Beyaz'ı şaşırtan yarışmacı: 'Bizi kullanmaya mı geldin?' | O Ses Türkiye 2018

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

Bugüne kadar Türkiye’de birçok güzel sesin keşfedilmesini sağlayan, gizli kalmış sesleri Türk halkıyla tanıştıran O Ses Türkiye bu sezon da sürprizlerle karşınıza çıkmaya hazır!

Web Sitesi: https://www.osesturkiye.com/
Facebook: https://www.facebook.com/osesturkiye
İnstagram: https://www.instagram.com/osesturkiye/
Twitter: https://twitter.com/osesturkiye

Hadise, Murat Boz, Seda Sayan ve Beyazıt Öztürk'ün jüriliğini yaptığı O Ses Türkiye yeni bölümleriyle TV8'de...

gta 5 lspdfr crash

csgo bananagaming font

pokemmo pts server

seimitsu vs sanwa buttons

assault squad 2 editor

preos.xlsx

el increible mundo de gumball xxx

most efficient big reactor setup

nba 2k16 codex cheat table

assassin's creed 4 windowed

Tags :

O Ses Türkiye The Voice Turkey Blind Auditions Battle Live

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

50 Comments

    Popular Comments:

Faruk Akdogan . 2019-01-15
BEYAZ......fazla söze gerek yok.
121 2 . Reply
Soner . 2019-01-11
hadisenin gülüsü var ya bu ne ya 😂
121 2 . Reply
Çılgın Aile . 2019-01-11
Beyaz sayesinde hadisenin içinde kalan ne kadar acı varsa kahkahalara bıraktı yerini
121 2 . Reply
Cem Köksal . 2019-01-09
Türkiyede belden aşağı vurmayan zekice espirileri ile milyonları ekrana kitleyen tek adam Beyaz Acun işini biliyor tebrik ederim.
121 2 . Reply
Pot Yok . 2019-01-08
Efsane beyaz 😀😀
121 2 . Reply
muhsin smyl . 2019-01-07
eski kurd beyaz
121 2 . Reply
MRTBLKN em-ay-ti . 2019-01-04
Hedise burda fringe, deki oliva,yaya benzemiş.
121 2 . Reply
esma güncü . 2019-01-03
121 2 . Reply
Kadir Güzel . 2019-01-03
O SES AKADEMİ

Son günlerde "elenen yarışmacıların durumu" hakkında gösterilen hassasiyet dikkatimi çekti. "Hayal tüccarlığı, umut tacirliği" gibi yakıştırmalara katılmasam da, bu geliştirici eleştirileri tatsız bir boyut kazanmadan ortak faydaya dönüştürmek mümkün...
Önerimin içeriği şudur:

ADI: O Ses Akademi (O Ses Türkiye Kariyer Akademisi de olabilir)
AMACI: Jüri tarafından dönülmeyen veya elenen yarışmacıların bir yıl boyuca kendilerini geliştirmelerini, böylece gençlerin sonraki yarışmaya, hatta kişisel müzik kariyerlerine daha iyi hazırlanmalarını sağlamak.
UYGULAYICILARI: Jüri üyelerinin vokal koçları.
EĞİTİM ŞEKLİ: Akademiye başvuran yarışmacıların teorik eğitimleri toplu, pratik esaslı eğitimleri gruplar halinde yapılabilir.
FAYDASI: Yarışanların hayallerine, jüri üyelerinin vicdanlarına, O Ses Türkiye algısına, TV8 kültürüne, vahşice eleştirenlere ve inşallah bana :) ZARARI: Yok!
TAKVİMİ: (O kadarını da siz halledin)

