O Ses Türkiye Yeni Sezonuyla Başladı! Programın İlk Anları!

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

O Ses Türkiye Yeni Sezonuyla Başladı! Programın İlk Anları!

Daha Fazlası İçin Videoyu Beğenmeyi ve Kanalıma Abone Olmayı Unutmayın.!!!

Yeni Attığım Videolardan Haberdar Olmak İçin Bildirimleri Açmayı Unutmayın...

Abone OL: https://www.youtube.com/MROguzhan/?sub_confirmation=1

İnstagram Hesabım: https://www.instagram.com/mroguzhansen/

gta iv ou eflc nao foi encontrado no diretorio

dbghelp.dll gc history

como aumentar o fps do unturned

como tirar print no samsung s3

modpack ark craft authenticgames

erro motioninjoy

mcpe 0.14.0 build 7

25.0.0.1 tp link

recovery duosat troy generation led vermelho

brasfoot 2015 dinheiro infinito

Tags :

oses oses türkiye oses türkiye ilk bölüm oses türkiye beyaz oses türkiye seda sayan oses türkiye hadise oses türkiye murat oses türkiye beyazıt öztürk oses türkiye komik anlar oses türkiye 2018 oses türkiye yeni sezon oses türkiye 2018 yeni sezon oses türkiye yeni sezon ilk bölüm oses türkiye beyaz komik anlar oses türkiye açılış oses beyazıt öztürk oses türkiye 2018 seda sayan

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

50 Comments

    Popular Comments:

MR Oğuzhan . 2018-10-06
2 Saniyenizi Ayırıp Videoyu Beğenmeyi, Abone olmayı ve Bildirimleri Açmayı Unutmayalım Canlar... Abone Ol: https://goo.gl/MxX2QF
121 2 . Reply
Guguk Guguk . 2018-10-17
beyaz jüride yadırganıyor ama onunda bir kasedi var şarkıcı yani :)
121 2 . Reply
murat t . 2018-10-13
Hadise dua et bu program var.yoksa aç kalırsın..bu programdan başka bir yere çıktığın yok...yat kalk acuna dua et.birde her şeye o çirkin kahkaha atiyon ya kendini gündeme mı getirmeye çalışıyon....
121 2 . Reply
murat t . 2018-10-13
Hadise dua et bu program var.yoksa aç kalırsın..bu programdan başka bir yere çıktığın yok...yat kalk acuna dua et.birde her şeye o çirkin kahkaha atiyon ya kendini gündeme mı getirmeye çalışıyon....
121 2 . Reply
Ozledim Seni . 2018-10-13
Beyaz harikasın
121 2 . Reply
Ozledim Seni . 2018-10-13
Seda sayan candir
121 2 . Reply
Ozledim Seni . 2018-10-13
YILDIZ TİLBE 😘😘😘
121 2 . Reply
Cümhuriyyət TV . 2018-10-13
Müdhiş Azeri sesi, şarkısı...

https://www.youtube.com/watch?v=3EdDs_PMQ1E
121 2 . Reply
Anıl Akdnz54 . 2018-10-12
Ses Programı Değıl Şov Programı a..
121 2 . Reply
Irem Yazici . 2018-10-12
Gereksiz program
121 2 . Reply
İlker Erdoğan . 2018-10-11
Bu tv8 programları tamamen kafa bulandırıcı turk aile kulturunu bozmaya calisan programlar
121 2 . Reply
VEYSEL YILMAZ . 2018-10-11
https://youtu.be/OPKRqg0dkRA
/////////////////////////////////
ARKADAŞLAR YENI PARÇAMIZ A DESTEK VERELİM👆👆👆👆👆👆
121 2 . Reply
VEYSEL YILMAZ . 2018-10-11
https://youtu.be/OPKRqg0dkRA
----------------------------------------------
https://youtu.be/OPKRqg0dkRA
----------------------------------------------
👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆
121 2 . Reply
VEYSEL YILMAZ . 2018-10-11
121 2 . Reply
VEYSEL YILMAZ . 2018-10-11
121 2 . Reply
Yiğit Oktay Ateş . 2018-10-11
acun
- bugün ne giysem bi farklılık olsun en son düğünde gömlek giymiştim bugünde siyah tişört paltolon giyeyim.
121 2 . Reply
Filims tv . 2018-10-11
Gökhan
Yıldız tilbe
Murat boz
Beyazıt

