Beyaz'ı şaşırtan yarışmacı: 'Bizi kullanmaya mı geldin?' | O Ses Türkiye 2018

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

Bugüne kadar Türkiye’de birçok güzel sesin keşfedilmesini sağlayan, gizli kalmış sesleri Türk halkıyla tanıştıran O Ses Türkiye bu sezon da sürprizlerle karşınıza çıkmaya hazır!

Web Sitesi: https://www.osesturkiye.com/
Facebook: https://www.facebook.com/osesturkiye
İnstagram: https://www.instagram.com/osesturkiye/
Twitter: https://twitter.com/osesturkiye

Hadise, Murat Boz, Seda Sayan ve Beyazıt Öztürk'ün jüriliğini yaptığı O Ses Türkiye yeni bölümleriyle TV8'de...

gta 5 lspdfr crash

csgo bananagaming font

pokemmo pts server

seimitsu vs sanwa buttons

assault squad 2 editor

preos.xlsx

el increible mundo de gumball xxx

most efficient big reactor setup

nba 2k16 codex cheat table

assassin's creed 4 windowed

Tags :

O Ses Türkiye The Voice Turkey Blind Auditions Battle Live

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

50 Comments

    Popular Comments:

Merjen Menliyewa . 2018-11-18
Seda sayan yapmacik yerine Gökhan olsaydi keşke
121 2 . Reply
Merjen Menliyewa . 2018-11-18
Allahim ya rabbim Beyaz varya mükemmel söylemeye gerek yok koptum abi valla çok yaşa
121 2 . Reply
Engin Eng . 2018-11-18
Birinci Müslüm Baba
İkincisi Beyaz Baba :)
121 2 . Reply
Mehtap Cakirer . 2018-11-18
Beyaz sen adamsın yaa bayılıyorum sana sırf sen varsın diye izliyoruz sen hiç gitme burda kal ❤❤❤❤❤❤❤
121 2 . Reply
Ceyda Eren . 2018-11-18
Beyazzz adamsin
121 2 . Reply
Wegmisbruikers 2k18 . 2018-11-17
Beyaz icin izleyenler?
121 2 . Reply
Ümmet Akmelek . 2018-11-17
Kanalıma abone olun lütfen 🤗
121 2 . Reply
Arda Hayran . 2018-11-17
O can çekişe çekişe gülen hadiseye ne demeli ?
121 2 . Reply
Emrah Hesenov . 2018-11-16
Bu sene hadisenin gülüşü dahabi dikkat çekiyor farkettim😆
121 2 . Reply
Yazgülü Burçaklı . 2018-11-15
Beyaz’ın sayesinde izlenme rekoru kıracak👍🏻
121 2 . Reply
Yeşim Ok . 2018-11-13
Beyaz çok muhteşem olmuş katılması, üzülmüştük şov yok diye,burda olması çok güzel,,
121 2 . Reply
Gulzar Purtiyeva . 2018-11-13
Reytinki duwen piroqramin reytinqini ancak beyaz kaldirir iy tercih
121 2 . Reply
#G #Q . 2018-11-12
Perdeler kalkdi 🤣anlamini baska yere yorumlatan 😂
121 2 . Reply
Matrak KAFA . 2018-11-12
Beyaz sunucu olmalı
121 2 . Reply
Halis Kır . 2018-11-11
Eskiden sadece sesleri dinliyordum şu an beyazın yorum yaptığı sahneler
121 2 . Reply
Dizi Yorumcusu . 2018-11-11
Ya Beyazın konuşması çok tatlı. Bilmem farkettiniz mi sanki r harfini söyleyemiyor. Çok tatlı 😍
121 2 . Reply
Kaan Yamans . 2018-11-10
Beyaz abi kalite ya
121 2 . Reply
Abdulla Shakir . 2018-11-10
Resmen Beyaz Show!!!
Okumasalar ne olur, oxusalar ne olur...
121 2 . Reply
Zeynep Karadurak . 2018-11-09
hadise, saba tümer olma çabasında mıdır nedir? ülkeye bir tane yetiyordu aslında 😅
121 2 . Reply
Asım Kır . 2018-11-09
Hadisenin saba tümer gülüşü bi benim mi dikkatimi çekiyor. 🤔 beyazzzzz seviliyorsun
121 2 . Reply
