GÖZÜM KAPALI HAYVAN TAHMİN ETME CHALLENGE !!!

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

Bugün neden bilmiyorum ama kendime eziyet edesim geldi ve üstümde bir yığın eklembacaklı , sürüngen filan gezdirdim.

Karınca Çiftliğim (Tuğkan Gönültaş / Elraen):
https://www.youtube.com/karincaciftligim
https://www.instagram.com/tugkangonultas/
https://www.twitch.tv/elraenn

Tişörtlerim : http://www.orkdes.com
Video hoşunuza gittiyse "beğenmeyi" unutmayın!
Yeni videoları kaçırmamak için https://www.youtube.com/subscription_center?add_user=thepersica tıklayarak abone olabilirsiniz!

3.5TL Dürüm Döner vs. 55TL Döner : https://youtu.be/ynR-hWBxkbg
Manken Kız İstemek! (#OrkunaMeydanOkuyorum): https://youtu.be/FIYzkOFJAr0
Sidik Yarışı ft. Berkcan Güven : https://youtu.be/5dSR_h9hUUM
İrem Sak ile Gülmeme Challenge : https://youtu.be/3pxxvRTeQbQ
Yemekte Miyiz? 1. Sezon 1. Bölüm : https://youtu.be/wiNi_DywuZM
Reynmen ile Kızların Numarasını Almak: https://youtu.be/iuybCUPTqaE
Tehlikeli Takla Parkour Challenge : https://youtu.be/gvNOPyk4eak
5TL Masaj vs. 595TL Masaj : https://www.youtube.com/watch?v=GiVDhwM6-a4&t=25s

İkinci Kanalım! : https://goo.gl/I88ilb
Web : http://orkunisitmak.com
Twitter : http://twitter.com/orkunisitmak
Facebook : http://facebook.com/orkunisitmak
Instagram : http://instagram.com/orkunisitmak

Müzik Epidemic Sound: http://bit.ly/2b3Hv9A

Merhaba Ben Orkun Işıtmak! Youtube kanalımda birbirinden komik şarkı ,parodi , şaka, sosyal deney,eğlence, ve hayatımı paylaştığım vloglar/videolar üretiyorum. Genellikle haftada 2 video yüklediğim eğlence dolu kanalımdaki videolarımı kaçırmamak için abone olmayı unutmayın!

turk telekom ucretsiz modem

clash of clans game hacker

damla colbay bacak

city car driving cal?smay? durdurdu hatas? cozumu

gta 5 2gb ram kald?r?rm?

hexxit minecraft evi

skyrim kas?rga kosusu

htc desire 816 format atma

yast?kla surtunme orucu bozar m?

bios usb format

Tags :

orkunameydanokuyorum challenge iddia komedi eğlence en komik eğlenceli şaka orkun ışıtmak sonradan görme şarkı parodi şarkı ölmeden önce yapılacak yorumlarla şarkı yapmak vlog meydan okuma örümcek böcek yılan korktun mu

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

YANAN OK ATMAK! #OrkunaMeydanOkuyorum
15:19
8,241,542 views. 93%
[YOUTUBERLAR - ALLSTAR] KUTUDA NE VAR?
15:19
8,241,542 views. 93%
Beslenme Zamanı - Tarantulalar
15:19
8,241,542 views. 93%
50 Comments

    Popular Comments:

