Orkun ışıtmak poppy

POPPY İLLUMİNATİ ÜYESİ Mİ? POPPY İLE YÜZLEŞTİM!
Geçen yılın en büyük trendlerinden olan Poppy ile tanıştım ve herkesin çok merak ettiği soruları sordum! Poppy: https://www.youtube.com/user/thatPoppyTV ...
POPPY BİZE YALAN MI SÖYLEDİ (TÜM GERÇEKLER!)
Ben nygma.. Bu videoda poppy nin orkun ışıtmak ile yaptığı röportaj inceledik ve poppy nin gerçekleri gizleyip gizlemediğini gösterdik. Poppy Türkiye ziyareti ...
ŞEYTAN KIZ İLLUMİNATİ POPPY GÖRÜNTÜLÜ ARADIM AÇTI !! (İLLUMİNATİ PEŞİMDE)
Ben Fatih Can Aytan bu videoda ŞEYTAN KIZ İLLUMİNATİ POPPY GÖRÜNTÜLÜ ARADIM AÇTI !! (İLLUMİNATİ PEŞİMDE) Güzel , eğlenceli , trend ve komik bir ...
Eylül Adıgüzel - Orkun Işıtmak'ın ''POPPY İLLUMİNATİ ÜYESİ Mİ?'' Videosunu İzliyor
Elimden geldiğince yayıncıların canlı yayınından kesitlerini yüklemeye çalışıyorum. İstersen abone olup destek olabilirsin, hiç olmadı bir like atarsın ha? İletişim ...
İLLİMUNATİ KIZ POPPY KANALIMA YORUM ATTI !! NEDEN AMA ?!?
İLLİMUNATİ KIZI POPPY KANALIMA YORUM YAZDI !! ANMALADIM ?!? ▻ Merhaba ! Ben Ibrahim Durmaz , Belgotürk Kanalıma hoşgeldiniz ! Belçikada ...
Zeon - Orkun Işıtmak'ın ''POPPY İLLUMİNATİ ÜYESİ Mİ?'' Videosunu İzliyor
Elimden geldiğince yayıncıların canlı yayınından kesitlerini yüklemeye çalışıyorum. İstersen abone olup destek olabilirsin, hiç olmadı bir like atarsın ha? İletişim ...
POPPY İLLUMİNATİ İFŞA (Şeytan Kız)
Ben Enes Batur , Poppy illuminati şeytan kız ifşa gizem ini anlattım üllümünati yani yeşil göz sır rını çözdüm bulmaca sını , güzel ve eğlenceli ve komik bir video ...
GÜLMEME CHALLENGE! (En Komik Vine)
Dünyanın en komik vine videolarını izliyor ve gülmeme challenge yaparak gülmemeye çalışıyorum. ÇOK ZOR ÇOK! Video hoşunuza gittiyse "beğenmeyi" ...
TÜRK YOUTUBERLARIN EN KOMİK VİDEOLARI!
Ben Orkun Işıtmak, bugün Türkiye'nin en komik, cringe ve saçma videolarını izliyoruz. Tişörtlerim : http://www.orkdes.com Video hoşunuza gittiyse "beğenmeyi" ...
EN BÜYÜK KORKUMLA YÜZLEŞMEK!
Ben Orkun Işıtmak , bugün "Ölmeden Önce Yapılacaklar" listemde en büyük korkumla yüzleşmek için Güney Afrika , Cape Town'a gidiyor ve büyük beyaz ...
150 METREYE GÜVENLİKSİZ TIRMANMAK!
Ölmeden Önce Yapılacak Şeyler serimin bu bölümünde , Çernobil'e terkedilmiş bir askeri üsse giriyor ve 50 yıl önce yapılmış 150 metre uzunluğundaki yapıya ...
Orkun Işıtmak'a TEPKİ !!
Bu video da Orkun Işıtmak'ın "TÜRK YOUTUBERLARIN EN KOMİK VİDEOLARI" adlı videoyu izledim ve videoya güzel bir şekilde tepki verdim , umarım ...
ORKUN IŞITMAK CANIM ABİM VİDEOMU İZLEMİŞ
Orkun Abim canım abim çok seviyorum onu, benim idolüm videomu izlemiş çok sevindim... Kanalımıza ABONE olmayı videolarımızı beğeniyorsanız LİKE atmayı ...
POPPY İLE TANIŞTIM (İlluminati Ajanı Kız)
Merhaba abonem olan veya olmayan izleyici. Ben Kaya Giray, son zamanlarda herkes tarafından ifşa videoları çıkan illuminati ajanı şeytan kız Poppy ile ...
Gençlerin Tepkisi: Anlık Garip Fotoğraflar
İnternette "Perfectly Timed Photos" adıyla geçen, Anlık garip fotoğraflara gençlerimizin Tepkisi:) Kanalımıza Abone Olmak için ▻▻▻ http://bit.ly/1Gzrhv5 Diğer ...
Orkun Işıtmak Aslında Kim?
Eskiden bu işin kuralları farklıydı arkadaş! Millet televizyonda kendini 1 saniye daha fazla göstermek için 10 takla atardı. Gidecekleri mecralarda belliydi.
POPPY TÜRKİYE ZİYARETİ ( ORKUN IŞITMAK İLE VİDEOSU YALANLAR )
Herkese merhaba arkadaşlar bugün sizlerin POPPY TÜRKİYE ZİYARETİ ( ORKUN IŞITMAK İLE VİDEOSU YALANLAR ) isimli video ile karşınızdayız. bu ...
Pantene Altın Kelebek En İyi YouTuber/Instagrammer Ödülü – Orkun Işıtmak
Pantene Altın Kelebek En İyi YouTuber/Instagrammer Ödülü Nesrin Cevadzade'nin sunumuyla sahiplerini buldu. Pantene Altın Kelebekler yıldızlı bir gecede en ...
