Boks

Anthony Joshua All Knockouts - Tüm Nakavt TOP 20
Anthony Joshua All Knockouts - Tüm Nakavt TOP 20 Anthony Oluwafemi Olaseni Joshua (Doğum, 15 Ekim 1989) Şu anki IBF, WBA (Süper), IBO Ağır sıklet boks ...
Rey Mysterio vs. John Cena: SmackDown, November 6, 2003
The high-flying Rey Mysterio clashes with the up-and-coming sensation John Cena. More ACTION on WWE NETWORK : http://po.st/pkpbTE Follow WWE on ...
(TÜRKÇE) Dünya Ağır Siklet Boks Karşılaşması Ünvan Maçı - Evander Holyfield vs Nikolai Valuev
BU BOKS KARŞILAŞMASI (20 ARALIK 2008) TARİHİNDE..İSVİÇRE'NİN (ZÜRİH) KENTİNDE OYNANMIŞTIR!
Boks Tarihinde Yaşanmış En Uygunsuz 8 An
Boks Tarihinde Yaşanmış En Uygunsuz 8 An. Boks müsabakaları her zaman içerisinde şiddet ve diğer alışkın olduğumuz şeyleri barındırmaz. Kimi zaman boks ...
Boks. Gennadiy Golovkin vs Saul Canelo Alvares 17.09.2017
Официальный сайт: https://uzreport.news/ UzReportTV @ Instagram: https://www.instagram.com/uzreport.news/ UzReportTV @ Facebook: ...
BOKS MAKİNESİNE UÇAN TEKME ATTIM !!
BOKS MAKİNESİNE UÇAN TEKME ATTIM !! Videomuz sizlerle arkadaşlar. Bu gün antalya sokaklarında tam bir boks challenge yaptık boks makinesini rekorunu ...
Jak punktowane są walki w boksie zawodowym? [ZROZUMIEĆ BOKS #1]
Zapraszam na Facebooka: https://www.facebook.com/trzynastarunda Mój Twitter: https://twitter.com/tomasz_delimat Nowy cykl na kanale Trzynasta Runda pod ...
İnanılmaz küçük kız [Evnika Saadvakass] 9 yaşında - Geleceğin Boks Şampiyonu
Ben Yasin Pehlivan , vücut geliştirme ve fitness , inanılmaz küçük boksör kız evnika saadvakass 9 yaşında süper yetenek motivasyon video su - Fitness Club ...
Praktična žena - Boks fitness za savršenu figuru i oslobađanje od stresa
Zvanicna stranica: www.prakticnazena.tv Copyright: Zabranjeno svako kopiranje video i/ili audio snimaka i postavljanje na druge kanale!
Boksör vurduğununu indiriyo :) VE ROY JONES http://www.boks.gen.tr
Roy Jones' tan görüntüler Bokskursu BoksSalonu http://boxingdowntowntoronto.com/ Nafiz Başaran Boks Okulun un sizin için paylaştığı videoları izleyebilirsiniz.
BOKS - NOKAUT: Klicko - Mormeck (03/03/12)
Cijeli snimak POGLEDAJ na stranici: http://adf.ly/831917/klicko-nokaut A SADA SE OPUSTI - UŽIVAJ UZ CURE NA STRANICI: http://adf.ly/5B3JK.
Boks turnuvası kavgayla bitmiş! YouTube
Yenen böksör bağırarak kutlamaya başladı ama rakip dövüşten sonra kızıp vurdu! Bu organizasyonun adı «Ok Sokak dövüşleri» Yazın 2011 de açıldı. Herkes ...
Gaza Getiren Kick Boks Şarkısı !
İnstagram adresim: @sonerada Arkadaşlar kanalımıza abone olalım lütfen yakında Daha Neler dedirtecek olaylarla karşınızda duracağız Roy Jones Kick ...
Boks Tarihinde Yaşanan En Korkunç 5 Olay!
Boks bir çok insanın sevdiği bir spor dalıdır mücadele eden boksörlerin adrenalin dolu maçları milyonlarca insan tarafından takip ediliyor işte bu sayede bok ...
Władimir Kliczko vs Alex Leapai cała walka  (all round) K.O Boks w Oberhausen 26.04.2014 HD
Władimir Kliczko vs Alex Leapai cała walka (all round) K.O Boks w Oberhausen 26.04.2014 HD.
