Parodi şarkı

Ed Sheeran   ''Shape of You'' PARODİ
Ben Enes Batur , Ed sheeran dan shape of you parody yaptık , Kaya Giray , Baturay , Mervan , Oğuz 'la parodi şarkı yaptık , güzel ve eğlenceli ve komik bir video ...
Orkun Işıtmak - Despacito Parodi
Ben Orkun Işıtmak , bugün popüler şarkı "Luis Fonsi - Despacito ft. Daddy Yankee" nın türkçe parodisini yapıyorum. Despacito parodisini Sayısal Loto olarak ...
EN İYİ 10 ORİJİNAL ŞARKI VS PARODİ
Bu Videoda Birbirinden Güzel Parodilerin Orjinal Videoları İle Karşılaştırılmasını Göreceğiz En Beğendiğiniz Parodiyi Yoruma Yazmayı Unutma DESTEK İÇİN ...
YOUTUBERLARIN DÜŞÜŞÜ ''Despacito'' PARODİ
Ben Enes Batur , Youtuber ların düşüşü isimli Parodi Şarkım Despacito şarkı sına benzer ve youtube a diss atmak amaçlı enes batur şarkısı parody , güzel ve ...
Aleyna Tilki ''Sen Olsan Bari'' PARODİ
Ben Enes Batur , Aleyna Tilki Den Sen Olsan Bari parody yaptık , Kaya Giray ve Enes Batur dan Aleyna tilki parodi şarkı sı yaptık , güzel ve eğlenceli ve komik bir ...
YORUMLARDAN ŞARKI YAPMAK #1
Ben Orkun Işıtmak , bugün yeni bir seriye başlıyor ve sizden gelen yorumlar ile şarkı yapıyorum. Ed Sheeran - Shape Of You şarkısını parodi yaparak sizden ...
Justin Bieber -
Müziği telefonuna indirip bana destek olmak için tam aşağıya bak.. ▷ ITUNES - https://itun.es/tr/IE3Sdb ▷ SPOTIFY - http://sptfy.com/2BNt ▷ TURKCELL MUSIC ...
Shawn Mendes -
YENİ MÜZİK KANALIM - https://goo.gl/ebNKSP ▷ OYUN KANALIM - https://goo.gl/QeUKAn Her cuma saat 19:00 da Canlı Yayın: ...
ALEYNA TİLKİ YALNIZ ÇİÇEK PARODİ - YALNIZ ÇIRAK / PARODİ KİNGS
Arkadaşlar hepinize merhabalar. Sizler için Aleyna Tilki ft. Emrah Karaduman Yalnız Çiçek şarkısının parodisini yaptık. Keyifli izlemeler :) İnstagram ...
OKULLAR AÇILDI ( PARODİ )
Herkese merhaba ben Başak Karahan !! Bu video da Kaya Giray, Duru Önver, Elif Yalçın, Enes Batur ile beraber okullar açıldı parodisi yaptık. Umarım izlerken ...
SHAPE OF YOU PARODİ / TATİL,TATİL,TATİL......
Merhaba bu videomda sömestr tatili için eğlenceli bir parodi yaptım.sınavlar bitti biraz eğlenelim istedim.Keyifli Seyirler. eğlenceli videolarım devam edecek ...
YORUMLARLA ŞARKI YAPMAK (Ece Seçkin - Adeyyo)
Yorumlarla Şarkı Yapmak serimizin yeni bölümünde Ece Seçkin 'in Adeyyo şarkısını yapıyoruz. Ece Seçkin Adeyyo ile yaptığımız Yorumlarla Şarkı videomuzu ...
YORUMLARLA ŞARKI - Enes Batur
Ben Enes Batur , yorumlardan şarkı yaptım yorumlarınız ve kaya giray ile efsane bir şarkı video su yaptık , güzel ve eğlenceli ve komik bir video oldu iyi seyirler.