ORKUN IŞITMAK GERÇEKLER VE VİDEOMA YORUMU
Merhaba arkadaşlar. Ben NYGMA(NİGMA) Bugün orkun ışıtmakın kanalıma yaptığı yorumu göreceğiz ve orkunun aslında kim olduğunu ve tanışma hikayemizi ...
BANA DİSS ATAN YOUTUBERLARA TEPKİ
Ben Enes Batur , Bana diss şarkı sı yapıp dis atan youtuber lara tepki verdim , Orkun Işıtmak , Kafalar , Halil Söyletmez , Burak Güngör ve Duygu Köseoğlu nun ...
POPPY VE ARKASINDAKİ GÜÇ
Poppy ifşa Enes Batur videolarıyla Türkiye'nin gündemine düştü. Ama ondan önce Pewdipie onun için bir video hazırlamıştı. Sıradan bir kız mı yoksa İllüminati ...
İyi Oyun Film Fragman - Orkun Işıtmak
iyi oyun film, iyi oyun film orkun, iyi oyun film orkun ışıtmak, iyi oyun filmi oyuncuları, iyi oyun filmi orkun, iyi oyun filmi ne zaman, iyi oyun filmi konusu, iyi oyun ...
ENES BATUR VS ORKUN ISITMAK CANLI ABONE KAZANDIRIYORUZ ABONE OLAN ABONE KAZANIYOR 7/24
Enes Batur vs Orkun Işıtmak kanallarının canlı abone akışını kanalımızdan takip edebilirsiniz.. Kanalımıza abone olan takipçilerimiz hediye aboneler kazanmakta ...
YORUMLARLA ŞARKI! (Oğuzhan Koç - Küsme Aşka ft. İbrahim Büyükak)
Oğuzhan Koç 'un Küsme Aşka şarkısını İbrahim Büyükak ile Yorumlarla Şarkı yapmak serimizde yaptık. Oğuzhan Koç ve İbrahim Büyükak 'ın Yol Arkadaşım ...
ORKUN IŞITMAK İLE ÇAKMA SURVIVOR - 15 METREDEN İPLE ATLADIK
Duyurular ve daha fazlası için instagram @bartopk https://www.instagram.com/bartopk/ Eray'ın Kanalı ...
Youtube Yok Olsaydı 2. Bölüm (Youtube Dizisi)
Ben Orkun Işıtmak , #YoutubeYokOlsaydı dizimizin yeni bölümü yayında! 1. Bölüm : https://youtu.be/wZdlY8zVPxQ Video hoşunuza gittiyse "beğenmeyi" ...
ORKUN IŞITMAK HAYIRDIR ?
TAMAMEN PARODİDİR HİHİHİH GEÇİRİP GEÇİRİP PARODİ DİYOM KAFAM RAAD HİHİHİ Kanala Abone Ol Mübarek: https://goo.gl/QZqhrD ...
ORKUN IŞITMAKIN NUMARASINI BULDUM WHATSAPPTA YAZIŞTIK(GERÇEK)
Herkese merhaba arkadaşlar ben Metin Sırtı,Orkun Işıtmakın numarasını buldum(gerçek)videosunu çektim... İYİ SEYİRLER... orkun ışıtmak, orkun ışıtmak poppy, ...
BARFİKS YARIŞMASI KAPIŞMASI! (#Paracıklar)
Bugünkü yarışmamızda barfikste en uzun süre asılı kalabilene tam 100 TL'den başlayan ödüller veriyoruz, ama toplam ödülümüzün ucu açık, çünkü her ...
I'M POPPY
NYGMA'nın videosu: https://www.youtube.com/watch?v=ViKNrz939Oc Kanalıma abone olun; https://goo.gl/5LPDQR -AÇIKLAMA- Şarkı parodilerim; ...
KocaKarı Ansiklopedisi - Orkun Işıtmak'ın Poppy ile Olan Videosunu İzliyor
KocaKarı Ansiklopedisi Twitch üzerinden yaptığı son canlı yayınında, Orkun Işıtmak'ın Youtube'da popüler olan Poppy ile Yüzleştim videosunu izliyor.
POPPY İSTANBULA GELDİ ORKUN IŞITMAK İLE BULUŞTU!!
Arkadaşlar videoyu beğenmeyi unutmayın. Abone olmayı ve bildirimleri açmayı unutmayın videodan anında haberdar olmak için.
INNA İLE ORKUN IŞITMAK'I EVLENDİRDİK! (KAMERA ARKASI) İZLEYİN !
Herkese Selamlar, Geçtiğimiz günlerde Inna Türkiye ziyaretinde sırasında Orkun Işıtmak ile karaoke yaptı. Youscope ekibi olarak biz de oradaydık!
Orkun Işıtmak İLLUMİNATİ!!!
Evet Arkadaşlar Orkun Işımak İlluminati Videosunu Hazırladım. Bütün Bunlar Şaka Amaçlı Yapılmıştır.
Orkun Işıtmak Kendi Düşüncelerim 2
bu videoda orkun ışıtmağın küfür açıklaması ile ilgili KİŞİSEL görüşlerimi paylaştım. lütfen videoyu sonuna kadar izlemeden yorum atmayın. hala onu izleyenler ...
POPPY BİZE YALAN MI SÖYLEDİ
POPPY BİZE YALAN MI SÖYLEDİ. KEYİFHANE OLARAK SİZCE POPPY YALANMI SÖYLEDİ .. Bu videoda poppy nin orkun ışıtmak ile yaptığı röportaj inceledik ...
loading...