olsaydı iyidi seda ile hadise boş.
121 2 . Reply
Ece Bulut . 2018-10-11
Ya sen Beyaz Show değil miydin Beyazıt abi
121 2 . Reply
Gitsin Basenler . 2018-10-11
Kilolarından şikayetçi arkadaşlar Kanalıma beklerim
121 2 . Reply
Dante Lipschits . 2018-10-11
russell crowe sandım beyazı bi an
121 2 . Reply
Deli deli Küpeli . 2018-10-11
Herkes birbirini övüyor bi başlayamadılar
121 2 . Reply
asdgf sarayı . 2018-10-11
Muratla hadise ne içmiş bu övmeler falan😂
121 2 . Reply
Fatihcan Sanemim . 2018-10-11
Acun , aptalca ve gerilemeye dayali programlar. Nefret ediyorum...
121 2 . Reply
Dilara Hyung . 2018-10-11
5:20 Murat hepimizin ortak mood u falan orda
121 2 . Reply
MUSTAFA SOYDAN . 2018-10-11
KARŞILIKLI ABONE OLMAK İSTİYEN YAZSIN BEKLİYORUM
121 2 . Reply
Samet King . 2018-10-11
beyaz bu programa fazla gelmış gibi
121 2 . Reply
Garrus Vakarian . 2018-10-11
Hadise GUCCİ nin boktan serilerini takip ediyorsan o malum kar maskesinide tak tamamla takımı. nasıl kıyafet o amk 1994 kostüm partisi
121 2 . Reply
Seda Güneş . 2018-10-11
Sedayi alarak seviyenin dibine indiniz, zaten dipteydiniz...
121 2 . Reply
esabu . 2018-10-10
iyi uykular Turkiye!
121 2 . Reply
Betül Günes . 2018-10-10
Bu beyaz sanki büyük Abim gibi ya cok seviyorum
121 2 . Reply
PRATİK İŞLER . 2018-10-10
YETENEK İÇERİR ASIL BU KANALIMA DESTEK OLUNUZ.
KENDİ TEKNOLOJİ ŞİRKETİMİ KURMAK İSTİYORUM TÜRKİYE. NEW!YENİ!
PRATİK İŞLER HARİKA FİKİRLER İŞLER
PRATİK İŞLER MODA VE TAKI TASARIM SERİSİNDEN
TAŞTAN KALEMLİK.
İYİ SEYİLER.
https://youtu.be/PmSTb6sBb1M
121 2 . Reply
M. Volkan Karadayı . 2018-10-10
Hadise'den nefret eden bir tek ben miyim?
121 2 . Reply
Atılgan Şaffak . 2018-10-10
Anladık para lazım dı fln da neden formatı tv8 taşımadı bu beyazıt
121 2 . Reply
ali musa . 2018-10-10
beyaz kraldır
121 2 . Reply
İyi 1 Yol . 2018-10-10
Kanalımda her turlu paylas var Kanalima sizleri beklerim
121 2 . Reply
Mehmet Sönmez . 2018-10-10
Cuthulhu uyandığında bakalım siz palyonco reptilyan kuklaları ne yapacaksınız Beyazıt Öztürk'ün sende reptiloitsin
121 2 . Reply
Bilgi Odası . 2018-10-10
KARŞILIKLI ABONE OL <3a
121 2 . Reply
Evren Karayer . 2018-10-10
Yildiz kaydi, ama sadece acuna...
121 2 . Reply
Mr. Anar . 2018-10-10
Koltuğun arkasinda Beyaz yaziyor zaten nasil da heycanlandiriyor :)
121 2 . Reply
Azime Dal . 2018-10-10
HANGİ KOMEDYEN ve ACUN, MÜSLÜMAN VE TÜRK DOSTU İSE BANA BUNU BİRİ İSPATLASIN
121 2 . Reply
KARA ELMAS . 2018-10-10
Kanala abone olup ilk videomdaki soruyu yanitlayin .Baskıli tişort hediyesi sizin olsun.
121 2 . Reply
Kaan Yılmaz . 2018-10-10
Gökhan yoksa o ses türkiyeyi izlemem arkadaş..
121 2 . Reply
GM-Talat Kaan . 2018-10-10
+500 TAKİPÇİ KAZANMAK İSTERMİSİN




SARTLAR

1)ABONE OLMAK
2)ZİL BUTONUNUNU AÇMAK
3)VİDEOLARA LİKE ATMAK
4)KENDİNİZİ BANA HER VİDEODA BELLİ EDİN "MESELA":Yorum yazarak

100 ABONE OLUNCA ABONELER GELECEK
121 2 . Reply
Duygu Beylice . 2018-10-10
izleyemedim kaçırdım. nasıl güzel geçti mi :D
121 2 . Reply
naim . 2018-10-10
YouTube tiktok saçmalığı yüzünden izlenmez hale geldi iğrenç
121 2 . Reply
Murat Aydın . 2018-10-10
Ooo trendlerdesin krdş
121 2 . Reply
OHAA BEE . 2018-10-10
121 2 . Reply
Erdem ÇELİK . 2018-10-10
1000 dolar aldınmı bu videodan iyi para he çaktırma 20 dk lık vıdeo bıde temız :)
121 2 . Reply
Erdeniz Özinci . 2018-10-10
BAYA KOMİK 😂👍
121 2 . Reply
Murat Çin - Damla Damla | O Ses Türkiye
15:19