Asım Kır . 2018-11-09
Ya beyaz nefret ediyorum şu programdan abi. 10 saat bir kanalda sadece dur izleriz ama neden bu sacma program 😔
121 2 . Reply
Engincan Saka . 2018-11-09
Seda Sayan'ı sevmediğini söyleyenler var ama bence sedada programa renk kattı beyaz komedyen olduğu için çok güzel ve fazla espri yapıyor insanların hoşuna gidiyor buda tabii ama Seda Hadise ve Murat'tan daha eski sanatçı ve çok iyi bir yorumcu üstüne eğlenceli bir kadın o yüzden seda programa gayet yakıştı bence ❤️❤️
121 2 . Reply
haşara daşara . 2018-11-09
Hıyarı ben yapdım geddi onları öpdü adam seni zaden öpdü saygıyla saygıyla la lardaaa
121 2 . Reply
menderes karabulut . 2018-11-08
hadise bu gülüş tarzını değiştir!....
121 2 . Reply
dogan fatih . 2018-11-08
Beyaz programin tadı tuzu oldu...
121 2 . Reply
Ambargo . 2018-11-08
hadise yine meral aksener gibi
121 2 . Reply
ilyas yalçıntaş fanatı . 2018-11-08
Sedanın yerine Gökhan olsa daha iyi olurdu😭
121 2 . Reply
TURAL TALIBLI . 2018-11-08
beyaz obaaa
121 2 . Reply
Ayten Seferova Ayten Seferova . 2018-11-07
Beyaz 1 numarasin
121 2 . Reply
Arda Typer . 2018-11-07
Seda'nın yerine Gökhan ya da Yıldız Tilbe kalsaydı
121 2 . Reply
Pervane Bunyatzade . 2018-11-07
Ben sana kurban olurum ya beyez abim😍😍😍😙😙😙😙😄😄😄😄icden beni gulduren tek insan adamsın da nedeyim😊💙👨😻
121 2 . Reply
Umut Demiray . 2018-11-07
Hadise sen gülme ak (4.58)
121 2 . Reply
Ecem Dipdağ . 2018-11-07
BU DA BENİM O SES TÜRKİYE PERFORMANSIMIN LİNKİ ARKADAŞLAR https://youtu.be/JBEqILDbfHA
121 2 . Reply
EMMA HENNAS . 2018-11-07
BU DA BENİM O SES TÜRKİYE PERFORMANSIMIN LİNKİ ARKADAŞLAR https://youtu.be/JBEqILDbfHA
121 2 . Reply
Beyza Sk . 2018-11-06
Bu adamin ismi ne
121 2 . Reply
Nuray . 2018-11-06
Beyaz cok guzel renk katiyo yariwmaya
121 2 . Reply
Akşam Güneşi . 2018-11-06
Beyaz harika bir insansın iyi ki bu programdasın
121 2 . Reply
Abdullah YAVUZ . 2018-11-06
jdkflld olum hadiseyi meral akşener sandım ckckc
121 2 . Reply
deli kız . 2018-11-06
Inanınkı bundan sora beyaz su proqramda olmasa retınqden dusecek hıc kımse bakmaz
121 2 . Reply
Ahmet Kirmizi . 2018-11-04
Ne yazıkki bu stüdyoda beyazın esprilerini anlayamayacak kapasitede jüriler var !
121 2 . Reply
Uykucu 1panda . 2018-11-04
2:54 de hadisenin gülüşü 😕😕😕
121 2 . Reply
Uykucu 1panda . 2018-11-04
Beyazın espirileri için izleyenler +1 lesin
121 2 . Reply
Nurgül Pekin . 2018-11-02
seda sayan çoook yakismis
121 2 . Reply
Фати Хагвердиева . 2018-11-02
Beyaz ve Gökhan kas olsaydi efsane olurdu!
121 2 . Reply
Gunel Baxisova . 2018-11-01
Yaaa
121 2 . Reply
Temmuz T . 2018-11-01
Ya seda ablanın kıyafetine bayıldımm her vidyoda ona kitleniyorum
121 2 . Reply
viona fjola . 2018-11-01
O SES TÜRKİYE BU SEZONDA CAHİL. SANATÇI OLMAYAN HERKES ORDA OTURMUŞ.
121 2 . Reply
Sercan Bir . 2018-11-01
Clickbate yapmaya başlamış o ses de
121 2 . Reply
Kemal Tuloğlu . 2018-11-01
seda sayanı gorunce vdıo dan sogudum
121 2 . Reply
byy musti . 2018-11-01
Beyaz geldi proglama can geldi
121 2 . Reply