Not: İstanbul'a geldiğimde Acun'dan bir kahve içerim.
121 2 . Reply
Pınar'ın Dünyası . 2019-01-02
Bi Müge Anlımız eksik . acayip güzel olurdu 😊
121 2 . Reply
Pınar'ın Dünyası . 2019-01-02
Bi Müge Anlımız eksik . acayip güzel olurdu 😊
121 2 . Reply
Pınar'ın Dünyası . 2019-01-02
herkes gitsin sen kal burda. Sayende yüzümüz gülüyo ne beyaz 😊 cansın sen can
121 2 . Reply
Şemsi Şahin . 2019-01-01
Sadece beyaz olanları izliyorum.nasil.birseysin beyazzzzz
121 2 . Reply
Mavi Yıldız . 2018-12-29
Cok acayip juri takimi olmus😂😂😂
121 2 . Reply
Alizadeh • . 2018-12-27
Beyaz: A
Hadise: Hahahahahahahahahhaa
121 2 . Reply
kemalokan arıkan . 2018-12-23
Beyaz tek basina bolum icinden bir program cikariyor helal olsunn
121 2 . Reply
ayfon iks . 2018-12-22
Hadise uçakta ne içersiniz diye soran hostes benzemiyormu sanki ekrandan çıkıp ne içersiniz diye sor akmış gibi geliyor kskskksksnss
121 2 . Reply
Özlem . 2018-12-19
Hadise sadece gülüyor amk
121 2 . Reply
Deniz Polat . 2018-12-19
Tam beyazin esprilerine gulucem aklima seda sayan geliyor.
121 2 . Reply
özlem öykü . 2018-12-18
beyaz icin izleyenler
121 2 . Reply
Batu Bender . 2018-12-17
Şu Hadise gülmesin
121 2 . Reply
Dilek Cobanoglu . 2018-12-16
Beyaz harikasın ya..sadece senin için izliyorum yeminle
121 2 . Reply
Ömer Uçar . 2018-12-16
Hadise Saba Tümer'i geçti😂😂😂
121 2 . Reply
Şahsına Münhasır . 2018-12-15
Hadise ve seda olmasin beyaz tek olsa da olur xjsndbsks
121 2 . Reply
A G . 2018-12-12
Yildiz Tilbe niye cixdi munsif sirasinnan?
121 2 . Reply
Mustafa Dağaşan . 2018-12-12
Beyazıt bey sen adamı öldürür sun ya
121 2 . Reply
Mustafa Dağaşan . 2018-12-12
Beyazıt bey vallahi seni çok seviyorum ama insan sevgisiyle abi acum bey iyi ki seni tercih etmiş
121 2 . Reply
miro mitev . 2018-12-12
beyaz kral ya o olmassa bi bok olmaz adam işini biliyo
121 2 . Reply
Bella Duran . 2018-12-12
Acunnn beni de isse al 😁😁😁
121 2 . Reply
Mikaila Quliyeva . 2018-12-11
Hadisenin gindilax gulmesinen zarafatlari eshide bilmirem. Onun agzina bidene shey soxunda rahat verilishe baxa bilek
121 2 . Reply
Karışık Hayatlar . 2018-12-10
Ses yarismasindan cok beyaz show olduu ama cok iyi oldu yani kanal d haftada bir izliyorduk çok şükür tv8 de haftasa ikiye cikti beyaz murati seda hadiseyi 10 siker 1 sayar ki sayet Beyaz 3ünüde sikmez 😂😂
121 2 . Reply
faruk gürsoy . 2018-12-09
beyaz için izledim. beyaz olmasa bi boka yaramaz program
121 2 . Reply
Mali Demir . 2018-12-09
Beyaz Acun'u da sildi sahadan kral beyaz 👑
121 2 . Reply
SMH GnC . 2018-12-09
Seda yerine keske irem derici gelseydi keyiften tekrsr tekrsr izlenirdi
121 2 . Reply
Deniz Ateş . 2018-12-09
Beyaz seni çok seviyoruz 😊❤️❤️❤️
121 2 . Reply
Zımpara Kağıdı . 2018-12-09
Ulan beyaz ne piç adamsın vesselam 😂😂
121 2 . Reply
Movie Sector . 2018-12-09
Seda'nin yerine Kibariye gibi bi deger olsaydi daha müthis olurdu...
121 2 . Reply
3ncu Hisler . 2018-12-08
Hadisenin gulusunu samimi bulmuyorum
121 2 . Reply
Amina Alizade . 2018-12-06
Beyaz abim muhteşem adamısın ❤️
121 2 . Reply
Onur Palit . 2018-12-05
7 sezon geçmiş bir kere bile izlemedim beyaz olmasa yine izlemezdim. Samimiyette markadır beyazıt öztürk
121 2 . Reply
Valid Cebrayilli . 2018-12-05
Çox güzel
121 2 . Reply
İlkay Çil . 2018-12-04
yarışmayı beyaz için izliyorum
121 2 . Reply
sf damla . 2018-12-03
Beyaz bitanesin be 😊
121 2 . Reply
World Style . 2018-12-03
Murat güzel konuştu: BURASI BIR DEĞER BİÇME YERI DEĞİL 👍👍👍
121 2 . Reply
World Style . 2018-12-03
Sedaya koptum ahshsggd tam düğün salonlarından geliyorum ben dedi ahahahaha belli zaten canım bi itirazımız yok ajshshdhh
121 2 . Reply
Lizara Kıncı . 2018-12-03
Ya,beyaz super tabi ama,Gokhansiz olmuyor be
121 2 . Reply
Emircan Akbulut . 2018-12-01
Çökmüş programı beyazla ayaga kaldirdilar.
121 2 . Reply
Hamza Saglam . 2018-12-01
Gerçekten de ben beyaz için izliyorum
121 2 . Reply
Rich Sex . 2018-11-30
Bence beyaz seçimi yanlış sonuçta bu bir müzik programı şarkı yarışması sırf oraya talk show yapan birini güldürsün diye koyuyor bir düşünsenize ellen degerenes amerikada the voice jüri üyesi olmuş ama bizim ülkemizde herşey olur
121 2 . Reply
Feriş . 2018-11-30
Funda arar beyaz yıldız tilbe murat
121 2 . Reply
Osman Suna - Özledim | O Ses Türkiye
15:19