BÜTÜME GÖRE! - Üniversite Parodi Şarkı (Athena Kafama Göre Cover)
Bu şarkıda Athena'nın, Pasaj Müzik etiketiyle yayınlanan, "Altüst" albümünde yer alan "Kafama Göre" isimli şarkısının coverı yapılmıştır. Bu tip parodilerin devamı ...
Çağatay AKMAN - Bizim Hikaye PARODİ (Bu da Bizim Hikaye) / PARODİ KİNGS
İnstagram: @zekiyce , @barankaraoglan ; @aslaninci Yönetmen : Sercan Bayraktar (@sercannbayraktar) Görüntü Yönetmeni : Deniz Eren Polat ...
PARAVAR (Derya Uluğ - Canavar PARODİ)
Emre Özkan bu kez Derya Uluğ'un Canavar şarkısını değiştirdi! Günümüz ilişkilerini anlatan bu projede; eğlence, mizah ve ironi bir arada! Keyifli seyirler ...
Willy William Ego Parodi - Vize / PARODİ KİNGS
İnstagram: @zekiyce , @barankaraoglan, @omersenturk Yönetmen : Müşerref Çakıroğlu Mix & Mastering : Ozan Sarıboğa @ozansariboga Color correction: Anıl ...
Yatcaz Kalkcaz ( Parodi )
Gülşen - Yatcaz Kalkcaz şarkısına harika bir klip çekerek hem eğlenen, hemde Haber Sizsiniz'de seyircinin oyları ile 1000 TL'lik büyük ödülün sahibi olan ...
Gizli Aşk - Halil Söyletmez & Pınar Akın (Parodi)
Son zamanların en sevilen şarkısı Feride Hilal Akın & Hakan Tunçbilek - Gizli Aşk'a komik bir parodi yapalım dedik. Sözleri yazan Berk Coşkun'a, şarkı ve ...
SON DİSS - ENES BATUR (PARODİ) ŞARKI PARODİSİ IREMKEREM
SON DİSS ENES BATUR PARODİ ŞARKI PARODİSİ ,çocuk parodisi Arkadaşlar şarkı YouTubenin en iyisi Enes Batur a aittir. Enes Baturun kanal linki ...
BU BENİM ÖYKÜM PARODİ ( Bu Bizim Öykü )/ PARODİ KİNGS
İnstagram: https://www.instagram.com/barankaraoglan https://www.instagram.com/zekiyce https://www.instagram.com/miraipekk Yönetmen : Oğuzhan KESER...
YORUMLARDAN ŞARKI YAPMAK #2
Ben Orkun Işıtmak , Yorumlardan Şarkı Yapmak serisinin ikinci bölümünde The Weeknd - Starboy şarkısını sizlerden gelen yorumlar ile yapıyorum. Video ...
Donla Denize Giricez Donla | Tarkan - Yolla (Parodi Klip)
Tarkan'ın Yolla klibine çok güzel bir parodi klip çektik. Biz çekerken çok eğlendik, umarım siz de beğenirsiniz. ÇEKİLİŞ:1 Kişiye iPhone 7 hediye edeceğiz.
İKİ AŞIK PARODİ - İKİ KANKA | Ecrin Su ve Ata Berk Tatil Bitti Şarkısı
Ecrin Su Çoban ile Ersay Üner'in çok sevilen İki Aşık şarkısını, tatilimizin bitmesine adayarak İki Kanka parodisi haline getirdik! :) Tatil bitti, okullar başlayalı bir ...
YORUMLARDAN ŞARKI #3 - ALEYNA TİLKİ - KALP ATIN BARİ (Sen Olsan Bari Parodi)
Çok istediğiniz o şarkı işte karşınızda!! Ben tam anlamıyla bu klip ile kendimi ''Aleyna gibi'' hissediyorum arkadaşlar. :) Siz ne düşünüyorsunuz?? :) Aleyna ...
NİYE Kİ HAYATIMDASIN?  feat. Meriç İzgi (PARODİ) YENİ!
