SAATİ 1TL İNTERNET vs. 10TL İNTERNET CAFE!

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

Sonradan Görme serisinin yeni bölümünde Ferit "Wtcnn" Karakaya ile birlikte ucuz orta pahalı internet cafeleri geziyor ve karşılaştırıyoruz!
Ferit Youtube: https://goo.gl/fegwev
Ferit Twitch: https://www.twitch.tv/wtcn
Tişörtlerim : http://www.orkdes.com
Video hoşunuza gittiyse "beğenmeyi" unutmayın!
Yeni videoları kaçırmamak için https://www.youtube.com/subscription_center?add_user=thepersica tıklayarak abone olabilirsiniz!

3.5TL Dürüm Döner vs. 55TL Döner : https://youtu.be/ynR-hWBxkbg
Manken Kız İstemek! (#OrkunaMeydanOkuyorum): https://youtu.be/FIYzkOFJAr0
Sidik Yarışı ft. Berkcan Güven : https://youtu.be/5dSR_h9hUUM
İrem Sak ile Gülmeme Challenge : https://youtu.be/3pxxvRTeQbQ
Yemekte Miyiz? 1. Sezon 1. Bölüm : https://youtu.be/wiNi_DywuZM
Reynmen ile Kızların Numarasını Almak: https://youtu.be/iuybCUPTqaE
Tehlikeli Takla Parkour Challenge : https://youtu.be/gvNOPyk4eak
5TL Masaj vs. 595TL Masaj : https://www.youtube.com/watch?v=GiVDhwM6-a4&t=25s

İkinci Kanalım! : https://goo.gl/I88ilb
Web : http://orkunisitmak.com
Twitter : http://twitter.com/orkunisitmak
Facebook : http://facebook.com/orkunisitmak
Instagram : http://instagram.com/orkunisitmak

Müzik Epidemic Sound: http://bit.ly/2b3Hv9A

Merhaba Ben Orkun Işıtmak! Youtube kanalımda birbirinden komik şarkı ,parodi , şaka, sosyal deney,eğlence, ve hayatımı paylaştığım vloglar/videolar üretiyorum. Genellikle haftada 2 video yüklediğim eğlence dolu kanalımdaki videolarımı kaçırmamak için abone olmayı unutmayın!

İzlediğiniz için teşekkürler!
Buraya kadar okuduysanız adamsınız ,siyular babacımlar

android root sm-g110b

mad max pc fraco

auto click 2.2 4shared

codigo de live gold gratis 2016

como instalar pixelmon 1.8

h1z1 modo janela

texturas para minecraft pvp

pes 2017 parou de funcionar master liga

baixar e ativar corel draw x7

Tags :

sonradan görme karşılaştırma internet cafe internet kafe en iyi internet kafe pahalı ucuz orta orkun ışıtmak kıyaslama ferit karakaya wtcnn twitch yayıncı canlı yayın oyun yayını fornite

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

50 Comments

    Popular Comments:

İNEKBABA TR . 2018-10-22
Ben hiç internet cafeye gittmedim :(
121 2 . Reply
Eğitim Hocası . 2018-10-22
4:00 ohaa
121 2 . Reply
garip oyuncu . 2018-10-22
ABİ BENİM FORTNİTE 1 GÜNDE GÜNCELLENİYOR AMA BİLGİSAYAR İĞRENÇ GÜNCELLEMEYE DEYMEZ AMA GÜNCELLİYOM ONYAMIYORUM GARİP :D
121 2 . Reply
İki Oyuncu . 2018-10-22
Esenlerde Metro 2'nin Solunda Diğer Mahallede Ciğerci Var Ciğercinin Üstünde Ozon 2 İnternet Kafe Var Saati 3 TL ve Sizin Gittiğiniz SiS internet Kafeden Daha Kaliteli Klavyeleri Mekanik Fare Ve Kulakları ÇOK Kaliteli Monitör'leride Öyle Ben Metroya'da Gittim O Kadar Kötülenecek Bir İnternet Kafe Değil Biraz Abartmışsınız
121 2 . Reply
Alp Oyundayken . 2018-10-22
hayatında hiç internet cafeye gitmeyen hep kendi bilgisayarı olanlar +1 ben öyleyim
121 2 . Reply
BERAT taş gibi . 2018-10-22
güldürme çalınc yap
121 2 . Reply
BERAT taş gibi . 2018-10-22
izleyecem
121 2 . Reply
Ahmet Beraat Gözüm . 2018-10-22
Ya abi gittin gerçekleri söyledin belki ama adamın bakışını gördümü hiç
121 2 . Reply
Luylo . 2018-10-22
1060ti diye bi ekran kartı mı var
121 2 . Reply
efe Channel . 2018-10-22
Abi bizim burada 1060 t +i7son nesil 1.50 tl
121 2 . Reply
Animeci Gundag . 2018-10-21
00.00 arkadaki cbr 600 rr gorenler +1
121 2 . Reply
Burak TV . 2018-10-21
Oha 3 fps mi benim bilgisayarda fps50 ama bilgisayar gta yı bile kaldırıyor yani 50 fps olması normal çünkü 16gb ram
121 2 . Reply
Resad Seferov . 2018-10-21
Ferit abi varsa izlenir.
121 2 . Reply
OsmanNuri Yaşar . 2018-10-21
abi ps3-4 cafe karşılaştırırmısın
121 2 . Reply
Hakan Tay . 2018-10-20
Abilerim ablalarim siz kafeleri kotulemeyin lutfen siz zenginsiniz bilmezsiniz :D
121 2 . Reply
Orhan Alakan . 2018-10-20
Merhaba çok güzel
121 2 . Reply
HECE KİTAP KIRTASİYE . 2018-10-20
abi pubg ye ayrı video çek
121 2 . Reply
Oyun AVM si süper ikili . 2018-10-20
Ferit abiyi sevenler +1
121 2 . Reply
MrDuck . 2018-10-20
1060Tİ dsaadsasdadsads
121 2 . Reply
Burak Yaman . 2018-10-20
1:49 kapıdaki adamı farkettinizmi ?
121 2 . Reply
PRO SLayer 2342 . 2018-10-20
TAM PUBG KSİMİNDA. FORTNİTE REKLAMİ GELDİ :D harbi
121 2 . Reply
Aykenn . 2018-10-20
2:09 Sanalikanın kitlesini en iyi bukadar iyi gösterebilirdiniz
121 2 . Reply
SzeyenWT . 2018-10-20
arkada cemre durunun motoru va r:D
121 2 . Reply
Ozlem Golpunar . 2018-10-20
abi o 1 liralik internet kafedeki mouse bendede var
121 2 . Reply
Behlul Kacar . 2018-10-20
Ne ne
121 2 . Reply
Efe Perik . 2018-10-20
abi ben esenlerdeyim şok oldum duyunca
121 2 . Reply
Cəfər Rzayeff . 2018-10-20
Fortnite icin gelenler
121 2 . Reply
Muatafa Gokgul . 2018-10-20
Olum cocuk top gibi konusuyor ama bence adamin dibi lan. Helal lan sana gardas
121 2 . Reply
AT - Mert Atakan . 2018-10-19
1:20 benim kulakligimin aynisi
121 2 . Reply
İSİMSİZ NEUER . 2018-10-19
Hem iyi degil diyosunuz hemde yemegi goturuyosunuz
121 2 . Reply
ѕнιяσ уαѕнα . 2018-10-19
3:53 one pieceli mouse pad :D
121 2 . Reply
Enes Tumanoğlu . 2018-10-19
17 :53 hem içki içiyorlar hemde kumar oynuyorlar
121 2 . Reply
Gamer TAHA . 2018-10-19
Ferit babab
121 2 . Reply
Kemal Karaca . 2018-10-19
abi bende esenlerde oturuyorum
121 2 . Reply
Pro Gamer . 2018-10-19
oha biz esenlerde yaşıyoz
121 2 . Reply
TekKralSensin TekKralSensin . 2018-10-19
abi 2018 yıl 2 tl oldu 60 dk
121 2 . Reply
Mehmet Nergiz . 2018-10-18
Emekçi insanları küçümsemek doğru değil resmen soğudum senden bi daha videolarini izlemm😡
121 2 . Reply
Tunahan Veli Dalgıran . 2018-10-18
BEN ORDAN PC ÇALDIM :(
121 2 . Reply
Pexy Game . 2018-10-18
1:28 sonra niye her yer veled
121 2 . Reply
Pexy Game . 2018-10-18
Artık en ucuz saati 2TL
121 2 . Reply
Gökdeniz Demirci . 2018-10-18
snradan
121 2 . Reply
Gultekin Guner . 2018-10-18
Abi ayın siz yiyorsunuz adamın önünde çanı çeker demiyosunus
121 2 . Reply
OnurCan Toprak . 2018-10-18
0:09 bağımlılık yapıyo
121 2 . Reply
Tuna Kaan . 2018-10-18
Sondaki int kafe benim olsaydi hep oynayip habire yemek gettortrodm
121 2 . Reply
oyun rüyası -ARİF BUĞRA . 2018-10-18
1.51 ana türkler gelmiş
121 2 . Reply
ömer eskisoy . 2018-10-17
adamsın:) :D
121 2 . Reply
Hasso Bez Lazım . 2018-10-17
750TI ile düşük ve orta ayarlarda PUBG oynayabiliyorsunuz. (Nadir drop ve kasmalar ile...)
121 2 . Reply
Murat Ertaş . 2018-10-17
Biz küççükken saati 25 kuruştu eski püskü bilgisayarlar kantır atardık 1.5 lan ne günlerdi be ozmanın tadı yok.şimdiki cafelerde
121 2 . Reply
SLayer STUDIOS . 2018-10-17
1060 ti diye bir ekran kartı yok xD
121 2 . Reply
Ben Domates . 2018-10-17
Bazı insanlar var evde bilgisayarı olmasına rağmen İnternet cafeye gidiyor çok saçma
121 2 . Reply