DEV YARIŞ!

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

Survivor Adana'da Dev Yarış!

Tüm Yorumları Tek Tek Okuyorum Video Önerilerinizi Yoruma Yazabilirsiniz, Yeni Videolarımızın Sık Sık Gelmesi İçin Beğeni Ve Yorum Desteklerinizi Bekliyoruz. Seviliyorsunuz. 😊🙏🏻❤️


Sefa Kındır Mami Yeni Vine Sıfır Bir Adana Çılgınları

Sefa Kındır, Mami ve Emre Gül'ün komedi dünyasına hoşgeldiniz.

Bu video oldukça komik, eğlenceli ve güldürücü oldu. İzlerken çok eğleneceksiniz! Facia Üçlü'yü takipte kalın!

Bu yeni videomuzda yine yeni ve yeniden sizleri kahkahaya boğmak için çaba gösterdik. Zaman zaman paylaştığımız kamera arkası videolardan da bildiğiniz gibi zorlu bir çekim sürecimiz oluyor. Sizlerin beğenileri ve yorumları bizi motive eden en büyük unsur. Paylaşımlarımızın sizler tarafından beğenildiğini görmek yeni ve daha kaliteli videolar için bizi şevklendiriyor.

HER CUMA YENİ VİDEO!

Ayrıca ailemizin daha da büyümesi ve ►Yeni videoları kaçırmamak için 'ABONE OL' tuşuna basmayı ve ZİL'e tıklayarak bildirimleri açmayı unutmayın.

SEVİLİYÜRSÜNÜZ😉

Kanala Abone Olmak İçin Tıklayın - https://goo.gl/mjbyWd

İş ortaklıklarınız için: sefamamiyt@gmail.com

Bize Sosyal Medya Hesaplarımızdan da ulaşabilirsiniz;

Facebook - https://goo.gl/FZwdIU
Instagram - https://goo.gl/fxmjss
Twitter - https://goo.gl/NruQsM

como colorir pele realista

recuperar senha yahoo pelo celular

ativar o autocad 2016

como ganhar mobis no habbo 2016

csgo empire lugin

ghost touch como resolver

formatar sony vaio windows 7

como fazer uma skin no minecraft pe

configurar roteador aquario apr 2410 repetidor

comandos do creativerse

Tags :

sefakindir mami emregul faciaüçlü sefakındırvine kışkırtma komikvideo facıauclu sıfırbir adana komik ilginç trendvideo dizi yeşil uzaylı akımı ilginçvideolar komikvine facia üçlü en komik türk komedi popüler trend eğlence güzel kaza videoları adana video challenge cezalı survivor 2018 survivor all star survivor komik anlar survivor kim elendi survivor ünlüler survivor gönüllüler survivor son bölüm survivor damla survivor hilmicem survivor adem survivor turabi exatlon

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

50 Comments

    Popular Comments:

Facia Üçlü . 2018-10-09
Sizce Kim Haklı Hangi Takım Kazandı Yorumları Alalım ?? 😉
121 2 . Reply
ali karakurt . 2018-11-18
Bu çocuk bunların elinde kalacak birgün
121 2 . Reply
Eray Sipahi . 2018-11-18
sinan hasta yazıklan çocuğa
121 2 . Reply
Emir Can Abut . 2018-11-17
Abiler.siz varya efsanesiniz
121 2 . Reply
KRAL HD . 2018-11-17
Sefa kındır kazandı
121 2 . Reply
Ahmet KÖNEZ . 2018-11-17
Sinan tam maytap
121 2 . Reply
StarMap . 2018-11-17
Bu mami varya korkudan çocuk yapamaz 😂😂 mami kadar şerefsizo yok 😂😂
121 2 . Reply
İlhan Ates . 2018-11-15
Güzel olmuş saatlerdir iliyorum
121 2 . Reply
Mert Duru . 2018-11-15
Helikoptermi o la 1:13
121 2 . Reply
ömer güneş . 2018-11-14
Sefa

