Söylemezsem Olmaz Susmuyor! Demet Akalın, Bircan Bali'ye bu mesajları attı!

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

Söylemezsem Olmaz Susmuyor! Demet Akalın, Bircan Bali'ye bu mesajları attı!

lil oldman task ttr

por dentro da oficina

xsplit split audio

best reactor setup big reactors

taig9.2

battleblock theater hack

instantmcpe 0.13.0

client version is rejected by server league of legends

transformice 2016 event

dragon resurrection draconic evolution

Tags :

Söylemezsem Olmaz Ece Erken Demet Akalın Bircan Bali beyaz tv

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

50 Comments

    Popular Comments:

Mustafa Ciftci . 2019-01-19
Kaldirilsin bu program inanin kimseye bi faydasi yok bircan bes yilda kanun ogrenmsin de iki dk oturup humanist olmayi ogrrnememissin cidden siz ne is yapiyosunuz dedikodu ne zaman meslek halinr geldi yahu ahlaksizlikdir dedikodu
121 2 . Reply
Mustafa Ciftci . 2019-01-19
Ya ne kadar igrenc bi program bu ya seviye hic yok agizlar lacka nerde bu ulkenin rtukü ya
121 2 . Reply
Toprak Murat . 2019-01-18
Bircani seviyorum dobra kadın
121 2 . Reply
Humeyra Macit . 2019-01-18
Helal olsun size tek kelimeyle harikasiniz♥️
121 2 . Reply
Neslihan Karakuş . 2019-01-18
Bircan in arkadasimi hukukcuymus
121 2 . Reply
Cansell Özkan . 2019-01-18
Bircan zeki ve harika bir kadın Açık sözlü “dobra” dişli bir kadın çok iyi 👌🏻♥️
121 2 . Reply
Sahan Kemal . 2019-01-18
bircan" bu konu ile alakalı tabikide konusmuycam" hahaha Allahtan hiç konuşmadın yani
121 2 . Reply
Seval Arslanoglu . 2019-01-18
Artik lutfen egitici dogal programlar istiyoruz neden derya baykali hic bir kanala sigdirmiyorsunuz bunlarla uyusturuyorsunuz milleti bize hic bir faydasi yok bunlarin
121 2 . Reply
Esra Uyar . 2019-01-18
Bu bircana hayran olan bı benmiyim
121 2 . Reply
Almila Turkkan . 2019-01-18
Hiraya cok acidim ileride buyudugunde bu kiz annesinden utanacak ve annesinin kim oldugu nu saklamak zorunda kalacaktir utanmaz bir kadin bu resmn
121 2 . Reply
Süreyya Genc . 2019-01-17
Bravo sizi alkışlıyorum
121 2 . Reply
Erhan Ademov . 2019-01-17
Bircan ireniyorum senden ya okadar iticisin ki ya iki yuzluler sizi ece sen ondan daha betersin ikinizde bu nedir abi sizi bu millet nasil kabullendi
121 2 . Reply
Midye Tiryakisi . 2019-01-17
Midye tiryakisi
121 2 . Reply
Mikrob Microb . 2019-01-17
Bircanda. artik hoslaiyorum. Bosandi simdi de erkek arkadasim deye dolasiyor. Rezil kadin
121 2 . Reply
Seyma Tursun . 2019-01-17
Bu demet akalin kim ya ne saniyor kendini bir saate susturma nasil aliyor
121 2 . Reply
Serkan Acil . 2019-01-17
Arkadaşlar bu videoda Türk hukuk yargı sistemine iftira var. Çağlayan adliyesine iftira var. Beyaz TV bu videoyu kaldır. Sizi şikayet edeceğim. Türk yargı sistemine iftira atamazsınız
121 2 . Reply
hakan ay . 2019-01-17
valla bir günde demet pisliğini öyle bir ayağa alırlarki ömrünü hapiste geçirir başkalarıdda sdemete plan proje yapar hayatı biterrr kokainini çekiyo sağa sola bulaşıyodur demet pisliği
121 2 . Reply
Gulsum Çelik kınataş . 2019-01-17
Ece ece unutmadık ahmet kayayı yuhaladıgınız o geceyiiiii allah aşkına seni görmek istemiyoruzzzz ekranda demete de saldırıp durmayın iki cahil cıkmıs tv ye sallayıp duruyorrrr sizde yakında birbirinize dusersiniz düşüp kalkmaz bir allahtır
121 2 . Reply
Ìstisna Ist . 2019-01-16
Demet akalin insanlardan hala unutamadi ibrahim kutluayin hincini insanlardan cikarmaya ugrasiyo
121 2 . Reply
Aytən Yusubova . 2019-01-16
Kim tutar sizi beeeee.... sizi çox sevirəm sahenesiniz
121 2 . Reply
aygözel hudayguliyeva . 2019-01-16
Ohh iyi olmuş
121 2 . Reply
Murat Kırnak . 2019-01-16
Ee osman bey sizi boşuna ise almamış demekki...
121 2 . Reply
Deryakar Akar . 2019-01-16
Paranın gücü derler buna ama her zaman böyle olmaz.denet hanım gün olur devran döner.
121 2 . Reply
Hatira Bagirova . 2019-01-16
ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN.
121 2 . Reply
Hzjsj Kzkzj . 2019-01-16
Ece yanındayız 👍
121 2 . Reply
Fatma . 2019-01-16
vay anasını siz bide namazmı kılıyorsunuz :)
121 2 . Reply
Fatma . 2019-01-16
Bircan karaktersizi sen de demet Akalınla dost olacaksın ve yine birbirine gireceksiniz hepiniz rezilsiniz.