Gaza Getiren Kick Boks Şarkısı 2
Like Atıp Abone Olalım Arkadaşlar.
BOKS CHALLANGE YAPTIK!!! | Boks Makinesini PARÇALAYAN 3 KARDEŞ!!!
Boks makinesi Challange yaptık arkadaşlar! Bakın boks makinesini kim parçaladı! İyi seyirler SHREDDED FAMİLY. Low Carb/Ekmek Tortilla ...
Čovek protiv kengura boks, Smesno :) HIT (HD)
Кенгур замало да удави куче...
BOKS YAPTIK!!! | BİRBİRİMİZE DALDIK!!! | Bodybuilding ve Boks AVANTAJLARI neler?!
Sizler için Boks yaptık arkadaşlar! Birbirimize daldık, bakın kim yendi. Bodybuilding ve Boks avantajları neler olduğunu merak ediyorsanız videoyu mutlaka ...
Dünyanın gelmiş geçmiş en iyi ağır siklet boks şampiyonları - osman çakır
Dünya boks şampiyonları kimdir. en iyi boks şampiyonları kimdir en iyi boksör kimdir. en iyi ağır sıklet boks şampiyonu kimdir.
BOKS kunder familjes !! 😂😂😂! 06.05.17 #VLOG43
SUBSCRIBE MY CHANNEL FOR MORE ▻ INSTAGRAM: https://www.instagram.com/shpetimhaj/ ▻ SNAPCHAT: shpetimhaj ▻ FACEBOOK: shpetimhaj.
BOKS MAKİNESİNİ PARAMPARÇA ETTİK !! w/ Shredded Brothers
BOKS MAKİNESİNİ PARAMPARÇA ETTİK w/ Shredded Brothers videomuz sizlerle. Arkadaşlar bugün Boks Makinesi videolarımıza attığınız yoğun yorumlardan ...
Boks Luan Krasniqi vs Brian Minto WBO Titel 2007
Boks Luan Krasniqi vs Brian Minto WBO Titel 2007.
30 GÜN BOKS YAPMAK!
Ben Orkun Işıtmak , 30 Gün serimizin önceki bölümünde 30 gün boyunca spor yapmıştım. Serinin bu bölümünde ise sokakta başıma bir şey gelirse kendimi ...
TRENUJĘ BOKS / VLOG #132
Na początku jest pomyłka. Vlog jest z 14 sierpnia. -------------------------------------------------------------------------------------------------------- Podobał Ci się film? Zostaw ...
Kick Boks Tarihin En Güzel Maçı Yok Böyle Bi Maç Kesinlikle İzleyin
Boksörlerin İsmini Bilmiyorum Ama Uzun Süre Hafızalarda Kalacak Bi Maç İzleyin Hak Verirsiniz.
Айк Шахназарян vs. Федор Папазов, БОКС | ПРЯМАЯ ТРАНСЛЯЦИЯ
WBA Continental. IBF Intercontinental Айк Шахназарян vs. Федор Папазов ⏰ Live 14 декабря. 19:00 мск По многочисленным прос...
BEZ MILOSTI: Veljko Raznatovic nokautirao Bugarina u debi boks mecu!
Veljko Ražnatović, sin Cece Ražnatović, pobedio je tehničkim nokautom u svom profi boks debiju Bugarina Krastja Jordanova. Publika je u najavi meča ...
Boks Ouwe Dub
Provided to YouTube by TuneCore Boks Ouwe Dub · Brainpower Dub & Dwars ℗ 2010 Black Star Foundation Released on: 2010-07-16 Auto-generated by ...
DEONTAY WILDER VS TYSON FURY FIGHT HIGHLIGHTS
Deontay Wilder vs Tyson Fury Highlights, the overview of the full fight Wilder v Fury, when Deontay Wilder defended his WBC title against Tyson Fury.
Boks wstydzi się za tego człowieka
Facebook: https://www.facebook.com/trzynastarunda/ Dzisiejszy odcinek na kanale Tomka Delimata "Trzynasta Runda" będzie poświęcony Jamesowi Butlerowi ...
Maciej Miszkiń: Polski boks po śmierci A.Gmitruka, krytka, Tyson Fury vs Deontay Wilder
Maciej Miszkiń - wywiad z oceną polskiego rynku bokserskiego po śmierci Andrzeja Gmitruka, dystansie zawodników do krytyki, starciu Tysona Fury z ...
loading...