Tutku, pes ediyor! - Çocuklar Duymasın 40. Bölüm

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

Çocuklar Duymasın 40. Bölümde, Haluk ve Meltem'i ayıramayacağını anlayan Tutku artık aradan çekilmeye karar veriyor!

Çocuklar Duymasın son bölümde, Haluk'u tuzağa düşürmek üzereyken suç üstü yakalanan Tutku sonunda pes ediyor. Haluk'u elde etmek için yapmadığı şeyi bırakmayan Tutku, onun Meltem'e olan aşkını bir kez daha anlıyor. Haluk, Meltem hakkında söylediği aşk dolu sözlerle ona ne kadar aşık olduğunu Tutku'ya anlatıyor. Duydukları karşısında gözyaşlarına boğulan Tutku artık yolun sonuna geldiğini anlıyor. Tutku ve Haluk arasında geçen bu konuşmaya şahit olan Meltem ise Haluk'a bir kez daha aşık oluyor.

İşte Tutku'nun pes ettiği o anlar...

Çocuklar Duymasın 40. Bölüm Özeti

Çocuklar Duymasın'da Anneler Günü Sürprizi!

Haluk ve Tuna, Meltem ve Gönül için bir anneler günü sürprizi organize eder. Meltem ve Gönül sürprizi gördüklerinde çok mutlu olurlar. Birbirinden duygusal anlar yaşanır. Özellikle, evlat edinecekleri kızları Zeynep’in hediyesini gören Meltem gözyaşlarına hakim olamaz.

Öte yandan hep birlikte pikniğe gidilir. Eğlenceli başlayan piknik, Taş Fırın Haluk piknik yapan diğer insanlarla tartışınca gerginlikle son bulur. Özlem ve Sertaç’ın düğün günü gelmiştir. Haluk ve Gönül’ün nikah şahidi olduğu bu düğünde, özellikle Haluk’u çok büyük bir sürpriz beklemektedir.

Çocuklar Duymasın yeni bölümüyle pazar 20.00'de Kanal D'de!

KÜNYE

Yapım: Mint Motion Pictures

Yapımcı: Birol Güven

Senarist: Birol Güven

Yönetmen: Bora Tekay

Görüntü Yönetmeni: Altuğ Kasapbaşoğlu

Müzik: Aydın Sarman - Burcu Güven

Oyuncular: Tamer Karadağlı (Haluk), Pınar Altuğ Atacan (Meltem), Zeyno Günenç (Gönül), Volkan Severcan (Zero Tuna), Melek Şahin (Emine ve Emine'nin kardeşi Nefes Terapisti Oksijen Hayriye), Suzan Kardeş (Kükrek Kadriye - Hüseyin'in annesi), Alparslan Özmol (Hüseyin), Şükrü Koruyucu (Şükrü), Alp Eren Khamis (Beton Orçun), Öykü Güven (Merve), Süleyman Yağcı (Fıs Fıs İsmail), Ferdi Akarnur (Müsteşar Kemal), Serkan Bülbül (Dar Gömlek Tolga), Deniz Gök (İrem)

pro tweaker

how to put ar codes in dolphin

gta 5 jordans mod menu

1.7.10 tmi

how to get void bow der eisendrache

minecraft big reactors best design

thaumcraft tainted shard

terraria calamity armor

tecnotv.info

motioninjoy error could not be satisfied

Tags :

Kanal D Channel DTurkish TVKanald Çocuklar Duymasın Çocuklar Duymasın dizisi Çocuklar Duymasın bölümler Çocuklar Duymasın özetler Çocuklar Duymasın özel klipleri Tamer Karadağlı Pınar Altuğ Atacan Zeyno Günenç Volkan Severcan Melek Şahin Suzan Kardeş Alparslan Özmol Şükrü Koruyucu Alp Eren Khamis Öykü Güven Süleyman Yağcı Ferdi Akamur Serkan Bülbül Deniz Gök

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

50 Comments

    Popular Comments:

Jfjcjf Riririr . 2019-01-13
ASK INSAN A NELER YAPTIRIYO
♡♡♡♡♢♢♡♡♡♡
121 2 . Reply
İbrahim Öztürk . 2019-01-09
Boku çıktı dizinin bit artık
121 2 . Reply
Emirhan G95 . 2019-01-03
Haluk bezen dedi
121 2 . Reply
Ali Alimov . 2019-01-02
İşin özü böyle olmuştur:
Halukla Tutku burada fingirdeşirken harita uygulaması ile yerlerini bulan Meltemin geldiğini görürler. Eyvaah basıldık deyip, çare aramışlar. E kaçacak ve saklanacak imkan da yok. Ve.. bu çareyi bulmuşlar. Sanki Meltemi görmüyormuşca Haluk onu nasıl sevdiğini anlatıyor ve Meltem buna kanıp fingirdeşmeyi anlamıyor.
121 2 . Reply
nagihan kaya . 2018-12-31
İşte gerçek aşk bu💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
121 2 . Reply
Yudum Karakülah . 2018-12-30
Ya ❤keşke ❤tutkuyu ❤ diziye ❤ katmasalardı.❤..
121 2 . Reply
Damla gündüz . 2018-12-30
o haluk mu
121 2 . Reply
BTS aliye . 2018-12-26
Cok iyi konuştu haluk
121 2 . Reply
Tufan Metinler . 2018-12-16
Yanlız halukun ikinci aşkı
121 2 . Reply
Cagla Orhan . 2018-12-16
Çok üzüldüm
121 2 . Reply
Emre YAKA . 2018-12-08
COK GUZEL OLMUS AYIP YA EMRE YAKA 😁😂😃
121 2 . Reply
DIY Günlüğüm . 2018-12-05
Bu Alev’in Tutku olduğunu yeni anladılar helal be!
121 2 . Reply
Muhammed Uzunay . 2018-12-03
3:14 şarkı ismi lütfen söyleyin
121 2 . Reply
karışık TV . 2018-11-26
Meltem in kıçına jet takmışlar sanki geliyom dedi ve geldi
Djddjdjjdjdjdjdj
121 2 . Reply
Pastel Renkler . 2018-11-25
Kankasıyla evlenmiş yani
121 2 . Reply
Sevval Karatas . 2018-11-20
ağladım😢😢😢😢
121 2 . Reply
Esra Kamacı . 2018-11-16
121 2 . Reply
beyza güreş . 2018-11-13
Haluk 💖
121 2 . Reply
Bahar Memmedova . 2018-11-12
yikdin be haluk ..yureksin
121 2 . Reply
Zeynep Akburak . 2018-11-12
Cok romantik ya super
121 2 . Reply
Emine Gümüş . 2018-11-06
Babası yaşındaki haluk tutku
121 2 . Reply
Emine Gümüş . 2018-11-06
Lanet olası tutku
121 2 . Reply
Günes Dogdu . 2018-11-05
Evli erkeklere dadanan kızların ve kadınların ALLAH belasını versin

evli erkeklere dadanmayın.
121 2 . Reply
Ufuk Durgun . 2018-11-02
adamsinnnn
121 2 . Reply
Elnur Karimov . 2018-10-28
Super bir sahne
121 2 . Reply
Ayberk Aydemir . 2018-10-25
Ayberkaydemir
121 2 . Reply
AYSUN AKPINAR . 2018-10-21
Keşke herkes esini böyle gercek sevse icten yürekten sevse k8mse mutsuz olmaz aldatilmaz dı
121 2 . Reply
esesli1983 . 2018-10-15
Tutku gerçekler hayallerin ağızına sıçar
121 2 . Reply
Sulhiyya Qasimova . 2018-10-14
Her yer toz tutkunun yeri
121 2 . Reply
Suayip Orhan . 2018-10-14
Ben haluk yerinde olsam cakardim o kadina aci aciiii
121 2 . Reply
Ceren Albayrak . 2018-10-08
Yaaa eski sezonu daha güzel!
121 2 . Reply
İrem . 2018-10-06
Adamın dibii
121 2 . Reply
6alatasarayın Kocası . 2018-10-01
bu çakma havuçu hiç sevmedim
121 2 . Reply
Zehra Tekbas . 2018-09-23
Canim deysin Tutku Alev
121 2 . Reply
Sinan yurdadoğan . 2018-09-22
bence bir sezonun en önemli sahnesi Tamer Karadağlı gerçekten çok yetenekli bir oyuncu tıpkı eski zamanların yetenekli oyuncuları bir Tony Curtis adeta...
121 2 . Reply
Miray Şair . 2018-09-22
Cok hos ya bagimli oldum ugddyihccyicydddyd
121 2 . Reply
Yasar Sevil . 2018-09-21
Damardan girmiş helal
121 2 . Reply
Ada Aksakal . 2018-09-20
Sizi çok seviyorum Haluk taş gibisin maşallah be seni seviyoruz bu dizisindeki melekem i ve digerlerini çok seviyoruz
121 2 . Reply
TRANSFER ETİKETİ . 2018-09-20
kötüler hep katbeder
121 2 . Reply
Haci Bayram . 2018-09-15
Tutkun nefret ediyorum
121 2 . Reply
Mehmet Ali Çetin . 2018-09-10
Bu uygulamanın ismi ney
121 2 . Reply
Gizemli Adam . 2018-09-10
haluk duyguyu sike sike gebertiyor P2
121 2 . Reply
Diyar 1999 Esen . 2018-09-10
Duygulandim keşke pelin yanimda olsa onu çok özlüyorm
121 2 . Reply
NDNG- Zehra . 2018-09-06
1: 51 jef the killer mubarek
121 2 . Reply
zeynep Zengin . 2018-09-05
Yooook böyle bir koca adı üstünde filmm hep filmlerde böyle koca var
121 2 . Reply
ekin güner . 2018-09-03
1.52 ödüm koptu😈😈😰😱
121 2 . Reply
By PhLox . 2018-09-03
O değilde leptop orda kaldı aq :D
121 2 . Reply
Irfan Gürkan . 2018-09-02
Benim bildiğim Türk erkeği 2 sini de götürür
121 2 . Reply
mustafa durmaz . 2018-09-02
bence son kez sarilmasina izin vermeliydi
121 2 . Reply
Aydın Türksu İlerle . 2018-09-02
Tutku gg
121 2 . Reply