121 2 . Reply
Gül Gül . 2019-01-15
Demet yaşlandıkca bunuyor sanırım
121 2 . Reply
Fatma ATASEVEN . 2019-01-15
Demet akalını sevmem hiç ama bircan seni de sevmiyorum. Bu saatten sonra daha da tiksindim senden. Yaptığın bir iyiliği böyle üstüne basa basa söylemen senin nasıl bir insan olduğunu gösterdi
121 2 . Reply
Zumra Yıldız . 2019-01-15
Ulan biz nafaka davası açtık bir sene olacak ses yok kadına bak yarım saatte susturma kararı alıyo lanet olsun nerde adalet nerde!! Senden nefret ediyorum karaalın! Bütün siddet gören haksızlığa uğrayan kadınların günahı senin boynuna olsun yerin dibine batsın yerle bir olsun senin paran malın mülkün de!!
121 2 . Reply
Kader Bozkurt . 2019-01-15
Sonuç olarak fok balıkları çok yanlız
121 2 . Reply
çeşitli videolar . 2019-01-15
Bir kaç video izledikten sonra şunu anladım kız Demet ne tür bir psikopatsın sen salça olmadığın insan yok azıcık susta ünlü sansınlar mahalle karısı gibi herkesle tartışıyorsun bence kanımca güzel alımlı kadınları çekemiyor kendinde tip yok diye hep bir kötüleme kavga triplerinde kendini öyle mutlu ediyor armutspor
121 2 . Reply
melis can . 2019-01-15
Ben koca bir demet hayranıyım.. tarkan adam öldürse bileee Ben onun fanıyıımmmm... Yaşasın handeeee <3 <3 <3 Mesela en sevdiğim şarkısı poşett. ( seni çöpe atacağım poşete yazıık..)
121 2 . Reply
oz kadin . 2019-01-15
Şimdi ibrahim kutluayın kıçına niye tekme attığını anlıyorum demet
121 2 . Reply
Elife Bozdemir . 2019-01-15
Ikinizide hic samimi bulmuyorum.Dost satandan bi bok olmaz.Bundan sonra kim bunlarla beraberse ayagini denk alsin bence.Zira bunlar herseyi kaytedip sonra böyle piyasa yaparlar sizi
121 2 . Reply
Zefksizhatun Zefksiz . 2019-01-15
Biri bana anlatsın ne oluyor
121 2 . Reply
Ulviyye Eliyeva . 2019-01-15
Bırcan kukla kımısız
121 2 . Reply
Halil AKÇADAĞ . 2019-01-15
Konusmadiginiz insan kalmadi arkasindan Hele o ece oruspusu olayi uapan kendisi bakin simdi kenara cekildi bircanla demeti dusurdu birbirine Namazimdan abdestimden suphem yok diyor dinimizde zaten dedikodu gıybet helal diyordu gerisi haram
121 2 . Reply
zeynep görkem . 2019-01-15
Yillardir demet pisligini sevmememin bir sebebi olmali, hayir bu pislik suursuz penguen kendini onun bunun ekmegi ile oynayip biyerlere gelip kime neyin gosterisini yapiyor. Allah belasini vermis ondan vazgecmis zaten
121 2 . Reply
Merve ÇELEBİ . 2019-01-15
Sen kimsin ki, 1 saatte susturma kararı alabiliyorsun. Herkesle dalga geçip, kendini üstün görüyorsun.
121 2 . Reply
Hilal Yalçınkaya . 2019-01-15
Bu kadar kötü nasıl olabiliyorlar acaba 🙄
121 2 . Reply
Alperen Ata . 2019-01-15
Demet fragman basladi, ve ikiniz final ve perdeyi kapatacaksiniz. 👍🏼
121 2 . Reply
Sena Alkış . 2019-01-15
Destek diye saydıkları herkes alt seviye ünlüler.cidden işini hakkıyla yapan insanlar uğraşmıyor çünkü böyle basit basit şeylerle.demeti de sevmiyorum ama şu dedikodu programları da hoş değil
121 2 . Reply
Serife Tunctan . 2019-01-14
Su demet akalini jicmi hic sevmiyorum kalektirdiz kadin
121 2 . Reply
ege güzeli . 2019-01-14
hepiniz aynı boksunuz mk sanki bircan çok iyi
121 2 . Reply
Serife Akgeyik . 2019-01-14
Bircan abla ve ece abla helal olsun size türkiyede senin gibilere ihtiyaç var.hak hakla yakacak gerek
121 2 . Reply
Cristian Joseph . 2019-01-14
İşsizlikte zirvedesiniz👏👏👏
121 2 . Reply
Rahime Zor . 2019-01-14
Aile birliği bozulmuş ailelerde,evladın yeri,annenin yanı,anne ve çocuğun kolları da yasalar olmalıdır.Şiddet gösteren ellerin cezasını önce yüce mahkemeler vermelidir.Zaten yaralı olan bu küçük yüreği annenin yanından ayırarak lütfen tekrar tekrar kanatmayınız.Musade etseniz de hayata bir sıfır mağlup başlayan şiddet mağdurlarının hayata daha sağlam adımlarla basacağı bir zemin hazırlayabilmek için çabalasanız çok daha sağlıklı olmaz mı?☺️
121 2 . Reply
- MikiMikrop* . 2019-01-14
Haklı olabilirsiniz ama aşırı şımarık tavirlariniz bunlarin hepsinin bir oyun olduğunu hissettiriyor kusura bakmayın. Iticisiniz hepiniz.
121 2 . Reply
tariflerim tarif . 2019-01-14
Demetin bir suru pisligi varmis cikan konusurum diyo.ne kadinmis..cikcak bunlar ciksin bakalim
121 2 . Reply
Gülben Ergen ve Örfi Bilgin sevgili mi?
15:19