AVRUPALI KIZLARA TÜRK ERKEKLERİNİ SORMAK

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

ÇEKİLİŞ LİNKİ : https://goo.gl/1E6sSQ


Merhaba arkadaşlar ben Yusuf Aktaş nam-ı diğer Reynmen!

Uzun bir süredir video atmıyor olmamın sebebi sizlere en iyi şekilde, en izlenilebilir video konseptlerini sunup sizlere harika dakikalar geçirtmek ve değerli zamanınızdan çalmamak. Bu yüzden çok sık video atmıyorum ve atmakta istemiyorum. Ben bir youtuber değilim. Youtube’da henüz kendimi bir yere konduramıyorum. Benden diğer youtuberlardan beklediğiniz şeyleri beklemeniz yersiz. Ben bu işi para için yapmıyorum. Prestij ve tamamen eğlence için yapıyorum. Her neyse bu hafta daha öncesinde Ukraynalı Kızlara Türk Erkekleri’ni Sormak videomun devam serisi olan Avrupalı Kızlara Türk Erkeklerini Sormak temalı videomu izleyeceksiniz. Umarım keyifle izlersiniz. Çekiliş için bir link bıraktım oradan ulaşabilirsiniz.


YAPMANIZ GEREKENLER ;


-ABONE OLMAK
-VIDEOYU BEĞENMEK
-INSTAGRAM HESABIMI TAKIP ETMEK @reynmen
-INSTAGRAM SON FOTOĞRAFI BEĞENMEK


Teşekkürler :)

como descargar minecraft 1.5.2

csgo.exe has stopped working windows 10

pokemon life version walkthrough

??????? ?? ????????

root kindle fire 6.3.2

warframe launcher crash windows 10

gta v xbox one mod menu usb

amor alquilado serie turca

obby pure guide

epsxe 2.0 crashing

Tags :

yusuf aktaş reynmen ne konu bakımından merhaba ben reynmen ukrayna kızlar ukrayna vlog türk erkekleri vloger sokak röportajları sosyal deney reynmen gurbette reynmen izle reynmen son türkiye turistler ruslana wild dances yabancı kızla konuşan türk as bayrakları avrupalı kızlar türk kızlar hollandalı kızlar almanyalı kızlar fransalı kızlar yabancı kızların tepkileri

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

50 Comments

    Popular Comments:

Rustemova 008 . 2019-01-18
Olurum reynmen sna andamsin sni cok seviyorum
121 2 . Reply
Faruk Kul . 2019-01-18
Kırmızılı siyahi abi ne yapıyor lan helal valla
121 2 . Reply
unicorns baby . 2019-01-17
MY ANGEL ♥
121 2 . Reply
Haha Huhu . 2019-01-17
Yarildim gülmekten bu ne ya 😂😂😂😂😂😂
121 2 . Reply
Conatan Coni . 2019-01-17
Ciddimisin bu ne başlık gulmemek icin kendimi zor tutdum
121 2 . Reply
Aytekin Aslanli . 2019-01-17
Azerbaycanada gel sene ya
121 2 . Reply
하티체제언 . 2019-01-17
Güney Kore ye de git
121 2 . Reply
Betül Öktem . 2019-01-17
ben holandada yasiyom
121 2 . Reply
eltun gasanovi . 2019-01-17
bu ne soru amk
121 2 . Reply
Realite58 . 2019-01-16
Avrupada gurbetciler Turkleri yeterince iyi temsil etmedigini dusunuyorum. Bunu hollandada yasayan biri olarak soyluyorum. Fakat Hollanda ve Alman halki cok irkci bir halk bunuda bilin.
121 2 . Reply
TheReoxy Akçay . 2019-01-16
1.11 resul abiye Benzio
121 2 . Reply
Woriss . 2019-01-16
Kurban olurum Can Türkiyem'e
121 2 . Reply
musTkd . 2019-01-16
Mustkd abone ol pişman olma
121 2 . Reply
Osman Ege Keskin . 2019-01-16
Skskkwpwsöosöowlwlolwlwlepl okumadan geçtiysen türksün+1
121 2 . Reply
Mesut Taner . 2019-01-16
- what do you think about turkish people?
- They are nice, I like them
- You like them, really?
- Really
- Thank you

