
121 2 . Reply
Berkay Şengöz . 2018-10-13
Yılan Hikayesinden Kürşat reis, ne kadar yaşlanmış ama hâlâ en efsane kötü adam!
121 2 . Reply
ARDA DEDE . 2018-10-13
Yaşar kurtaracak dostlarını
121 2 . Reply
Ebubekir Akyiğit . 2018-10-12
İÇİMDEN BİR SES TE KİMSESİZİN REİS DİYE ORTAYA ÇIKACAĞINI SÖYLÜYOR :)
121 2 . Reply
Ömer berke Meral . 2018-10-12
Kimsesiz baba gelsinnnn
121 2 . Reply
Ömer berke Meral . 2018-10-12
Adamlar
121 2 . Reply
Ömer berke Meral . 2018-10-12
Reid
121 2 . Reply
Ömer berke Meral . 2018-10-12
Efso
121 2 . Reply
Serdar Dayı . 2018-10-12
Şu diziyi neden fuul bölüm atmazsa parça parça atıp millete işkence yaparsınız.izlemiyorum lan sorarım dizinize
121 2 . Reply
Berkay Özden . 2018-10-12
111 de muzı ölür yasatmazlar bunu
121 2 . Reply
sabri kaya . 2018-10-12
muzi renk getirdi
121 2 . Reply
Ahmet sagir . 2018-10-12
Hızır koçoavalı
121 2 . Reply
Ugur Altan . 2018-10-11
Son sahne merak uyandirmis güzel olmuş..
121 2 . Reply
scanreg por . 2018-10-11
en kütü tarafı kımseszı baba çıkmamalıydı
121 2 . Reply
GokTurkBey . 2018-10-11
O degilde unali hain zannetecek bu salak hizir simdi
121 2 . Reply
Ömer berke Meral . 2018-10-11
Si
121 2 . Reply
Ömer berke Meral . 2018-10-11
Fenna
121 2 . Reply
Ömer berke Meral . 2018-10-11
Reislerrrrrrrrrrrrrrrrrrr
121 2 . Reply
Ömer berke Meral . 2018-10-11
Müzik dinliyorum
121 2 . Reply
Ömer berke Meral . 2018-10-11
Krallar
121 2 . Reply
Ömer berke Meral . 2018-10-11
Efsane olmuş
121 2 . Reply
Ömer berke Meral . 2018-10-11
Reis hala trendde
121 2 . Reply
Emre Şanda . 2018-10-11
Fedailer gelecek adım gibi eminim .
121 2 . Reply
süleyman kuzu . 2018-10-11
Şu hızının kafaya bir sıksalar nevzat sana aynı kelimeyi söyledi ziya yı vurursan bir çok ülkeyle başın belaya girer lafı hızııra yakışmadı nevzat gibi ziyayı da harcattın lan senarist bir kerede hızırın kafaya sıksınlar rahatlayacam Ender gibi karakteri harcadınız seneryo da artık çok tutarsızlık var tipiyi de kaldırın enderi geri getirin
121 2 . Reply
Hasan Kurtcebe . 2018-10-11
Alparslan baska yere adamlarini koymus merak edenler icin soyleyeyim
121 2 . Reply
Seymur Shahmarov . 2018-10-11
Mence uziden satqinin adini ourenmey ucun bele plan qurublar ziya olmedi hizir onan satkinin adini ourenecey
121 2 . Reply
Sena Ak . 2018-10-11
zıya ölmedi zaten alparslan biliyordu buluşmanın olacağını meltem söylemişti hizirin planı içindeki haini bulmak içindir..muzu yi oyuna getirdiler
121 2 . Reply
E K . 2018-10-11
Arkadaslar Atese gizli hainlik bence yakisiyor. Hatta Finale kadar götürebilirler. Sezon finalinde atesi asarlar. Ama atesin düsmanligi basit olmamali. Cok can yakmali. Ölümüde ona göre olmali.

Muziyi sevdim. Phillip Cocuya benziyor :) Tufan ve Boran karekterleri biraz zayif kalmis. Devrimci ayaklari kvp de zaten yapti, biraz degisik olmaliydi. Misal cukurdaki kahraman rolü yakismisti. Tufan ise cok gevezeye baglanmis. Yakismiyor.
121 2 . Reply
ercan tekin . 2018-10-11
Depoda konusurlarken alpaslan ziyaya bende olucam dedi.o esnada orada bunu duyan tipi ates vardi.tipi olamicagina gore haini bulmak icin alpaslanin oyunu bu.
121 2 . Reply
Hasan kızıldaş . 2018-10-11
Teorimi açıklıyorum. Ekibin içindeki hain Ziya. Kafasına kuru sıkı sıktılar. Alpaslanın orda bulunması ve onu oraya Ziya'nın koyması tesadüf değil. Ziya gibi bir profesyonel karşı tarafın iki adamının o bölgeye sızmasına muhakkak önlem alırdı. Burdan da şu sonucu çıkarıyorum ki; Ateş hain değil. Ekipteki haini bulmak için Hızır reis ile birlikte bu işi yapıyor. Muzi büyük ihtimalle Çakırbeylileri öldürmeye cesaret edemeyip serbest bırakarak racon yapacak.
121 2 . Reply
Ebubekir Akyiğit . 2018-10-11
ULAN ŞURDA ALPARSLANIN BABASI ÇIKIP GELSE YEMİNLE HERKES ŞOK OLUR :)
121 2 . Reply
Osman zeynioğlu . 2018-10-10
Hey gidi Çakal Kürşad ne hallere düşmüş .. 😎
121 2 . Reply
Bilal Arslan . 2018-10-10
Ziyaya böyle amele gibi ölmek yakışmaz. En azından etkili bi ölüm olmalı. Sonra diz çökerken reise bakması plan güzel işliyor bakışıydı.alparslan ve hızır orda öleceklerini biliyorlardı. Ziya ölecek alparslan ilyas ta. haini söyleyip hızıra ateş etmeden iki muhafızı birileri öldürecek. Tek tek kalkacaklar muzi şaşkın bakarken muziye göz dağı verip gnderecekler. Bu esnada 3 5 saat öncesine gidilip adamlara kurusıkı tabancalar nasıl verildi vs vs ama her halukarda gereksiz bir sahne...
121 2 . Reply
Huseyin Akmaz . 2018-10-10
Simdi burda kim gelecek::::hopp hoppp ksrddeşim deyilsin uzii,,evet kimsesizz
121 2 . Reply
Cemil Kaya . 2018-10-10
Hızır cevabını bir şekilde muzodan alacak hemde sert bir şekilde
121 2 . Reply
Emin Aydın . 2018-10-10
Yeni sezonun cok ilgi cektigini dusunmuyorum
121 2 . Reply
Cengiz Ünal . 2018-10-10
Meltem kurtaracak bence
121 2 . Reply
Ferhat Elçi . 2018-10-10
Silahlar kuru sıkı ziya ölmedi alparslan silahlari degistirdi kuru sıkıyla
121 2 . Reply
talaktalha . 2018-10-10
reissss
121 2 . Reply
talaktalha . 2018-10-10
ilyas
121 2 . Reply
talaktalha . 2018-10-10
kral
121 2 . Reply
talaktalha . 2018-10-10
adam
121 2 . Reply
talaktalha . 2018-10-10
reis
121 2 . Reply
talaktalha . 2018-10-10
efsane sahne
121 2 . Reply
Hüseyin Meral . 2018-10-10
Fena
121 2 . Reply
Hüseyin Meral . 2018-10-10
Talaktalha
121 2 . Reply