abi bence sizin takım kazandı
121 2 . Reply
KOD ADI YİGİT . 2018-11-13
Orası neresi ya abi
121 2 . Reply
oyun maratonu . 2018-11-12
Abi sizi çok seviyoruz
121 2 . Reply
Şapkalı Adam . 2018-11-11
Kaldırelleri kırkilitleri
121 2 . Reply
emir erol . 2018-11-11
bok gibi olmuş vallah
121 2 . Reply
Hatice kilbas . 2018-11-10
Allah yardimcin olsun sinan
121 2 . Reply
BAM BAM . 2018-11-10
0:46 müziği bilen
121 2 . Reply
barış Sağır . 2018-11-10
Siz bir çılgınsınız dostum
121 2 . Reply
agalar maçta . 2018-11-07
Sefa abi sen kazandın
121 2 . Reply
Umee XD . 2018-11-06
Başarılarınızın Dewamını Bekiyorum
121 2 . Reply
Erdoğan Güneş . 2018-11-05
Maminin Yiyeni Bizim sınıfta
121 2 . Reply
Mustafa Arıkan . 2018-11-05
Mami haklı
121 2 . Reply
Hasan Parkin . 2018-11-05
😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
121 2 . Reply
ISMAIL Simşek . 2018-11-05
Abı motosiklet nasıl gidiyo orada
121 2 . Reply
sami Arslantaş . 2018-11-04
dev yarış 2 gelsin diyenle artı 1 like
121 2 . Reply
Love Love . 2018-11-04
👏👏👏❤️😂😂😂
funny Like a joke 😂❤️👏💐🇹🇭
121 2 . Reply
Enes Budanır . 2018-11-03
Ben kazandım ye a yeşil o bitene kız kaçırma videosu vardiya o nda gelsin adamlar tüfekle bekleyen
121 2 . Reply
Captain Unicorn . 2018-11-03
mami ağlıyor
121 2 . Reply
BUZOVNA_PG BUZOVNA_PG . 2018-11-02
Kirmizi takim kazandiiii
121 2 . Reply
BUZOVNA_PG BUZOVNA_PG . 2018-11-02
Yarisin yariisi dava
121 2 . Reply
ahmet afsin . 2018-11-02
sefa abi sen haklısın
121 2 . Reply
Bulut Akin . 2018-11-01
Hollanda'dan selamlar on numara videolarınızı hep keyifle izliyorum basarilar
121 2 . Reply
Sinan Odacı . 2018-10-31
11.53 dkda adaşımın söylediği taklı attım lan ne yok 😂😂bir numarasınız helal olsun. İNSANLARI AĞLATMAK KOLAYDIR AMA GÜLDÜRMEK ZORDUR!!!
121 2 . Reply
NUNİ KASIM . 2018-10-29
merhaba ben ıraktan izliyorum zizi kerkukten başarılar 🙌🙌
121 2 . Reply
caner okur . 2018-10-29
abi sinana sürekli bişey oluyo sokmayın şunu vidyoya ya emre kıral emre kalsın
121 2 . Reply
Ertan KOÇAK . 2018-10-29
sefa kazandıı
121 2 . Reply
sefa koca . 2018-10-29
sefa ve sinan
121 2 . Reply
Umutcan Demirtaş . 2018-10-29
Krize girdim😂😂😂
121 2 . Reply
Emir Sukgenn . 2018-10-29
Lan niyr vuryon 😂😂
121 2 . Reply
Fark Atan Oyuncu . 2018-10-29
Bokkolar
121 2 . Reply
Rabia Daz . 2018-10-28
Kavga etmeniz çok kötü 👎
121 2 . Reply
KAYİK REKLAM . 2018-10-28
abi yavaş çekimden inceledim sefa gül kazanmış ama onlarhile yapmış bence tekrar oynayın
121 2 . Reply
leaflookers hd . 2018-10-27
Son sarkida dj adem kim ya
121 2 . Reply
facia 3'lü . 2018-10-27
kanalıma abone olurmursunuz
121 2 . Reply
Yusuf Orman . 2018-10-27
Emre nın takımı
121 2 . Reply
alper kanyılmaz . 2018-10-27
abi her işi yapıyonuz bir şey olmuyor hayret
121 2 . Reply
Emin Hatipoğlu . 2018-10-27
adanalı oldukları motor kulanışlarından belli
121 2 . Reply
Salih Çağlar . 2018-10-27
Yazık be sinana
121 2 . Reply
Beytullah koç . 2018-10-26
Emre askerlik yaptimi
121 2 . Reply
Serdar Cal . 2018-10-26
Süper güzel sefa böyle devam
121 2 . Reply
Musa Demir . 2018-10-26
Sefa kazandi
121 2 . Reply