That’s how you interview people 🤣
121 2 . Reply
Ufuk Kılıç . 2019-01-15
Kürtlerin ikonu
121 2 . Reply
AQUAMAN N . 2019-01-15
4:20 kızlar türk ismini duyunca diken diken oldu afdfhbgfnmgm
121 2 . Reply
BarAn Düzenli . 2019-01-15
abi çok yakışıklısın seni çok seviyorumm
121 2 . Reply
Mustafa123 Özkara . 2019-01-15
8.34 sa :D
121 2 . Reply
Saol Sagolov . 2019-01-15
Utanmasam bende am icin bu tple gezerim, etkiliyor demek sapka gözlük bitti.. kolayliga bak
121 2 . Reply
VER COŞKUYU . 2019-01-15
ABİ AYŞE MELEKE KALP ATMIŞIN KALBİMİ KIRDIN BELKİ TAMİR EDEBİLİRSİN :d
121 2 . Reply
serpil Beauty . 2019-01-14
https://youtu.be/Tl9jCnyxNSk Burak ozcivit double ikiziiii
121 2 . Reply
GEZEN OYUNCU . 2019-01-14
İntro çok güzel yaaa
121 2 . Reply
Yuuna Bae . 2019-01-14
Yuhunn😂
121 2 . Reply
hatice akgoz . 2019-01-14
Lutfennn kalp atin 😍😍😍
121 2 . Reply
SÜLOSAN 34 . 2019-01-14
yıl olmuş 2019 hala izleyenler+1
121 2 . Reply
Serpil Dikmen . 2019-01-14
8.33 selmaın aleyküm sjsjsjsj
121 2 . Reply
yıldız tv . 2019-01-14
Reynmen abi seni çok seviyoruz
121 2 . Reply
Onur Batuhan Özçelik . 2019-01-13
Kanka amsterdam yanlis yer :D
121 2 . Reply
Murat Emre Hatan. Kadircan . 2019-01-13
Oda güzel salonu doldur REYN HERYERE YASILSIN
121 2 . Reply
Ramadan Muhtar . 2019-01-13
Abicim cok agresiv bir sekilde giris yapiyorsun :D
121 2 . Reply
Emral Ertürk . 2019-01-13
Süper Kahraman İnişi Bekliyodum Müzükten Sonra
121 2 . Reply
Silver Baller . 2019-01-12
Cüzdanı gördüğümde koptum
121 2 . Reply
asya halktaş . 2019-01-12
her zaman yanındayım seni çok seviyorum
121 2 . Reply
Pp Oe . 2019-01-12
3mln luk aboneli knalin introsun nbak mbe
121 2 . Reply
Deniz Düzenli . 2019-01-12
Ya sen nasıl bir kralsin ellerde Türk'u söylemek baya etkileyiciydi
121 2 . Reply
army suga bts . 2019-01-12
REYNMEN HERZAMAN YANIMIZDAAA
121 2 . Reply
Can Dinç . 2019-01-12
Kardeşim 3.5 milyar lan bu kendine gel 😂
121 2 . Reply
kunster live . 2019-01-11
Türk olmak zordur savaşırsın ama TÜRK OLMAMAK DAHA ZORDUR ÇÜNKÜ TÜRKLERLE SAVAŞIRSIN
121 2 . Reply
ferow west . 2019-01-11
Bende amsterdamliyim beng beng
121 2 . Reply
Kes Aaw . 2019-01-11
1:15 kardeşim yarın gel yetenek sizsiniz Türkiye’de şova basla
121 2 . Reply
Celal Mete . 2019-01-11
3:14 hintçe şarkının adını bilen varmı ?
121 2 . Reply
slm ben nisa . 2019-01-11
şu kot ceketlinin instagramı yokmu yav
121 2 . Reply
COOL QUİNN . 2019-01-10
ENBA GERİ GELSİN
121 2 . Reply
Carpe Diem . 2019-01-10
Mallik hatsafada
121 2 . Reply
talha koşar . 2019-01-09
Reyn Adamsın
121 2 . Reply
Rabıa Coban . 2019-01-09
Bunun için çok uğraşıyo adam duyun beni dislike atanlar
121 2 . Reply
TÜRK KANI . 2019-01-09
Hepsi inggilizce biliyo 😭
121 2 . Reply
Melih yusuf Sarı . 2019-01-09
giriş efsane olmuş
121 2 . Reply
TM Tv . 2019-01-09
Burada mesut TV olaydi....
121 2 . Reply