Enes Balıkçı . 2018-11-16
abi bn bu adamın hyranıydım arkadaşlarım bu adamın kalanındaki vidyodaki örümcktn çok korkuyorlardı :)
121 2 . Reply
Ece Hati . 2018-11-16
11:22 opera gibi 🐙
121 2 . Reply
nevin bulat . 2018-11-16
cok korktum yılan seni isiracak
121 2 . Reply
Ayse Kışla . 2018-11-16
Zor izledim lan hissettim resmen
121 2 . Reply
Sertan Albayrak . 2018-11-16
8:52 deki müziğin ismini bilen varsa yazsın
121 2 . Reply
Eren Güney . 2018-11-15
Helal lan.d
121 2 . Reply
Bahadir Alptekin Tektas . 2018-11-15
Orkun helal olsun fobin olmasına rağmen bu cerasetin beni harbiden beni şaşırttı
121 2 . Reply
Morbit Angel . 2018-11-15
BEN 13 YAŞINAYIMN43 NUMARA GİYİYORUM SEN 43 LEMUR 41 SİZ NE YAPTINIZ BU KADAR KÜÇÜK
121 2 . Reply
Emir'in Oyuncak Dünyası . 2018-11-15
121 2 . Reply
TATLI DAPPE . 2018-11-15
Senin yerinde olsam ××× olurdum ++1
121 2 . Reply
Mehmet reiss . 2018-11-15
Ayyyyy kırk ayak berbat yaa😨😨
121 2 . Reply
Mavi ylmz . 2018-11-15
Adam pazardan meyve secer gibi orumcek seciyor :/
121 2 . Reply
yigit baser . 2018-11-15
Acı çeken youtuber
121 2 . Reply
Emrecan Ölmez . 2018-11-15
Kertenkelenin cinsi ne lütfen söyleyin çok hoş
121 2 . Reply
Nilüfer Altuğ Gürbüz . 2018-11-15
O bir boğa yılanı
121 2 . Reply
Nilüfer Altuğ Gürbüz . 2018-11-15
Oooooo zeeeeehhhhhirrrrllliiii Tarantula öğrümcek
121 2 . Reply
Nilüfer Altuğ Gürbüz . 2018-11-15
O Tarantula öğrümceği
121 2 . Reply
melisa bilen . 2018-11-15
0:27 korkanlar ben çığlık attım
121 2 . Reply
Nilüfer Altuğ Gürbüz . 2018-11-15
O kırk ayak
121 2 . Reply
Nilüfer Altuğ Gürbüz . 2018-11-15
O yılan
121 2 . Reply
Nilüfer Altuğ Gürbüz . 2018-11-15
O fare
121 2 . Reply
Yılmz Tcz . 2018-11-15
Ben burada kafayı yedim
121 2 . Reply
N. M. G . 2018-11-15
Sese gel 😅
121 2 . Reply
Royal Gaming . 2018-11-15
Oooooo elraen baba
121 2 . Reply
Kulaklığa Bak . 2018-11-15
Hay hoy hooooy hay hay hay hoooooy
121 2 . Reply
asd fgh . 2018-11-15
Elraenn reiiiisss seviliyorsun
121 2 . Reply
Ceylin Köktan . 2018-11-15
içerik üretirken öleceksin diye korkuyorum bir gün
121 2 . Reply
H.Nihal ATSIZ . 2018-11-15
💚🌷U🌸💕🌟🌼
💚🌷UL 🌸💕🌟🌼
💚🌷ULU🌸💕🌟🌼
💚🌷ULU Ö🌸💕🌟🌼
💚🌷ULU ÖN🌸💕🌟🌼
💚🌷ULU ÖND🌸💕🌟🌼
💚🌷ULU ÖNDE🌸💕🌟🌼
💚🌷ULU ÖNDER🌸💕🌟🌼
💚🌷ULU ÖNDER M🌸💕🌟🌼
💚🌷ULU ÖNDER MU🌸💕🌟🌼
💚🌷ULU ÖNDER MUS🌸💕🌟🌼
💚🌷ULU ÖNDER MUST🌸💕🌟🌼
💚🌷ULU ÖNDER MUSTA🌸💕🌟🌼
💚🌷ULU ÖNDER MUSTAF🌸💕🌟🌼
💚🌷ULU ÖNDER MUSTAFA🌸💕🌟🌼
💚🌷ULU ÖNDER MUSTAFA K🌸💕🌟🌼
💚🌷ULU ÖNDER MUSTAFA KE🌸💕🌟🌼
💚🌷ULU ÖNDER MUSTAFA KEM🌸💕🌟🌼
💚🌷ULU ÖNDER MUSTAFA KEMA🌸💕🌟🌼
💚🌷ULU ÖNDER MUSTAFA KEMAL 🌸💕🌟🌼
💚🌷ULU ÖNDER MUSTAFA KEMAL A🌸💕🌟🌼
💚🌷ULU ÖNDER MUSTAFA KEMAL AT🌸💕🌟🌼
💚🌷ULU ÖNDER MUSTAFA KEMAL ATA🌸💕🌟🌼
💚🌷ULU ÖNDER MUSTAFA KEMAL ATAT🌸💕🌟🌼
💚🌷ULU ÖNDER MUSTAFA KEMAL ATATÜ🌸💕🌟🌼
