ÜNLÜ ŞARKICI ÖLDÜ MÜ? AVRIL LAVIGNE THEORY İNCELEME (KANITLARLA) - TÜRKÇE DUBLAJ BELGESEL

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

Merhaba arkadaşlar ben NYGMA. Amerikalı rock şarkıcısı Avril Lavigne hakkında geçtiğimiz senelerde ortaya
atılan bir iddia herkesi düşündürdü.Şu an Avril Lavinge olarak bildiğimiz kişi aslında 2003 yılında ölen gerçeğinin bir kopyası mıydı?

BANA DESTEK OLMAK İSTERSENİZ BİTCOİN VE YA ETHERİUM İLE BAĞIŞTA BULUNABİLSİNİZ.
DONATE
BTC adress: 1PH58wnXwJZ4enxDdWLeXa2r2jbcHF2DnJ
ETH adress : 0x5e2f42ebd215e72763b6d75277013f64ef972c08


Avril Ramona Lavigne, herkesin bildiği adıya Avril Lavigne. 27 Eylül 1984 yılında doğan ünlü şarkıcı 2000 li yılların en hızlı yükselen ismiydi. Dedesini kaybetmesi ve eski albümündeki başarıyı yakalayamaması onu çok yıpratmıştı. bir çok kişi 2003 yılından sonra yavaş yavaş bir şeyi fark etmeye başladı. Avril sanki başka biri gibiydi. Giyim tarzı ,şarkı tarzı hatta sesi...bunlar sanki eskisi gibi değildi.O günden bu yana Avril’in öldüğüne dair iddiaların da ardı arkası kesilmedi. Ta ki dikkatlerden kaçan bazı şeyler fark edilene kadar..Resmin Melissa Vandella tarafından paylaşıldığı iddia ediliyor. Ve resimde Avril ile Melissa'nın yanyana getirilmiş hali. Boyu ve yüzündeki farkları belirtilmek istenmiş.

Sizce bu kişi gerçekten Avril Lavigne mi yoksa Melissa Vandella mı?

DİĞER VİDEOLARIMI İZLEMEYİ UNUTMAYIN

SURVİVOR TÜM GERÇEKLER 👉 https://goo.gl/9qQ78H
SİMÜLASYON MUYUZ GERÇEK Mİ?👉 https://goo.gl/dUT56R
YOUTUBE'U İFŞALADIM(HAKSIZLIKLAR) 👉 https://goo.gl/UeiXmz
CEM YILMAZ ESPİRİLERİ ÇALINTI MI? 👉 https://goo.gl/3jtRzE
BABO FİLMS YAPILAN KURGU 👉 https://goo.gl/1v1XZr
YEŞİLCAM FİLMLERİNDEKİ HATALAR 👉 https://goo.gl/Tek5cy
SORU-CEVAP VİDEOSU 👉 https://goo.gl/EX2HhD
YEŞİLCAM FİLMLERİNDEKİ HATALAR👉 https://goo.gl/Tek5cy

► Reklam ve iş teklifleri için 👉 nygmayt@gmail.com

SOSYAL MEDYA HESAPLARIM

İNSTAGRAM 👍 https://www.instagram.com/nygmayoutube
TWİTTER 👍 https://twitter.com/nygmayoutube
FACEBOOK 👍 https://www.facebook.com/Nygmayoutube

►Kanalıma ABONE olmak için : https://goo.gl/xfPwjv
►Kanalımdaki diğer videolar için :https://goo.gl/e4Xgq6 inceleme abd türkiye cloning solved clone evil angel kuram
BANA DESTEK OLMAK İSTERSENİZ BİTCOİN VE YA ETHERİUM İLE BAĞIŞTA BULUNABİLSİNİZ.
DONATE
BTC adress: 1PH58wnXwJZ4enxDdWLeXa2r2jbcHF2DnJ
ETH adress : 0x5e2f42ebd215e72763b6d75277013f64ef972c08 türkçe dublaj

layout de guerra cv 8

ezdrummer 2 keygen

agatha quest pxg

anitta peitos

yugioh forbidden memories 2 download

hack minimundos

pou reggae

wordlist unsecure

gerador de ouro blood strike

baixar minecraft 1.6.2

Tags :

avril lavigne avril lavigne is dead avril lavigne öldü mü avril melissa vandella melissa avril öldü mü avril lavigne 2003 nygma türkiye şarkıcı avril lavigne exposed deşifre ÜNLÜ evil angel kuram kuram teori sohbet kiz inceleme kanıt dedektif avril lavigne dead gerçekler bilinmeyenler türkçe dublaj

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

50 Comments

    Popular Comments:

NYGMA . 2018-01-22
Avril lavigne sizce melisa vandella mı? Videoyu beğenmeyi 👍 ve özellikle de paylaşmayı unutmayın (30.000 beğeni) Hepinizin desteklerini bekliyorum bu arada instagramdan ve facebooktan takip etmeyi unutmayın. 💚
instagram.com/nygmayoutube
121 2 . Reply
Hasan Eren . 2018-10-22
arkadaşım bi konu hakkında bilgin yok boş boş saçma sapan video yapmışsın.knockin heavens door şarkısında eski olanın tonu re minör yeni söylediği si minör heralde farklı olucak.ikincisi ses diyagramı falan bişeyler saçmalamışsın.o ses diyagramında enstrumanların sesleri de var.yani ses seviyeleri o anki bastığı akor detone olup olmaması bile onu değiştirir.benden tavsiye bilgin olmadığı konularda saçmalama
121 2 . Reply
Armagedon . 2018-10-22
yok sesi yok bacağı yok birşeyi boşverin bunları canı sıkılanların dünyala dalgası belki vardır belki yoktur en basiti madem avril yerine melisa vandella geçti gidin bulun kızı nerde piyasadamı değil mi evi adresi bellidir ne olduğu ortaya çıkar.
121 2 . Reply
Neslihan Ulucan . 2018-10-22
Bende sana katiliyorum oglum, burnunu estetik yaptirmis olsa bile gözlerinide estetik yaptiramaz ya ikisinin göz yapilari o kadar farkliki..Hangi yasa gelirsen gel gözler hicbir zaman degismez
121 2 . Reply
Burcu Bektaş . 2018-10-21
Ya ben senin videolarını sikem vericen gerilimi sikem amk çocu seni
121 2 . Reply
Abdul samed eroğlu . 2018-10-21
Yüzünde votox vs değişiklikler yapmış ılabilir. Karşılaştırılmak isteniken resimlerde boy farkı olduğunu söylemek için ayaklarını görmemiz lazım topuklu giymiş olabilşir. Ses farkı ise gayet normal. Büyümenin etkisiyle kızların sesi incelir erkeklerinsi kalınlaşır. farklı cihaz ve ortamlarda değişebilir. Hep pantolon giymekten sıkılıp köklü bir değişim yapmış olabilir. Benleri de fotoğraflardaki konumu ile alakalı olabilir. Diğer kanıt diye gösterdiğiniz şeylerinde net bir kanıt olmadığı aşikar. Daha kesin kanıtlar (dna testi gibi, aile bireyleri ile yapılacak bir test)lazım. Bu yüzden zaman kaybı bir video.
121 2 . Reply
Lisa C. . 2018-10-21
Valla beni 20 yıl önceki halimle kıyaslarsan demekki eski lisa yı değiştirmişler diyeceksiniz. Hayretsiniz arkadaş.
121 2 . Reply
fall ine . 2018-10-21
Abone olayım diyecektim çoktan abone olmuşum ne ara oldum bilmiyorum
121 2 . Reply
UMT Oyun . 2018-10-21
TAMAM MADEM KLON DEĞİL MELİSSA NERDE AMK
121 2 . Reply
Hana bce . 2018-10-20
Saçlar çok farklı değil mi ?
121 2 . Reply
theleader rm . 2018-10-20
Aq estetik dicem kadın kulak kemigini niye değiştirsin
121 2 . Reply
Günce Kayra Uslu . 2018-10-20
Bir insanın başka bir insanla aynı şeyi düşünmesi ,yapması ,hareketleri,mizahı,huyları aynı olamaz incelendiğinde zaten belli eder kendini
121 2 . Reply
KIM CHUNG HA . 2018-10-20
Olamaz Avri'i eskiden beri dinliyorum eğer o melissa'ysa ağlıcam bu ne bu gerçek mi?
121 2 . Reply
Ugur Kurt . 2018-10-20
Kesinlikle eski olanın sesi eğitimli, yeninin ses eğitimi zayıf ve diyaframı pek kullanmıyor. Eskisi diyafram kullanıyor açıkça.... Ayrıca tipleri hiç benzemiyor.... Çift yumurta ikizleri bile daha fazla benzeyebilir....
121 2 . Reply
Bedo Ç . 2018-10-19
Maykıl ceksın hakkında da video yapabilirmisin
121 2 . Reply
Kubilay Balkan . 2018-10-19
eğer melissa değilse melissayla avrili çıkarsınlar aynı anda görelim
121 2 . Reply
Mozarella Sticks . 2018-10-19
Avril ve Melissa yı çağırsınlar yani
121 2 . Reply
Big Gamer . 2018-10-19
abi o AVRIL LAVIGNE ise melisa nerde ???????????