Emre Özkan yeni parodisinde, Meriç İzgi ile üniversitede tanışıp ayrı eve çıkan 2 öğrencinin hikayesini canlandırdı. Bakalım beğenecek misiniz, Keyifli seyirler ...
BEN BATMAN OLUCAM! - ŞARKI
Merhaba abonem olan veya olmayan izleyici. Ben Kaya Giray, bu videoda popüler mobil oyun Strike Of Kings oyunundaki karakterleri kullanarak bir şarkı yaptım ...
HEYECANI YOK PARODİ - Bu Tatilin Heyecanı Yok (Asya Burcum) / PARODİ KİNGS
Şarkının orijinaline buradan gidebilirsiniz; https://www.youtube.com/watch?v=BcjoGIoErdE Arkadaşlar hepinize merhabalar. Sizler için Asya burcum ile ...
Despacito Parodi - Rize Fen Lisesi
Rize Fen Lisesi 11-B sınıfı olarak "Despacito" parodi videosu yaptık çok riskli oldu.
YORUMLARLA ŞARKI - Artık Gör Beni!
Selam Arkadaşlar; Sizlerden gelen yorumlarla şarkı yaptık. Kaya da bize eşlik etti. Artık Gör Beni adlı videomuz sizlerle... Türkiye'de ilk yorumlarla şarkı yapan ...
MARY JANE PARODİ ( LEBLEBİ EDITION )
Selamlar arkadaşlar. Burry Soprano'nun dillere pelesenk olan şarkısı "Mary Jane" i leblebi ile çevirip ortaya güzel bi parody sunmak istedik. Burry Soprano'ya ait ...
KÖTÜ YORUMLARLA RAP ŞARKI YAPMAK!
Ben Orkun Işıtmak , yorumlarla şarkı yapmak serimizin yeni bölümünde kötü yorumları kullanarak bir rap şarkı yapıyorum! Video hoşunuza gittiyse "beğenmeyi" ...
BEŞİKTAŞ PORTO MAÇI PARODİ ŞARKI
DAHA FAZLASI İÇİN ABONE OLMAYI UNUTMAYIN INSTAGRAM : @vefabesiktas SANATÇI INSTAGRAM : @morkomedyen.
Çokbasito ft. Berk Coşkun
Tonguç Akademi Çokbasito klip yayında! YKS TYT Çokbasito Tonguç yazdı Berk Coşkun söyledi. KAMP2018 https://goo.gl/YfZJMo Diğer videoları ...
YORUMLARDAN ŞARKI YAPTIK (Parodi) - The Post
Gelsin yorumlara şarkı serisi :) Bildiğiniz üzere yorumlara şarkı çok tuttu. Bizlerde geri kalmadık ve yorumlara şarkıyı parodileştirdik ve yaptığınız yorumları ...
YORUMLARLA ŞARKI ''Despacito'' PARODİ ft. Ardiva
Herkese merhaba gençler ben can yıldız.Bugün Rabia ile birlikte despacito şarkısına parodi olarak yorumlarla şarkı yaptık.Umarım hoşunuza gitmiştir.
Recep Tayyip Erdoğan En Iyi Montajları 2018 (Şarkı Parodi İçerir )
RTE ft. CEZA - Suspus RTE ft. Merkel - Aklım Gider Aklına RTE - Cevapsız Çınlama RTE - Günah Benim RTE ft. Aleyna Tilki - O Sen Olsan Bari RTE - Gece ...
Demet Akalın
Yine koyuyo kartal Porto'ya Şenol hoca acımıyor bir zafer bitmeden bizde vallah diğeri başlıyor. AH hiç durulmuyor Tosic bir dur Pepe sen vur Her vuruşun bize ...
Bağcılara Esir Olduk - Yine Gaz Bitti (Oğuzhan Koç Parodi)
Proje: Emre Özkan Yönetmen: Can Sarcan Oyuncular: Emre Özkan, Bilal Yıldız, Zeki Yılmaz, Baran Karaoğlan, Oyuncak Ayı :)) Senaryo: Emre Özkan ...
loading...