💚🌷ULU ÖNDER MUSTAFA KEMAL ATATÜR🌸💕🌟🌼
💚🌷ULU ÖNDER MUSTAFA KEMAL ATATÜRK❤❤❤
💚🌷ULU ÖNDER MUSTAFA KEMAL ATATÜR🌸💕🌟🌼
💚🌷ULU ÖNDER MUSTAFA KEMAL ATATÜ🌸💕🌟🌼
💚🌷ULU ÖNDER MUSTAFA KEMAL ATAT🌸💕🌟🌼
💚🌷ULU ÖNDER MUSTAFA KEMAL ATA 🌸💕🌟🌼
💚🌷ULU ÖNDER MUSTAFA KEMAL AT🌸💕🌟🌼
💚🌷ULU ÖNDER MUSTAFA KEMAL A🌸💕🌟🌼
💚🌷ULU ÖNDER MUSTAFA KEMAL 🌸💕🌟🌼
💚🌷ULU ÖNDER MUSTAFA KEMA🌸💕🌟🌼
💚🌷ULU ÖNDER MUSTAFA KEM🌸💕🌟🌼
💚🌷ULU ÖNDER MUSTAFA KE🌸💕🌟🌼
💚🌷ULU ÖNDER MUSTAFA K🌸💕🌟🌼
💚🌷ULU ÖNDER MUSTAFA 🌸💕🌟🌼
💚🌷ULU ÖNDER MUSTAF🌸💕🌟🌼
💚🌷ULU ÖNDER MUSTA🌸💕🌟🌼
💚🌷ULU ÖNDER MUST🌸💕🌟🌼
💚🌷ULU ÖNDER MUS🌸💕🌟🌼
💚🌷ULU ÖNDER MU🌸💕🌟🌼
💚🌷ULU ÖNDER M🌸💕🌟🌼
💚🌷ULU ÖNDER 🌸💕🌟🌼
💚🌷ULU ÖNDE🌸💕🌟🌼
💚🌷ULU ÖND🌸💕🌟🌼
💚🌷ULU ÖN🌸💕🌟🌼
💚🌷ULU Ö🌸💕🌟🌼
💚🌷ULU🌸💕🌟🌼
💚🌷UL🌸💕🌟🌼
💚🌷U🌸💕🌟🌼
121 2 . Reply
Melis Ecrin Bozkurt . 2018-11-15
Abi o hayvanlar benim evimde olsa ben artık ölürüm en az
121 2 . Reply
Melis Ecrin Bozkurt . 2018-11-15
Ayyyyyyyyyyyyyyyyy abi ne biçim Bismillah onlar nasıl şeyler ayyy gerçekten ne diyeceğini bilmiyorum. M
121 2 . Reply
Süsengul Kömürcü . 2018-11-15
Orkun abi kormayip seviyorsun helel olsun beeeee😅😅😂😂😂😂😂
121 2 . Reply
Ruveyda İlhan . 2018-11-15
Cesaretine pes diyorum orkun abi
121 2 . Reply
Necati Söyleyen . 2018-11-15
Karı kılıklı herif
121 2 . Reply
dilek kaçar . 2018-11-15
Helal olsun orkun
121 2 . Reply
Lady Jeon . 2018-11-15
Ya abi ya şu adam neredeyse tüm youtuberlardan daha çok emek veriyor karşılık ndn bu az ki ya lord of murat da öyle üf
121 2 . Reply
Deniz Tastan . 2018-11-15
mu kâlemun 😘😘😘😍😍😍
121 2 . Reply
Draco Malfoy . 2018-11-15
O örümcek ile senden soğudum ıyhh koyacak emoji bulamıyorum
121 2 . Reply
DOSTLAR oyun clubu . 2018-11-15
Bedenimde. Neyse geziyo gibisictimm
121 2 . Reply
IF İnceleme . 2018-11-15
kertenkelenın cınsını bılen
varsa lutfen yazsın cunku sahıplenmek ıstıyorum
121 2 . Reply
Abdulkerim Karahan . 2018-11-15
Elraen♥️
121 2 . Reply
Emoxic 43 . 2018-11-15
Çok cesurlusun Ve cesaretlisin Orkun abi
121 2 . Reply
Sessiz Oyuncu . 2018-11-15
Abi bence hayvanlar ile kendin belgesel gibi birşey yapabilirsin
121 2 . Reply
PG Gücü . 2018-11-15
olum adam post malone ye benziyor
121 2 . Reply
Lady bastik . 2018-11-15
Lan bana örgümcek demeyin
121 2 . Reply
yiğithan çuka . 2018-11-15
ben sıçardım
121 2 . Reply
Lady bastik . 2018-11-15
Isirmiş olabilir yyggggaaaaa çok komikhdiahdjabxiia
121 2 . Reply
Arsen Venüs . 2018-11-15
iğrenç korkutucu çiyan iğğğ
121 2 . Reply
Lady bastik . 2018-11-15
Hay o kırkayakmı 😱😱😱😱😨😨😨
121 2 . Reply
Lady bastik . 2018-11-15
Orkun 'un yanındaki adamın dediğine öldum
Denemek güzel birşey
- yani neyse ben devamını getirmeyim ksjchwidbamsnka
121 2 . Reply
boran kaya . 2018-11-15
11:17 OPERAYI SÖKTÜN :d
121 2 . Reply