121 2 . Reply
Cengiz Ş . 2018-10-19
Ses için şunu söylemeliyim ki mikrofonlar farklı diğerleri için de herkes kendinde değişiklik yapabilir bu kanıtlar bence tutmaz bence böyle bi iddia yalan :D
121 2 . Reply
Zehranevin Kocaman . 2018-10-19
DNA diye bir test var
121 2 . Reply
Yasemin Yasemin . 2018-10-18
Avrıl değil bariz belli
121 2 . Reply
Marianna . 2018-10-18
Estetik..
121 2 . Reply
Darkness Girl . 2018-10-18
Melisa avrilden daha güzel
121 2 . Reply
Miray Ucar . 2018-10-18
Evrıl lavinç
121 2 . Reply
Black Bts . 2018-10-17
Bu video beni çok korkuttu😣😫
121 2 . Reply
Çavuş Graveth . 2018-10-17
vay canınaaaa. kadın değişmiş. bu yüzden uzaydan gelen gerçeğinin bir kopyası olabilir.
121 2 . Reply
Zehra Guler . 2018-10-17
İnsanlar değişir seside değişir yuzude
121 2 . Reply
Determined Frisk . 2018-10-17
Avril Lavigne Kim Aq?
121 2 . Reply
Kopuk Burak . 2018-10-17
estetik ile maymunun insana çevrildiği şu dönemde bu video çok komik olmuş..
121 2 . Reply
info chan i fan of jkjkjkjk . 2018-10-16
Sadece melisa vandela okadar Aq ne abartiniz
121 2 . Reply
info chan i fan of jkjkjkjk . 2018-10-16
6:31 DE BTS YAZIYOOOOO!!
121 2 . Reply
Beril Çağın Çağlar . 2018-10-16
Mal mısınız yaa
121 2 . Reply
Beril Çağın Çağlar . 2018-10-16
Oha atmışsız resmen ne ölmesi...yeni şarkı çıkardı aq zmnxnxbxbbx
121 2 . Reply
hiranur Ökmen . 2018-10-16
Yaaaaass yemin ederim çok 😱 korkunç yaas
121 2 . Reply
Stiles Stilinski . 2018-10-16
Bu dogruysa, yeni Avrilin sesi daha guzel)
121 2 . Reply
Ahmet Tufan . 2018-10-16
1984 lü diyorsun 2002 deki sesi ile 2004 teki sesi degisebilir 2002 de 18 yasinda oluyor cocuk yani sesi tabii ki zamanla degisecektir oturacaktir imzada ayni sekilde 18 yasindaki imzanla suan attigin imza bir mi diger burun da estetik olabilir
121 2 . Reply
rauf hesenov . 2018-10-16
memeler ayni degil bi kere. kesinlikle degismis bence
121 2 . Reply
martin sezgin . 2018-10-15
Karı yaşlanmış amk :) Bizde eskisi gibi kalsak keşke ...
121 2 . Reply
Admin Yk . 2018-10-15
ayni poopy gibi davraniyor
121 2 . Reply
Avril Lavigne fan . 2018-10-15
zaten siz Avril 17 yaşındaki haliyle kıyaslıyosunuz sizin gibi mal olan arkadaşlar da buna inaniyor SİZ GERÇEKTEN SALAKSINIZ AVRIL ÖLMEDİ
121 2 . Reply
Avril Lavigne fan . 2018-10-15
Arkadaşlar siz mal mısınız ? Avril ölmedi hem Avril Lavigne ölseydi Ailesi fark ederdi yani başka birisine Avril gibi davranmazdı... Siz gerçekten salaksınız . Avril ölmedi sadece sizin gibi salaklar buna inanıyor
121 2 . Reply
Hi There . 2018-10-15
Gerçek Avrile tapıyordum
121 2 . Reply
Ayşe Bulut . 2018-10-15
Bu gerçek Avril değil hayranı olarak
121 2 . Reply
Altan Cem Avcı . 2018-10-15
Ben bunun bir tane şarkısını dinlemiştim ne zaman öldü hiç bilmiyorum 😣
121 2 . Reply
Nobody's Perfect . 2018-10-14
Seste baya farkliliklar var. Ergenlik dönemimin şarkicisidir kendisi cok severdim ozamanlar . Ayrica avril'in yüzü daha olgun oturmuş duruyor. Burun dudak vs bahsetmiyorum. Genel olarak daha sert micazli gibi ama ötekisi daha çocuksu.
121 2 . Reply
Aysel Binnatzada . 2018-10-14
lavinc ya
121 2 . Reply
baser zeynep . 2018-10-14
O zaman enes batur da mı öldü hadi bunu açıkla asdsdadas
121 2 . Reply
Ninja ZeY . 2018-10-14
O iliminati ne alaka
121 2 . Reply
Ninja ZeY . 2018-10-14
Kendini begenmesiğinden ya da korku hikayelerine bkilirsa baska bir kisilik te olanbilir
121 2 . Reply
Ayan Tarim . 2018-10-14
Ulannn klon mu mon mu bos ver kizlara bakkk ;D
121 2 . Reply